TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
WOW vet...gefeliciteerd man...echt SUPER!!!
Heel cool ga dan ook zeker luisteren vrijdag.
Veel suc6 jongen en draai een lekkere set 
Bellie vet kewl man!!! Ik ben echt BLIJ voor je... 
Kan allen niet luisteren omdat ik naar Awakenings ben. En daar ga je nu zeker niet naar toe???
mWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAH
dat is heel wreed Bellie!!! ik gaat ff een timertje instellen dat ik voor de grap NIET vergeet te luisteren!!!! mwaaaaaaaaaaaaaaaaah, heb nu al zin om te luisteren, jajajajajajaja go Bellie go Bellie 

Hehehe thnx jongens voor al die positieve replies.ben eerlijk gezegd best wel zenuwachtig ervoor.Maar ja das wel logisch.Ik ga iig mn stinkende best doen,want een IC mainstage ziet ik wel zitten natuurlijk in de the future
.Maja eerst dit goed afsluiten dan zien we wel verder.ennuh remy-d tuurlijk ga ik wel naar awake.eerst draaien en dan doorboeken naar awake.kan ik toch nog 4 uurtjes stampen :d
GREETZ!!
Hehe Dj Dawn thnx a lot bro.:d
maybe i will see you sometimes when i have to make a solo tour through europe
. (haha yeah right) 
GREETZ!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE je moet gewoon Umek - Gatex draaien (nou moet, zou wel vet zijn!! als je die plaat hebt ![]() ) |
| quote: |
/me wilt krekc ![]() |



hey bel!!
congrat's man,going tha right way.
ga der voor zou ik zeggen 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Bellie vet kewl man!!! Ik ben echt BLIJ voor je... ![]() Kan allen niet luisteren omdat ik naar Awakenings ben. En daar ga je nu zeker niet naar toe??? |


jezus hoe krijg je dat voor me kaar.. ik ben jaloers. heheh Heel vet gast wens je een goeie set toe en eindelijk die doorbraak. ik kan helaas niet meeluisteren. ik heb geen inet thus dus!! maarja
ik ben nog steeds nergens terecht in de Uk garage infected country.
later man
Have fun
Beterzz hoor
Veel succes!!
Ik reken op een uurtje stampen 
WOOHOO Cool Bellie.....
Helaas kan ik hem niet hem niet beluisteren...
Maar zoals ik hier lees kan iemand hem wel online zetten... Tnx alvast voor degene die dat wilt doen! Want ik wil hem gaarne eens luisteren
Suc6 die vrijdag avond!!!
Sandman
w0000t, echt vet!!! Ik ga zekers te weten luisteren! Gaat lekker zo Bellie, eerst ID&T Radio en straks nog de Q
BeLLie takes over NL techno scene 
thnx man!!
al die support
.relaxed.
Tais:ik hoop het.wordt ik dan de 1ste prof. Technoneger
!!!
Nastra:Ik heb gewoon mazzel gehad. (na 7 jaar
).maar ja ik ben er nog niet hoor.eerst maar hier goed doorheen komen toch.
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie thnx man!! al die support .relaxed.Tais:ik hoop het.wordt ik dan de 1ste prof. Technoneger !!!Nastra:Ik heb gewoon mazzel gehad. (na 7 jaar ).maar ja ik ben er nog niet hoor.eerst maar hier goed doorheen komen toch.GREETZ!! |
| quote: |
| Originally posted by Gekhous oei oei oei, je vergeet er 2, waarvan 1 zelfs de beste dj is die er is... Carl Cox, en dan hebben we nog de gruwelijke stampneger dj Rush |


Steve Rachmad ?
| quote: |
| Originally posted by Optimus jeff Mills is toch ook een neger? En er zijn er toch wel nog meer? ![]() ![]() |

HAhaha ja ok 
ik was er vergeten bij te zetten:In Nederland 
lol.alsof ik dat niet wist.hahaha
GREETZ!
| quote: |
| Originally posted by Jukx derrick may kevin saunderson juan atkinson green velvet shinedoe jay denham rolando blake baxter stacy pullen joey beltram |
hehe
Mike Obiku is ook een neger.
Maar in ieder geval veel succes Bellie. Komt helemaal goed. Relax.
Snadios.
p.s. Heeft iemand toevallig de set van Francois van vorige week vrijdag of geript of gehoord?
HEHE bedankt 
nog maar 9 uur wachten..pffffff was het maar al zover..
zenuwen beginnen nu wel erg toe te slaan 
GREETZ!!
Bellie je gaat zeker KNALLEN 
Boeken ze je meteen als afsluiter voor de 27e. 
En echt kewl dat je daarna ook nog komt stampen. 
See you tonight en nogmaals veel succes. 

Bellie (als je nog thuis bent) weet je al of je 1 of 2 uur mag komen draaien ?? 
veel succes vanavond!
Gefeliciteerd Bellie ik kan helaas niet luisteren maar veel succes!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.