TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by TranceFool on Jan-28-2002 19:37:

WOW vet...gefeliciteerd man...echt SUPER!!!


Posted by Dj Lex on Jan-28-2002 21:06:

Heel cool ga dan ook zeker luisteren vrijdag.
Veel suc6 jongen en draai een lekkere set


Posted by Remy D on Jan-28-2002 22:06:

Bellie vet kewl man!!! Ik ben echt BLIJ voor je... Kan allen niet luisteren omdat ik naar Awakenings ben. En daar ga je nu zeker niet naar toe???


Posted by Gekhous on Jan-28-2002 22:10:

Exclamation

mWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAH

dat is heel wreed Bellie!!! ik gaat ff een timertje instellen dat ik voor de grap NIET vergeet te luisteren!!!! mwaaaaaaaaaaaaaaaaah, heb nu al zin om te luisteren, jajajajajajaja go Bellie go Bellie


Posted by Bellie on Jan-28-2002 23:10:

Talking

Hehehe thnx jongens voor al die positieve replies.ben eerlijk gezegd best wel zenuwachtig ervoor.Maar ja das wel logisch.Ik ga iig mn stinkende best doen,want een IC mainstage ziet ik wel zitten natuurlijk in de the future .Maja eerst dit goed afsluiten dan zien we wel verder.ennuh remy-d tuurlijk ga ik wel naar awake.eerst draaien en dan doorboeken naar awake.kan ik toch nog 4 uurtjes stampen :d

GREETZ!!


Posted by Bellie on Jan-28-2002 23:13:

Hehe Dj Dawn thnx a lot bro.:d
maybe i will see you sometimes when i have to make a solo tour through europe . (haha yeah right)

GREETZ!


Posted by Opti on Jan-28-2002 23:22:

quote:
Originally posted by TimeportE
je moet gewoon Umek - Gatex draaien (nou moet, zou wel vet zijn!! als je die plaat hebt )


quote:
/me wilt krekc


Gaan we de tracklist alvast samenstellen ofzo?

En gaaaf Bellie, ik ga ech wel luisteren dus!!


Posted by DjRV on Jan-29-2002 07:32:

hey bel!!

congrat's man,going tha right way.
ga der voor zou ik zeggen


Posted by mido on Jan-29-2002 10:08:

quote:
Originally posted by Remy D
Bellie vet kewl man!!! Ik ben echt BLIJ voor je... Kan allen niet luisteren omdat ik naar Awakenings ben. En daar ga je nu zeker niet naar toe???


Aangezien jij er niet bent zal ik dan maar de moeite gaan nemen om het op te nemen.

Als jij er dan even voor zorgt dat de radio goed is ingesteld van je en dat je minidisc is aangesloten knikker ik hem dezelfde avond nog online!

Ik hoor het wel!

En Bellie gefeliciteerd man!

Laters!!!


Posted by Nastra Azzurro on Jan-29-2002 10:17:

jezus hoe krijg je dat voor me kaar.. ik ben jaloers. heheh Heel vet gast wens je een goeie set toe en eindelijk die doorbraak. ik kan helaas niet meeluisteren. ik heb geen inet thus dus!! maarja
ik ben nog steeds nergens terecht in de Uk garage infected country.


later man

Have fun


Posted by Arrakis on Jan-29-2002 12:52:

Beterzz hoor
Veel succes!!

Ik reken op een uurtje stampen


Posted by Sandman on Jan-29-2002 17:11:

WOOHOO Cool Bellie.....


Helaas kan ik hem niet hem niet beluisteren...

Maar zoals ik hier lees kan iemand hem wel online zetten... Tnx alvast voor degene die dat wilt doen! Want ik wil hem gaarne eens luisteren



Suc6 die vrijdag avond!!!


Sandman


Posted by -TAIS- on Jan-30-2002 12:06:

w0000t, echt vet!!! Ik ga zekers te weten luisteren! Gaat lekker zo Bellie, eerst ID&T Radio en straks nog de Q BeLLie takes over NL techno scene


Posted by Bellie on Jan-30-2002 17:33:

thnx man!!
al die support .relaxed.
Tais:ik hoop het.wordt ik dan de 1ste prof. Technoneger !!!
Nastra:Ik heb gewoon mazzel gehad. (na 7 jaar ).maar ja ik ben er nog niet hoor.eerst maar hier goed doorheen komen toch.


GREETZ!!


Posted by Gekhous on Jan-30-2002 17:44:

Exclamation

quote:
Originally posted by Bellie
thnx man!!
al die support .relaxed.
Tais:ik hoop het.wordt ik dan de 1ste prof. Technoneger !!!
Nastra:Ik heb gewoon mazzel gehad. (na 7 jaar ).maar ja ik ben er nog niet hoor.eerst maar hier goed doorheen komen toch.


GREETZ!!


oei oei oei, je vergeet er 2, waarvan 1 zelfs de beste dj is die er is... Carl Cox, en dan hebben we nog de gruwelijke stampneger dj Rush


Posted by Opti on Jan-30-2002 17:51:

quote:
Originally posted by Gekhous


oei oei oei, je vergeet er 2, waarvan 1 zelfs de beste dj is die er is... Carl Cox, en dan hebben we nog de gruwelijke stampneger dj Rush


jeff Mills is toch ook een neger?

En er zijn er toch wel nog meer?


Posted by Arrakis on Jan-30-2002 22:30:

Steve Rachmad ?


Posted by Jukx on Jan-31-2002 00:06:

quote:
Originally posted by Optimus


jeff Mills is toch ook een neger?

En er zijn er toch wel nog meer?


derrick may
kevin saunderson
juan atkinson
green velvet
shinedoe
jay denham
rolando
blake baxter
stacy pullen
joey beltram

en vast nog wel een hele zooi!

maarja, ik had je op s2d ook al succes gewenst maar nu maar weer dan..

SUCCES MAN!!!!!


Posted by Bellie on Jan-31-2002 09:33:

HAhaha ja ok
ik was er vergeten bij te zetten:In Nederland
lol.alsof ik dat niet wist.hahaha

GREETZ!


Posted by Miss Proximus on Jan-31-2002 11:18:

quote:
Originally posted by Jukx


derrick may
kevin saunderson
juan atkinson
green velvet
shinedoe
jay denham
rolando
blake baxter
stacy pullen
joey beltram



NEGERS ROELEREN!!

hehe


Posted by rellivisit on Jan-31-2002 15:43:

Mike Obiku is ook een neger.

Maar in ieder geval veel succes Bellie. Komt helemaal goed. Relax.


Snadios.

p.s. Heeft iemand toevallig de set van Francois van vorige week vrijdag of geript of gehoord?


Posted by Bellie on Feb-01-2002 12:55:

HEHE bedankt
nog maar 9 uur wachten..pffffff was het maar al zover..
zenuwen beginnen nu wel erg toe te slaan

GREETZ!!


Posted by Remy D on Feb-01-2002 13:09:

Bellie je gaat zeker KNALLEN Boeken ze je meteen als afsluiter voor de 27e.


En echt kewl dat je daarna ook nog komt stampen. See you tonight en nogmaals veel succes.


Posted by TimeportE on Feb-01-2002 17:24:

Bellie (als je nog thuis bent) weet je al of je 1 of 2 uur mag komen draaien ?? veel succes vanavond!


Posted by M_Peror on Feb-01-2002 19:15:

Gefeliciteerd Bellie ik kan helaas niet luisteren maar veel succes!


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.