TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שביתה??
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano יש שביתה מתחיליםב10 |
איזה באסה אני גם ככה מתחיל ב- 10 ועכשיו כולם יתחילו איתי ב- 10
זונותתתתתתתתתתתתת
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 איזה באסה אני גם ככה מתחיל ב- 10 ועכשיו כולם יתחילו איתי ב- 10 זונותתתתתתתתתתתתת |
אין לי מושג אחי
הלכתי היום לביצפר
ורשמתי את זה אתמול בכלל
אין לי מושג מה האיחור הזה
גם השעון של האתר קצת דפוק אני רואה שמישהו שלח הודעה 16:00
והשעה בכלל הייתה אצלי רבע לשלוש
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אין לי מושג אחי הלכתי היום לביצפר ורשמתי את זה אתמול בכלל אין לי מושג מה האיחור הזה גם השעון של האתר קצת דפוק אני רואה שמישהו שלח הודעה 16:00 והשעה בכלל הייתה אצלי רבע לשלוש |
השעעון בכל זאת דפוק
אצלי בשעון על היד עכשיו 16:41, אבל האתר אומר ש 16:15..
עכשיו השעון באתר מראה
16:54
שאצלי על היד 16:42
שעון מטומטם
| quote: |
| Originally posted by DjChook עכשיו השעון באתר מראה 16:54 שאצלי על היד 16:42 שעון מטומטם |
אנשים!!!!!!.. כוס עמק תפסיקו כבר לגלוש מהנושא אני כבר לא יכול לסבול את זה!!!!!!!
*CLOSED*
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.