TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ideetjes voor Verbeteringen?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
nog ��n ding over sticky threads, ik vind een sticky thread voor bepaalde dingen niet echt een goed idee, dan krijg je namelijk allemaal dingen door elkaar heen en word de thread een rotzooi. Ook krijg je dan zo'n teringzooitje zoals het nu in de Chill-Out is met een stuk of 8 sticky threads, zwaar irritant vind ik het in ieder geval
structuur is natuurlijk wel een goed idee, maar sommige dingen moeten gewoon gescheiden blijven (nummers die je niet kent pleur je in de Unknown tracks forum bijv.)
wat ik bijvoorbeeld wel een goed idee vind is dat van nummers die mensen goed vinden, en dan bijvoorbeeld per maand ofzo, dat je dus threads krijgt met als titel: "Vette nummertjes Januari, Februari etc..." en dan zou het natuurlijk helemaal mooi zijn als je dan een Audiogalaxy link erbij in pleurt zodat de mensen niet eens hoeven te zoeken op AG.
---------------------------
regels is op zich wel een goed idee, maar ik denk dat de meeste regels wel aannemelijk zijn en ik denk ook dat heeeeeel weinig mensen deze regels lezen
---------------------------
Blikkus, dan komen we terug op jouw functie 
of was je die vergeten 
Als ze de regels niet lezen......dannuh is jouw de taak om ze op deze regels te wijzen......daar ben je moderator voor.....
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus heb ik zo'n groot stuk geschreven, TimeportE, quote je alleen de laatste zin! |

| Originally posted by New Wave Regels MOETEN er zijn, anders wordt het 1 grote teringzooi. |
), wat had je dan in gedachten.. ik neem aan dat meeste mensen zelf wel weten wat kan en niet, en een mod kan em daar opwijzen als hij het niet goed door heb, daar zijn volgens mij niet geschreven regels voor nodig| quote: |
| Originally posted by Blik nog ��n ding over sticky threads, ik vind een sticky thread voor bepaalde dingen niet echt een goed idee, dan krijg je namelijk allemaal dingen door elkaar heen en word de thread een rotzooi. Ook krijg je dan zo'n teringzooitje zoals het nu in de Chill-Out is met een stuk of 8 sticky threads, zwaar irritant vind ik het in ieder geval |
| Originally posted by TimeportE hier heb je helemaal gelijk in, teveel stickies is zeker nie goed, maar voor sommige dingen is het wel weer een goed idee, die dingen die nu gesticked zijn in de chill-out zijn bijna allemaal wel goed om te stycken, met als hoogtepunt henkie's thread over sigs etc.. !! |
| Originally posted by Blik Ik vind eigenlijk dat er maar een paar sticky threads moeten zijn, een regel-thread dan (wat new_wave dus zei) meeting-threads (als die er zijn) en dus eventueel belangrijke threads die voor iedereen ook belangrijk zijn Voor de rest kunnen we het wel doen met gewone threads, als ze populair zijn blijven ze automatisch bovenaan staan en als ze niet populair zijn gaan ze naar beneden als je het er niet mee eens bent gewoon zeggen |
, uuh ik ben wel van mening dat der een request sticky thread gemaakt moet worden of dat iets in de regels opgenomen moet worden. Want anders blijven die requests maar komen waar steeds maar 1x ofzo op gereageerd word en wat alles wat onoverzichtelijk maakt, naar mijn mening dan.. 
| Originally posted by TimeportE ik ben het met je eens maar toch zeg ik wat , uuh ik ben wel van mening dat der een request sticky thread gemaakt moet worden of dat iets in de regels opgenomen moet worden. Want anders blijven die requests maar komen waar steeds maar 1x ofzo op gereageerd word en wat alles wat onoverzichtelijk maakt, naar mijn mening dan.. ![]() |
| Originally posted by Blik je bedoelt dus zoiets als "Vinyls gezocht" ofzo, of bedoel je ook MP3-formaat erbij? |
Kijk, nu komen er oplossingen!
Inderdaad, de dingen moeten compakter..als je iets over een feest hebt ofzo.....hou dat dan in 1 thread.......je mening, je foto's, je url waar je je sets vandaan hebt, enz.
Meeting thread kan inderdaad sticky, na het feest kan deze dus meteen deleted worden.
P.S.
Veel mensen hebben een zeer slechte mening over Miss Proxi (vaak alleen door 'horen-zeggen'), kan je nu zien dat haar initiatief toch weer ergens tot leid........hoop dat veel mensen nu gaan nadenken......
massol
| Originally posted by Ruben_Dubbink Verder nog even over het deleten van posts: ik kijk niemand aan als het hierover gaat, maar als dit inderdaad het geval is, dat er posts worden gedelete waarin een mening wordt verkondigd waarmee sommige mensen het niet eens zijn, dan vind ik dit een behoorlijk slechte zaak. Nogmaals, als dit inderdaad het geval is, ik las namelijk in een andere thread hierover iets. Als dit dan niet zo is, dan is dit bovenstaande niet gezegd ![]() |
!?!
| Originally posted by New Wave Kijk, nu komen er oplossingen! Kijk, nu komen er oplossingen! Inderdaad, de dingen moeten compakter..als je iets over een feest hebt ofzo.....hou dat dan in 1 thread.......je mening, je foto's, je url waar je je sets vandaan hebt, enz. Meeting thread kan inderdaad sticky, na het feest kan deze dus meteen deleted worden. |
LoL, ik zie deze thread nu pas 
=========
Ik moet zeggen dat de ideeen die hier naar voren gedragen worden hopelijk een positieve invloedt zullen hebben op het Holland forum.
Zoals jullie misschien al wel gezien hebben is dit gedeelte van het forum een onder deel van TRANCEADDICT.COM FORUMS!!! (jaha, echt waar
)
Dus als je een plaatje wil showen of een mopje wilt plaatsen zou ik eerst de rest van het forum tjekke want daar staan genoeg Topics over Pics & Funny stuff. Heb je een request voor een nummer of een unknown mp3 plaats dat dan in de daarvoor bestemde forums (en als ze hier wel gepost worden dat een MOD ze dan ook gewoon verplaatst).
Dit zijn maar een paar kleine dinge die deze sectie van het forum een stuk overzichtelijker maken.
Gegroet mijn onderdanen 
| Originally posted by Jukx Hier ben ik het inderdaad mee eens ja! Zou een ZEER kwalijke zaak zijn ja. tot mijn verbazing is nu niet alleen de post waarin dit geval ter sprake wordt gebracht verdwenen maar zelfs de hele thread waar die in stond !?! |
THC, er kan in principe dan 1 thread per feest staan als sticky..waar je kan praten over de meeting en de line up......na het feest kan je lullen hoe het was + foto's...........als Obi dan ook nog effe zijn foto's daar dan plaatst........zal vast wel niet.......maargoed.
Blik, maak die lijst effe en pleur hem morgen er op......anders zwakt het weer af en dan begint het gekloot weer overnieuw.....kusjes 
| Originally posted by Blik ja, dat was een foutje van mijn kant vrees ik |

woohoo team!! 
/me wacht nog steeds op een verklaring van HENKIE!!!
verder ben ik in een goed humeur hoor

| Originally posted by New Wave Blik, maak die lijst effe en pleur hem morgen er op......anders zwakt het weer af en dan begint het gekloot weer overnieuw.....kusjes |

)
regel thread is gepost en geclosed
als je eventuele veranderingen/toevoegingen hebt stuur deze dan ff via een PM op aub
de regels zijn mede mogelijk gemaakt door New Wave 
zo die staan er
als der opmerkingen zijn kan je die ALLEMAAL naar Blik PM-en 
Ok Henkie...aangezien je veel te LAF bent om uitleg te gaan geven.....PM opweg naar Swamper 
Hij zal al wel een stapeltje pm's over je binnen hebben gozer
Ik vind het echt gewoon zwaar jammer dat deze kwestie gewoon genegeerd wordt. Ik krijg zolangzamerhand echt het idee dat die onpartijdigheid echt zoek is hiero. Blik??? Heb jij al eens gedacht hoe we dit forumbederf van jouw collega gaan oplossen?
En Henkie ondertussen maar leuke threads maken om iedereen een beetje van het onderwerp af te leiden.
ZIELIG gewoon. Backups zijn "on the way"...en hopelijk ook weer s een waarschuwing voor Meneer SuperDictator 
En nee..The Groove...dit is geen geintje
haha je voert weer heel wat in je schild he.. maar ik was even een persoonlijk leven aan het lijden.. dat jouw leven nou van het forum afhangt.. das niet mijn schuld
ik denk dat ik na mijn trouwe dienst (ja hier kan je weer op flamen tuurlijk verw8 niet anders) dat k ook wel even paar daagjes niet actief in de discussie kan..
dank u..
en pm jij swamper maar lekker een eind weg hoor..
verders wil ik zeggen dat iedreen naast miss p een zwaar positieve bijdrage heeft geleverd aan deze thread en aan de situatie zelf op ta..
ajetj0
allemaal leuk en aardig, maar ik hoop dat iedereen ziet dat Meneer Henkie_Henk een confrontatie uit de weg gaat
| Originally posted by Miss Proximus allemaal leuk en aardig, maar ik hoop dat iedereen ziet dat Meneer Henkie_Henk een confrontatie uit de weg gaat |
hey profeetrus! nou durft niemand meer wat te posten 
Ejh dit is best wel vreemd inderdaad.......
Henkie is 1 van de moderators en dit gaat hem zeker aan,
Totaal geen initiatief van deze persoon om het forum beter te maken.........krijg je toch de vraag of hij zijn functie eigenlijk wel begrijpt.......beetje zwakjes.............
massol
ach ja.. ik ben het volledig eens met de regels en ik vond het beetje raar staan als de andre mod 2 dage weg is weetje en daarna als weet ik veel hoeveelste post zegt "ow ja ik ben het er ook mee eens"..
of je het daar u mee eens bent of niet..
ow ja en ik vind toch wel dat de regels juist voornamelijk door de bezoeker moeten worden gemaakt.. we hebbe immers allemaal een gezond verstand...zo blijven de regels natuurlijk ook t meest reeel etc..
dank u en later
mensen die problemen met mij hebben.. petrus miss p.. zet mij maar lekker in de ignore en donder een roteind op dank u
ik zelf kan dat bij jullie niet doen aangezien ik toch het meeste wel moet lezen en altijd moet kunne zien wie wat zegt etc..
dank u
en mzzl