TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie rookt er?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik rook niet meer en het is ook de bedoeling,
dat dat zo blijft het is gewoon gigantisch slecht en je
wordt er donders benouwd van tenminste ikke dan.
en 1 of 2 keer per jaar een joint vind ik nog wel kunnen.

| quote: |
| Originally posted by TranceFool Trouwens over gezond leven, denk dat veel van jullie et wel hebben gelezen: Erasmus had onderzoek gedaan en daaruit is gekomen dat een of twee glazen alcohol per dag 2x de kans verlaagt op alcohol.......mijn conclusie is dan...ik drink in et weekend voor de hele week |
| Originally posted by TranceFool Trouwens over gezond leven, denk dat veel van jullie et wel hebben gelezen: Erasmus had onderzoek gedaan en daaruit is gekomen dat een of twee glazen alcohol per dag 2x de kans verlaagt op alcohol... ....mijn conclusie is dan...ik drink in et weekend voor de hele week |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Als je had op gelet had je ook gehoort dat meer dan die hoeveelheid een averechts gevolg heeft. Als je niet rookt, houden zo. Tis slecht, maar ik zou ook niet zonder kunne/willen. |
| Originally posted by Flipper01 2 glazen per dag x 7 dagen = 14 glazen per week.... dat is een mooi aantal voor de zaterdagavond |
Nee, en zelfs nog nooit een sigaret aangeraakt 
Ik heb er zelf geen moeite mee dat mensen roken en ik heb er ook geen last van... Alleen dat je kleren zo gaan stinken dat is kut... maar goed als niemand zou roken waar zou het dan naar stinken...

Ik rook nu ruim een jaar, was van plan te stoppen Januari, maar ik ga gewoon een beetje de weekendroker uithangen. Ik ben begonnen met roken omdat ik het simpelweg lekker vond en dat vind ik nog steeds, maar ik schrok van mezelf dat ik langzamerhand steeds meer uit gewoonte ging roken, zonder echte trek in een sigaret.
Blowen doe ik de laatste tijd ook vrij veel, maar dat is omdat het relaxed is om tussen je stresserige tentamens door een beetje te relaxen. Niet dat ik het nodig heb maar tis wel relaxed; net als dat je na je tentamens de kroeg induikt. Sigaren doe ik ook wel is, maar dan wel met vrienden onderling, zo'n grote tuit aan je mond vind ik er echt niet uitzien.
Nu zijn allebei mn opa's aan het roken overleden, en ik heb me wel is afgevraagd of het dan niet stom is om dan zelf ook te roken. Maar mn voorouders hebben een goed leven gehad en op de dag dat ze stierven hadden ze ook geen reden meer om verder te leven en waren ze helemaal op. Wel makkelijk om dan te roepen dat de doodsoorzaak roken is, maar zoveel scheelt het niet. Ook een oom van me heeft pas nog net weten overleven van longkanker, en het is natuurlijk zo hypocriet als de pest als je daarom gaat stoppen (alsof hij de enige is met longkanker), alhoewel ik daar ook best van ben geschrokken.
Gelukkig zal ik nooit zoveel roken als hun en zal ik er dus nooit zo slecht af komen.
| Originally posted by Little Theseus Gelukkig zal ik nooit zoveel roken als hun en zal ik er dus nooit zo slecht af komen. |
)
alleen wiet & hasj... omdattet lekker is & je wordt er wappy van...
light vind ik trouwens ook niet eens slecht smaken, maar heb geen zin om te beginnen 
Ik rook ook alleen in het weekend. Meestal koop ik zelf ook nie
eens een pakje. Mijn kameraden roken meestal shag en dan ook nog
zware shag. Ma dat vindt ik nie lekker. Ik heb liever gewone
sigaretten. Daarom rook ik ook bijna niet alleen als ik er een
keer zin in heb. Of als mn vriendin niet mee is als ik uitga.
Als ik moet tellen hoeveel ik er gemiddeld per maand rook kom ik
denk ik op ongeveer 8 a 10 sigaretten.
Ik rook. Zo rond de 2 pakjes per week waar nog flink veel uitdelen bij zit. En zo doe ik het al 2 jaar. Nou, vind ik toch wel meevallen voor een verslaving 
| Originally posted by TimeportE hoeveel rook jij dan ongeveer theseus (gewoon eff vraagje tussendoor ) |
| Originally posted by Little Theseus Ook een oom van me heeft pas nog net weten overleven van longkanker, en het is natuurlijk zo hypocriet als de pest als je daarom gaat stoppen |
| Originally posted by michiel wat is voor jou dan een reden om te stoppen? als je zelf over 10 jaar ligt te creperen in een ziekenhuisje en niemand om je geeft? maar ja iedereen moet het zelf weten of ie rookt of niet ik vind het alleen zo dom ik rook zelf niet later michiel |
ik WEET dat ik risico loop, en dat doe je met meerdere dingen in je leven,kijk je neemt altijd risico als je drugs neemt of alcohol, ikzelf ben 4 jaar met mijn zatte kop op een kutbrommertje van Epe naar Terwolde(+\-15 km) geredenen het is wel meerdere keren fout gegaan(hehe vraag maar aan petrus)maar als ik dat risico niet had genomen was ik nooit in epe gekomen en had ik veel van mijn vrienden waarschijnlijk nooit gekend, dus dat was het waard! risico kan je ook voor lief nemen met xtc, en dat doe ik dus ook, wil ik ook ook niet missen...
Mmmzz Strange..
Hey,
Nou ik rook dus ook niet, en ook nooit gedaan. Zoals zovelen hier dus niet doen (wat me verbaasd) Maar nadat ik de laatste paar repleys had gelezen dacht ik mmm vreemd, het lijkt wel of jullie hostile tegen elkaar zijn op dit onderwerp. Het is een pole om te zien hoeveel en wat mensen roken maar het lijkt behoorlijk af te wijken naar opion-pushing. Iedereen heeft toch z'n eigen mening en daar kun je toch nooit wat aan veranderen dus het zij zo. iedereen kent de consequensies toch ?? Dus rookse en blowse en slikse maar vooral party on en iedereen voor zich zelf HOE..
Goodluck & grz Trunks. 
Re: Mmmzz Strange..
| Originally posted by Trunks Hey, Nou ik rook dus ook niet, en ook nooit gedaan. Zoals zovelen hier dus niet doen (wat me verbaasd) Maar nadat ik de laatste paar repleys had gelezen dacht ik mmm vreemd, het lijkt wel of jullie hostile tegen elkaar zijn op dit onderwerp. Het is een pole om te zien hoeveel en wat mensen roken maar het lijkt behoorlijk af te wijken naar opion-pushing. Iedereen heeft toch z'n eigen mening en daar kun je toch nooit wat aan veranderen dus het zij zo. iedereen kent de consequensies toch ?? Dus rookse en blowse en slikse maar vooral party on en iedereen voor zich zelf HOE.. Goodluck & grz Trunks. |
(We're all friends here!
)
ik rook niet, maar soms in het weekend bij het stappen vind ik het wel relekst.
Re: Re: Mmmzz Strange..
| Originally posted by TimeportE nou hostile zou ik het niet noemen, michiel had gewoon zijn mening over roken geuit en T.H.C. reageerd daarop, ik zou der niet meer achter gaan zoeken (We're all friends here! ) |

Nope! Ik rook niet. Wel geprobeerd en daar is ut bij gebleven.
ik doe alles wat God verboden heb hehehe 
Jointjes heeeeeel afentoe, roken nog geen 5 op n dag.. k ga binnekort maar es helemaal stoppen.
ghegeheghe, owh ik ken dat Alpha...ik heb daar al 3 kratjes mee verdiend
"ja ik ga stoppen"......"is goed, 3 maanden geen peuk, KRATJE"......
Dit gevalletje wat nu typt rookt niet..
nou.. geen sigaretten enzo.
Ik wil nog wel es (heeeel occasionally) een groen jongetje en een wolkje laten verdwijnen maar das hoogstens 1 a 2 in de maand..
en ik ben zeker niet verslaafd..
k doe ook af en toe wel eens een peukie....meestal niet thuis want dat mag dus meer niet van me moeder.......op school ook niet zoveel want we hebben van die aparte rookgedeeltes......als je daar een paar minuten staat dan stink je al he;lemaal naar rook..en dan krijg je van iedreen in de college banken weer dat gezeik van.........hhhhhmmm wat stink jij nar rook zeg
toch meestal wel op werk en in t weekend tijdens uitgaan....maar niet zo heel veel...denk pakkie per week ofzo
Vandaag op school was er zo'n jongen die had zo'n klein boekje over de domheid van de mens, waar wel een leuke anekdote in stond over roken. Er was dus een man die voor longkanker in het ziekenhuis lag en een lekkere dikke sigaar opstak, waarna ze verband om ze keel en gezicht in fik vloog en levend verbrandde, omdat ze stembanden waren verwijderd 

Fijne dood is ut niet?
Re: Re: Re: Mmmzz Strange..
| Originally posted by T.H.C. (edit) Deze uitslag verbaast me, Dit haalt het landelijk gemiddelde volgens mij niet, Maar weet iemand dat misschien? |