TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים? |
לא סובל את קאזה
אחי זה התוכנה הכי מגעילה שיצאה אי פעם
תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה |
כן
יש שם אוצרות
משם הורדתי את
MOHAA
ואללה מעניין איזה ערוצים
בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים.
חפשו ב
efnet
irc.inter.net.il
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN ואללה מעניין איזה ערוצים בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano רוצים משהו באמת טוב "כוכב כחול" חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה |
הוא אדיר וברור שהוא תומך באקס פי
אפילו לא צריך דיסק לדרייברים זה פלאג אנד פליי
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts irc.criten.net #xdcc אחלה ערוץ |
mircמלא זמן לא נכנסתי ל
לפחות 3 שנים
אני לא זוכר איך משתמשים בזה
ולא ידעתי שאפשר להוריד משם דברים
איך???
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire איזה ערוץ מפוצץ... מגניב יש שם בוטים שלהם |XDCC|SLUT-*** זה הכי שווה!! |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts זה ערוץ שווה אבל אני מכיר עוד כמה שמפוצצים פי 15 מהערוץ הזה אבל אני שומר אותם לעצמי בינתיים |

נחמד
הייתי אומר אדיר אם היה מופיע
Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire
Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN נחמד הייתי אומר אדיר אם היה מופיע Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire |
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire אתה מוריד סקרינרים?! אעדיף לחכות ל DVD RIP מפלצות בע"מ יש לי... סקרינר |
הסיבה שקשה למצוא משחקים חדשים זה בגלל שאין משחקים חדשים
לפני חודש או משהו כזה הייתה בארצות הברית פשיטה על כל החברות שפורצות משחקים
myth, class
וכאלה אתם בטח מכירים...
בכל מקרה בזמן הקרוב אל תצפו למצוא משחקים חדשים ברשת
מוש יא קמצן מניאק!!!
כמה פעמים אני צריך לבקש ממך סרטים עד שאני יקבל ממך משהו?!?!!

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN נחמד הייתי אומר אדיר אם היה מופיע Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire |






| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts דווקא יש אותם... פשוט צריך לחכות קצת עד שהבוט יריץ פרסום שלהם... אגב, ב Salt Lake 2002 איך קופצים??????????? בקפיצות אני קופץ 5 מטר!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ואז שאני נוחת הוא מתרסק לי על השלג!! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN ב SKI JUMP? יש שני כפתורים של אקשן ACTION 1 ACTION 2 SET THEM UP |
מוש הבנתי שאתה ה-תותח בדברים האלה...
אתה יכול להביא לי אולי איזה אפטיפי או לינק משהו כזה למשחקים?
וגיריתם אותי עם סולט לייק 2002 אני חולה על משחקים כאלה...

| quote: |
| Originally posted by nimrod levi מוש הבנתי שאתה ה-תותח בדברים האלה... אתה יכול להביא לי אולי איזה אפטיפי או לינק משהו כזה למשחקים? וגיריתם אותי עם סולט לייק 2002 אני חולה על משחקים כאלה... |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אולי אני לא בטוח ימצא את זה כי זה די ישן אני יחפש בנתיים העיפו אותי ל3 ימים מהבורד הכי טוב .....בגלל גזענות עוד דקה אני הולך לחנונים האלה ומוריד להם את הראש |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.