TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by SimonP on Jan-29-2002 12:23:

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים?


תנסה בקאזה.


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-29-2002 13:30:

לא סובל את קאזה
אחי זה התוכנה הכי מגעילה שיצאה אי פעם


Posted by on Jan-29-2002 14:35:

תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה


Posted by m0sh on Jan-29-2002 14:57:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה


F-SERVERS?

ושאר הבולשיט הזה?


Posted by on Jan-29-2002 15:13:

כן
יש שם אוצרות
משם הורדתי את
MOHAA


Posted by m0sh on Jan-29-2002 15:20:

ואללה מעניין איזה ערוצים

בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים.


Posted by YuVaL on Jan-29-2002 15:21:

חפשו ב
efnet

irc.inter.net.il


Posted by on Jan-29-2002 15:53:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה מעניין איזה ערוצים

בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים.




irc.criten.net
#xdcc

אחלה ערוץ


Posted by Dj-2TaLL on Jan-29-2002 16:54:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
רוצים משהו באמת טוב
"כוכב כחול"

חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו
יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה

איך זה?!?!?!
(הג'ויסטיק)

אני גם שוקל לקנות את זה...
יש לי פלייט סימולטור 2002
ואני מת לשחק את זה עם הג'ויסטיק!!!
זה תומך באקס פי?!?!?


Posted by Dj Moriano on Jan-29-2002 17:08:

הוא אדיר וברור שהוא תומך באקס פי
אפילו לא צריך דיסק לדרייברים זה פלאג אנד פליי


Posted by Q-PiXeL on Jan-29-2002 17:09:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts




irc.criten.net
#xdcc

אחלה ערוץ


איזה ערוץ מפוצץ...
מגניב יש שם בוטים שלהם
|XDCC|SLUT-***
זה הכי שווה!!


Posted by Dj Moriano on Jan-29-2002 18:26:

mircמלא זמן לא נכנסתי ל
לפחות 3 שנים
אני לא זוכר איך משתמשים בזה

ולא ידעתי שאפשר להוריד משם דברים
איך???


Posted by on Jan-29-2002 18:34:

quote:
Originally posted by Agent-Fire


איזה ערוץ מפוצץ...
מגניב יש שם בוטים שלהם
|XDCC|SLUT-***
זה הכי שווה!!


זה ערוץ שווה
אבל אני מכיר עוד כמה שמפוצצים פי 15 מהערוץ הזה אבל אני שומר אותם לעצמי בינתיים


Posted by m0sh on Jan-29-2002 19:12:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts


זה ערוץ שווה
אבל אני מכיר עוד כמה שמפוצצים פי 15 מהערוץ הזה אבל אני שומר אותם לעצמי בינתיים




וב אני יראה ויגיב


Posted by m0sh on Jan-29-2002 19:16:

נחמד

הייתי אומר אדיר אם היה מופיע

Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire

Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire


Posted by Q-PiXeL on Jan-29-2002 19:28:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נחמד

הייתי אומר אדיר אם היה מופיע

Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire

Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire


אתה מוריד סקרינרים?!
אעדיף לחכות ל
DVD RIP

מפלצות בע"מ יש לי... סקרינר


Posted by m0sh on Jan-29-2002 20:24:

quote:
Originally posted by Agent-Fire


אתה מוריד סקרינרים?!
אעדיף לחכות ל
DVD RIP

מפלצות בע"מ יש לי... סקרינר



טוב דבר ראשון זה

SVCD

וסקרינר לא סקרינר העיקר האיכות

SVCD

עולה על
DIVX
אבל גם התופס יותר
אבל לא נורא כל
SVCD
שמהחשב שלי יכול לקלוט זה טוב,כי אין לי סי די רום די וי די


Posted by Narcotic Mind on Jan-29-2002 20:34:

הסיבה שקשה למצוא משחקים חדשים זה בגלל שאין משחקים חדשים

לפני חודש או משהו כזה הייתה בארצות הברית פשיטה על כל החברות שפורצות משחקים

myth, class
וכאלה אתם בטח מכירים...

בכל מקרה בזמן הקרוב אל תצפו למצוא משחקים חדשים ברשת


Posted by Dj-2TaLL on Jan-29-2002 20:38:

מוש יא קמצן מניאק!!!
כמה פעמים אני צריך לבקש ממך סרטים עד שאני יקבל ממך משהו?!?!!


Posted by on Jan-30-2002 12:37:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נחמד

הייתי אומר אדיר אם היה מופיע

Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire

Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire



דווקא יש אותם... פשוט צריך לחכות קצת עד שהבוט יריץ פרסום שלהם...

אגב, ב
Salt Lake 2002
איך קופצים???????????
בקפיצות אני קופץ 5 מטר!!!
ואז שאני נוחת הוא מתרסק לי על השלג!!


Posted by m0sh on Jan-30-2002 12:49:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts



דווקא יש אותם... פשוט צריך לחכות קצת עד שהבוט יריץ פרסום שלהם...

אגב, ב
Salt Lake 2002
איך קופצים???????????
בקפיצות אני קופץ 5 מטר!!!
ואז שאני נוחת הוא מתרסק לי על השלג!!


ב
SKI JUMP?

יש שני כפתורים של אקשן

ACTION 1
ACTION 2

SET THEM UP


Posted by on Jan-30-2002 13:03:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ב
SKI JUMP?

יש שני כפתורים של אקשן

ACTION 1
ACTION 2

SET THEM UP


עשיתי את זה...
אבל כל פעם שאני בא לנחות אני שובר לו ת'רגליים מסכן


Posted by nimrod levi on Feb-01-2002 15:15:

מוש הבנתי שאתה ה-תותח בדברים האלה...
אתה יכול להביא לי אולי איזה אפטיפי או לינק משהו כזה למשחקים?
וגיריתם אותי עם סולט לייק 2002 אני חולה על משחקים כאלה...


Posted by m0sh on Feb-01-2002 15:37:

quote:
Originally posted by nimrod levi
מוש הבנתי שאתה ה-תותח בדברים האלה...
אתה יכול להביא לי אולי איזה אפטיפי או לינק משהו כזה למשחקים?
וגיריתם אותי עם סולט לייק 2002 אני חולה על משחקים כאלה...



אולי אני לא בטוח ימצא את זה כי זה די ישן אני יחפש

בנתיים העיפו אותי ל3 ימים מהבורד הכי טוב .....בגלל גזענות עוד דקה אני הולך לחנונים האלה ומוריד להם את הראש


Posted by Q-PiXeL on Feb-01-2002 15:42:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN



אולי אני לא בטוח ימצא את זה כי זה די ישן אני יחפש

בנתיים העיפו אותי ל3 ימים מהבורד הכי טוב .....בגלל גזענות עוד דקה אני הולך לחנונים האלה ומוריד להם את הראש


חחחח
אחי תן לי איזה כמה כתובות של בורדים טובים שפתוחים להרשמה...


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.