TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam
Pages (2): « 1 [2]


Posted by basvh on Apr-29-2006 19:12:

quote:
Originally posted by Barrus
Gast ik weet niet waar je het over hebt maar dat was zeker Sander niet.
Volgens mij was aan het begin van de avond of Remy of Sharam Jey die 2 ken ik niet zo goed. Na een van hun kwam Pete Thong en daarna rond een uur of 3:10 kwam Sander Kleinenberg on stage. Sander is namelijk ook de enige die gebruik gemaakt heeft van het DVDJen dit was duidelijk te zien bij This is not Miami en Danny Tenaglia - Dibiza (Bring The Drums Back) maar als jij een andere mening hebt kan best zijn misschien dat er ooit nog een rooster online komt waar er op stond wie er wanneer draait. Enige wat ik weet is dat het in ieder geval een verdomd goed feestje was en dat ik het een beetje jammer vond dat ik helaas Tom Novy niet gezien hebt (al hoewel Pete Thong ook verdomde goed draaide).



Dude ik weet niet waar jij vandaan komt maar die dj die opende was dus wel degelijk sander. hij draaide die rub plaat en op de beelden kwamen toen de text te staan. Maat van hem is toen ook nog achter het podium gelopen om ff met sander te praten. denk dat je ff naar de pearle moet


Posted by Edwin B on Apr-30-2006 20:32:

Voor als er nog iemand twijfelt: JA Sander draaide van 11 tot 01 uur! En na Tong kwam ie om 03 uur weer achter de tafels


Posted by Barrus on Apr-30-2006 23:47:

quote:
Originally posted by Edwin B
Voor als er nog iemand twijfelt: JA Sander draaide van 11 tot 01 uur! En na Tong kwam ie om 03 uur weer achter de tafels


Ok mijn fout sorry. Misschien dan inderdaad toch tijd voor mij om eens naar de oogjes te laten kijken.


Posted by Frenkieee on May-01-2006 10:58:

Kun je van de andere DJ's ook zeggen hoe laat ze hebben gedraaid?

Eigenlijk iedereen die in de kleine zaal heeft gedraaid dus.


Posted by basvh on May-01-2006 13:05:

don diablo sloot op magistrale wijze in de kleine zaal af. dus zal wel uur a ander half uur hebben gedraaid.


volgens mij opende in de kleine zaal baggi bagovic maar dat weet ik niet zeker.


Posted by djdavid on May-01-2006 17:50:

ik was om 1u binnen, kwam toen in de kleine zaal Remy tegen achter de decks. heeft ie tot half 2 vette progressive gespinned!

pete tong kan de vlgd keer beter thuis blijven!!!

afsluiter in de grote zaal, nick k, beviel me trouwens ook erg goed...


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.