TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הבאת אמנים מחול
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by DJMIKE on Mar-18-2006 21:51:

quote:
Originally posted by uzi
ידידי היקר, שאלת שאלה יפה. היה לי ניסיון בלבקש מחירים מהם. שלחתי אימיילים אישית ובקשתי מחיר והם ענו לי יפה מאוד. אם אתה משלם הוא בא- אין פה חוכמות. הם יענו לך כמה עולה, וכמה כרטיסי טיסה הם רוצים, ומה עוד הם מבקשים (אולי מלון). מעבר לזה אפשר להתמקח- הם אנשים לכל דבר (לאותאמין לי שהם לא רוצים לפספס הופעה בחול). רגן מסיבה בארץ זה יותר הוצאות כי זה כולל מועדון, פרסום, שמירה ועוד מלא דברים. בגדול, באלף דולר (לאומן בלבד), אתה יכול להביא דיי הרבה אומנים מתוכניות מאי.טי.אן. ודיגיטלי! וזה בדוק!!!! אלא אם כן שיקרו לי האומנים באימייל! זה אומר שאפילו אם תארגן מועדון קטן אבל תשלם לאומן, הוא בא! אין פה התפלצנויות, אלא אם כן זה טיאסטו! שם לב שזה יוצא מחיר כמו לקנות מחשב חדש. אני הייתי מוכן אישית להשתתף בהוצאות לכזו מסיבה - אפילו לא להרוויח - העיקר להביא אותם לפה.


אחי אלף דולר זה המון כסף, זה כבר די ג'יי ברמה מאוד גבוהה


Posted by uzi on Mar-18-2006 22:12:

חברה, בבקשה, בואו נתארגן ונביא לפה אומנים!!!
pleaseeeeeee


Posted by Black Dragon on Mar-18-2006 22:19:

עוזי וסאבי כנסו למסנג'ר שלי נדבר על כמה דברים


נ.ב -
חוץ מ20 איש שבארץ אולי שמעו על קריס אוניל, אף אחד לא יגיע לשמוע אותו.
להפיק אירוע בארץ זה קודם כל חשיבה כספית ולא חשיבה על הפקת קונספט לאירוע.
סך הכל אין בארץ ממש סצנה של טראנס..


Posted by Shahar on Mar-18-2006 22:46:

תבינו אין סיכוי שאנחנו נארגן מסיבה עם דיג'יי טוב כזה
זה יותר מדי כסף ואחריות כי כמו שאמרו פה באמת לא כולם יבואו
אבל מבחינת האומן
אם יביאו אחד כמו
kris oneil
לאומן
יהיה הרבה קהל..כי המסיבה באומן

בתכלס כמה אנשים מתוך האנשים שהיו במסיבה באמת הכירו את ארמין? הרוב באו בגלל הפרסום ולא בגלל שהם באמת חושבים שארמין תותח
וזה מה שחשוב - המקום
בגלל זה הפנטסטיק ווקס של פעם היה מפוצץ כל הזמן
כי זה היה הווקס
לא בגלל הדיג'יים שבאו
השמות שם דיברו רק לבודדים שבאמת הכירו אותם


Posted by Viber on Mar-18-2006 23:06:

רוצים לראות איך זה בטוח מצליח באמצעות שינוי קטן בהזמנות??

Main Stage:
Skazi!!!!!!!!!!11!!!
OffffffffffffRa NisSim!!!!!!!!!$!$!!

John O'Callaghan


Posted by DvJ on Mar-18-2006 23:09:

רוצים להביא אומן מחו"ל כריס או ג'ון אז תם צריכים

איזה דיגיי שינגן לכם בהתחלה ניורק ויש לו שם
Dj Vic, Offer Nissim וכו........

ולבסוף פסיייי
לא צריך לפרט

וזה כדי לצאת ברווחים ושהיה הרבה קהל.......
בד"כ זה משהנקיין סאנדאנס עושים....
וזה כולל גם עוד כסף לתקלטנים וזה קהל שבא בטוח.....


Posted by Black Dragon on Mar-18-2006 23:12:

quote:
Originally posted by Shahar
תבינו אין סיכוי שאנחנו נארגן מסיבה עם דיג'יי טוב כזה
זה יותר מדי כסף ואחריות כי כמו שאמרו פה באמת לא כולם יבואו
אבל מבחינת האומן
אם יביאו אחד כמו
kris oneil
לאומן
יהיה הרבה קהל..כי המסיבה באומן

בתכלס כמה אנשים מתוך האנשים שהיו במסיבה באמת הכירו את ארמין? הרוב באו בגלל הפרסום ולא בגלל שהם באמת חושבים שארמין תותח
וזה מה שחשוב - המקום
בגלל זה הפנטסטיק ווקס של פעם היה מפוצץ כל הזמן
כי זה היה הווקס
לא בגלל הדיג'יים שבאו
השמות שם דיברו רק לבודדים שבאמת הכירו אותם


פה אתה טועה שחרוני
הפירסום על ארמין היה ממש קטן לעומת אירועים אחרים של האומן
והם עשו בחוכמה ולא פירסמו בסכומים גבוהים כי ארמין כן מוכר בארץ וארמין כן מושך קהל ולא צריך איזה דיג'יי מתוסכל שלא בטוח במיניות שלו העונה לשם עופר שימשוך אנשים לרחבה.
אז ארמין עצמו עשה את העבודה יפה מאוד וכמובן הצוות היחצנים הרחב שעבד על ההפקה.
אל תחשוב שדיג'יי לא מושך קהל...
דיג'יי מושך קהל אין ספק..אם זה במועדון טוב אז האירוע יהיה יותר מלא ועם יש לצידך צוות יחצנים טובים שמריצים את ההפקה אז יש לך סיבה טובה לחייך


Posted by gErver on Mar-18-2006 23:26:

הפקה בסגנון של טראנס אנרג'י,
של יומיים עם כמה שמות חזקים בסצנה,
בתוספת של במות עם עופר, סקאזי וחברים..

וכמה במות איכות עם אומנים מהשורה הראשונה
של פרוגרסיב ואפליפטינג..

ממש פסטיבל.


הפקה שדורשת משקיעים רציניים,

וכמו שאני רואה את זה, בזמן הנכון במקום הנכון

זה יכול להיות סוף הדרך !!


Posted by Glenn-Holmes on Mar-18-2006 23:51:

עכשיו הפקה כזו זה משהו שבאמת אין סיכוי לראות פה ולו רק מסיבה אחת
המון כסף
אני לא רואה מיישהו שיהיה מוכן להמר על סכומים כאלה

ואם כבר זרקו לאוויר דווקא את מר אוקלגן

בקטגוריית השמות הזולים יחסית יש כמה שמות אחרים שאני חושב שהיו מביאים יותר קהל

מנו דה יונג
פרי אוניל
אוזגור קאן
מאטיו דיקיי

לגבי שתי האחרונים תתפלאו אבל אלה שתיים מהשמות שיכולים לאחד קהל אוהבי טראנס וקהל אוהבי האוס ואף מינימל וטק האוס תחת קורה אחת - הם תפסו לעצמם שם לא רע בכלל בקרב שתי קבוצות האנשים


Posted by DvJ on Mar-18-2006 23:58:

כי אוזגר שינה כמה פעמים סגנון.......
פרי היה בארץ כבר לא?


Posted by Glenn-Holmes on Mar-19-2006 00:06:

quote:
Originally posted by DvJ
כי אוזגר שינה כמה פעמים סגנון.......
פרי היה בארץ כבר לא?


לגבי פרי כן

לגבי אוזגור - לא זו הסיבה - כתקליטן הוא לא שינה סגנון (לפחות בפרק הזמם הקצר של שנתיים פלוס מינוס שאני מכיר אותו)


Posted by Segev on Mar-19-2006 01:59:

באומן הספיק להם לפרסם ברדיו את זה שארמין הולך להיות שם
עם הסט של ארמין רגע לפני האומן וכולם יכלו להבין לבד ששהוא הולך להיות שם...
רק מאיזה 5 אנשים שיצא לי לדבר איתם ולהגיד שאני הולך הם פתחו את העניים ואמרו באמת ארמין מגיעה לאומן אולי נהיה שם
אז אחרי הכל ארמין כן מפורסם בארץ...
והוא כן מביא קהל..
סתם שאלה כמה עולה להביא את ארמין ל 3 שעות סט כמו באומן?


Posted by Glenn-Holmes on Mar-19-2006 08:58:

quote:
Originally posted by Segev
באומן הספיק להם לפרסם ברדיו את זה שארמין הולך להיות שם
עם הסט של ארמין רגע לפני האומן וכולם יכלו להבין לבד ששהוא הולך להיות שם...
רק מאיזה 5 אנשים שיצא לי לדבר איתם ולהגיד שאני הולך הם פתחו את העניים ואמרו באמת ארמין מגיעה לאומן אולי נהיה שם
אז אחרי הכל ארמין כן מפורסם בארץ...
והוא כן מביא קהל..
סתם שאלה כמה עולה להביא את ארמין ל 3 שעות סט כמו באומן?


בערך כמו אוטו משפחתי משומש שנפוץ בארץ ועשה בערך 9-10 שנים על הכביש


בקיצור י-ק-ר!!


Posted by Segev on Mar-19-2006 09:49:

אבל זה משתלם כי הוא גם מביא 3000 איש לאומן ואתה מוכר 100 שקל כרטיס אז יוצא לך הרבה כסף מזה..


Posted by Glenn-Holmes on Mar-19-2006 10:27:

quote:
Originally posted by Segev
אבל זה משתלם כי הוא גם מביא 3000 איש לאומן ואתה מוכר 100 שקל כרטיס אז יוצא לך הרבה כסף מזה..


לי ולך לא
לאומן כן
ועד כמה שידוע לי האומן מפיק את כל האירועים שקורים במועדונים שלו
אין הפקות חוץ (לפחות ככה זה בתל אביב וירושלים אבל תקנו אותי אם טעיתי - ואם כן אז עלות ההשכרה של האומן לא הייתי רוצה לדמיין כמה היא)


Posted by omergunr on Mar-19-2006 13:43:

אז למה שלא כמה אנשים מפה ... נגיד 6 אנשים כל אחד שם 1000 שקל..
ומנסים לארגן משהו.. ולהביא מישהו.. עם יוצא טוב אז סבבה... ואפשר לפתח את "העסק" ועם לא אז סתם נהנהו ממסיבה אחת טובה.

יכול לצאת דווקא טוב.



אני מוכן להשיקע ובטוח יש פה עוד כאלה שמוכנים.


Posted by Glenn-Holmes on Mar-19-2006 13:49:

quote:
Originally posted by omergunr
אז למה שלא כמה אנשים מפה ... נגיד 6 אנשים כל אחד שם 1000 שקל..
ומנסים לארגן משהו.. ולהביא מישהו.. עם יוצא טוב אז סבבה... ואפשר לפתח את "העסק" ועם לא אז סתם נהנהו ממסיבה אחת טובה.

יכול לצאת דווקא טוב.



אני מוכן להשיקע ובטוח יש פה עוד כאלה שמוכנים.


אתה כנראה גרוע במתמטיקה או שלא קראת מקודם
בכל אופן 6000 שקל האלה שנארגן יספיקו לארגן לא יותר ממקום קטן ולא מוכר שיכול להכיל כמה מאות בודדות של אנשים
ולא יישאר כסף לא לייחצון לא לאבטחה
לא לברמנים
לא לדי גיים
בקיצור - זה ממש לא מספיק


Posted by omergunr on Mar-19-2006 13:58:

אבל 6000 שקל זה התחלה.. ועם אתה מארגן איזה "ספונסר" או משהו.. ונגיד עוד אנשים שכבר נמצאים בתוך התחום הזה יהיהו מוכנים גם להשיקע והם ישקיעו מן הסתם יותר כסף...

אני מדבר 6000 רק מאנשי הפורום...
ודוגרי אפשר לאסוף הרבה יותר מ 6אלף.


Posted by DjChook on Mar-19-2006 13:58:

ממתי ברמנים לא עובדים על טיפים ?


Posted by gErver on Mar-19-2006 17:44:

זה לא כזה פשוט, עומר

כשאתה נכנס לעסק עם כל כך הרבה שותפים הרווח אפסי,
וגם כל אחד מושך לכיוון שלו, וזה מתכון די בטוח לנפילה

נגיד והיינו פותחים שירשור וכל אחד היה רושם את החמש דיג'יים שהוא הכי היה רוצה לשמוע בארץ,
חוץ מכמה גדולים שכולם מכירים "ומעריצים" , קיימים עוד מאות דיגיים

אני לדוגמא הייתי רוצה לשמוע את
nikola gala
tonedepth
gabriel & dresden
trentemoller
bob sinclar

לא בהכרח בסדר הזה, אבל זה לא חשוב

מה הסיכוי שעוד 1000 אנשים היו רוצים לשמוע אותם גם ולשלם כסף בשביל זה ??

גבריאל נדרסדן יכולים לעשות את זה ,
ובוב סינקלר בטוח יכול למשוך קהל גדול גם
כשאני חושב על זה ,
למה הם עוד לא היו פה ??


Posted by omergunr on Mar-19-2006 17:51:

עם חברים שלי יודעים מי זה bob sinclar
אז לא בעיה להביא קהל למסיבה עם הוא בא.



אבל המטרה היא לא לצאת במי יודע מה רווח , המטרה היא לעשות מסיבה איכותית אחת!!
עם נרוויח סבבה עם לא אז לפחות היתה אחלה מסיבה.


Posted by gErver on Mar-19-2006 18:51:

אם המטרה היא לא רווח,
אז יש מצב שמסיבה אחת תהיה סבבה.

אם חברים שלך יודעים מי זה בוב סינקלר

המצב מצויין

אין לי מושג איך דיג'יי כמוהו עוד לא היה כאן..

טוב בכל מקרה חייב לזוז

מכבי ביתר בעוד כמה דקות..


Posted by Major_X on Mar-19-2006 19:02:

שלום חברים!
בדיוק רציתי לפתוח נושא בעניין וראיתי שאתם מדברים על אותו הדבר.
אני וחבר טוב שלי רוצים לפתוח חברת הפקות, משהו כמו בסגנון NEXT SATISFACTION שהתפרקו.
קראתי את התגובות של כולכם ולמדתי לא מעט. כמו שאתם מבינים אני חדש בתחום ההפקות אבל יש לי קצת כסף להשקיע וברצוני להביא לכאן כמה אומנים גדולים.
בשביל להריח את השוק וללמוד קצת על ההוצאות, כתבתי אימייל לסוכנות של MARCO V (שאני מת עליו) כדי לשמוע כמה עולה להביא אותו.
ענו לי שהוא לוקח כ- 6,000 יורו + 10% רווח לסוכנות + טיסות ומלון.
לא נשמע לי כזאת השקעה גדולה.
עכשיו, השאלה שלי כמה עולה להשכיר למשל את האומן 17 בת"א? בואו נגיד יום חמישי כמו שהיה עם ארמין?
אשמח לתשובות מדוייקות ומקצועיות וגם אם מישהו יוכל לכוון אותי איך בודקים מה מי מו אני אשמח מאוד.
אייל.


Posted by DvJ on Mar-19-2006 19:52:

bob sinclar
אניי מאמין שהוא יזכה לראות את הארץ דרך הפקה כלשהי......אז לא חושב על להביא אותו.....

Marco V
יהיה טוב לשמוע אותו סחטייןן על הרעיון ועל היוזמה
אבל בימי חמישי יש שם ליין...
אז לשכור תאומן לא כלכך סגור עלזה תברר פרטים משהו אחד 18+ לא יזיק.....


Gabriel & Dresden
זה בין האומנים שהכי הייתי רוצה לראותת המפיקים האהובים עללייי וגם הם מקווה שיבאו לארץ......


Posted by Segev on Mar-20-2006 08:39:

בעקרון ברגע שמביאים אמן שנחשב די גדול ועושים את זה במקום גדול והיחצון נחשב ברמה אין סיבה שחברה גדולה לא תרצה לעשות לנו ספונסר..


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.