TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Champions League 05/06
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by zoric Tack antar jag |
Javier Zanetti & Dejan Stankovic gjorde i stort sett att Inter vann ig�rkv�ll p� San Siro mot Villareal med 2-1 efter att ha f�tt ett tidigt bakl�ngesm�l emot sig.
Lyon vs. Milan var ingen h�jdare direkt, och slutade 0-0.
Fan att inte Lyon lyckades peta in en boll ig�r .. dom l�r f� det sv�rt nu i returen .. 
Ikv�ll forts�tter Champions League Kvartsfinalerna och idag spelar Milan hemma p� Giuseppe Meazza mot Lyon d�r Milan har f�rdel med tanke p� hemmaplan.
Den andra matchen som �r �n mer intressant spelas f�rst�s mellan Villareal och Internazionale p� El Madrigal i Spanien.
Ska bli mycket intressant att f�lja kv�llens matcher, men jag l�r v�l f�rmodligen titta p� Villareal mot Inter �ven om den andra matchen ser grym ut med m�nga utg�ngsl�gen p� f�rhand.
Internazionale & Lyon f�rhoppningsvis vidare 
Hoppas p� Villareal, k�nns som en b�ttre motst�ndare f�r Arsenal i semifinal .. som jag f�rst�s hoppas att vi lyckas ta oss till ..

En polare och jag har sedan Torsdagen h�llt p� och tjatat om Juventus mot Arsenal p� Delle Alpi.
Fyfan vad jag hoppas att Juventus tar sig vidare. Allt annat �r en stor katastrof och fyfan vad besviken jag skulle bli, usch, Vill inte ens f�rest�lla mig det 
Men imorgon avg�rs det 
arsa vinner mot juve, de bara �r s�
de skulle vara v�ldigt kul om villareal tog sig vidare!
--
jag tror d e k�rt f�r juvve iaf :P men dom kanske har sin vanliga tur igen..... vem vet
skulle va kul om alla italienska lag �kte ut 
Hoppas Villareal �ker ut, de �r som Chelsea, Ett hopplock av spelare fr�n Sydamerika (Dock Sydamerika) d�r en rik �gare kommit och f�tt klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski.
Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer f�rmodligen inte att h�nda om de inte kan h�lla i resultatet en l�ng bit in p� andra halvlek p� Nou Camp.
R�kna aldrig ut n�gon i f�rv�g.
| quote: |
| Originally posted by zoric Hoppas Villareal �ker ut, de �r som Chelsea, Ett hopplock av spelare fr�n Sydamerika (Dock Sydamerika) d�r en rik �gare kommit och f�tt klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski. Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer f�rmodligen inte att h�nda om de inte kan h�lla i resultatet en l�ng bit in p� andra halvlek p� Nou Camp. R�kna aldrig ut n�gon i f�rv�g. |
o d verkar som att edmilson o marquez dr�jer fortf. en glad nyhet dock �r att xavi b�rjat tr�na igen! hoppas han kommer tillbaka snart.. annars s� hoppas jag verkligen att barca kommer till final =D o m�ta Inter lr n�tt ;P
yay!
villareal vidare
riquelme e ju s� grym! s� j�kla sk�n o titta p� n�ra han lirar fotboll 
materazzi, hur fult som helst av fan, han borde f�tt �tminstone gult kort!
nu h�ller jag bara tummarna f�r barcelona imorgon! visca barca!
Materazzi borde f�tt r�tt, endast f�r att man ska slippa se han p� plan, avskyr honom ... samma avsky har jag f�r milan.. stackars lyon 
Har inte sagt att ett enda lag har inhemska spelare, f�r det finns inget topplag f�rutom Athletic Bilbao som har detta, och de �r inget direkt topplag i Europa.
Har inget emot Sydamerikanska spelare och det var inte meningen att g�ra dig lack
Men Villareal �r som Chelsea, ett hopplock av spelare, dock lite s�mre och ganska mycket billagre. Dessutom har de en mycket rik president som har investerat i laget under en kortare period. Han som �ger Villareal har ocks� varit med i La Liga-kommit�en f�r domare.
Skulle inte vilja kalla Juventus prestation hitills tur, det kanske du inte menar, men visst hade Bianconeri tur i Turin mot Werder Bremen. T�nk p� att Juventus har f�rlorat de tre senaste finalerna i Champions League (Dortmund, Real Madrid och Milan).
Ikv�ll tog sig inte Internazionale eller Lyon vidare, d�remot gjorde Milan och Villareal det. Det f�r man f�rs�ka acceptera just nu.
Imorgon spelar Juventus vs. Arsenal p� Stadio Delle Alpi och jag hoppas verkligen p� att Juventus kan ta sig vidare fr�n detta sv�ra l�ge, historiskt s�tt har inte Juventus tagit igen ett 0-2 underl�ge n�gonsin, men det passar verkligen just nu.
MATCHDAY !

Fyfan vad jag �r nerv�s

Sist jag var s� h�r nerv�s var nog n�r Serbien & Montenegro m�tte Bosnien & Herzegovina i VM-kvalet.
Ingen Del Piero i kv�llens match vilket gynnar Arsenal d� de f�r tillbaka Fredrik Ljungberg. Vieria, Camoranesi och Zebina avst�ngda.
Eventuell Juventus-uppst�llning:
M�lvakt:
01. Gianluigi Buffon
Backlinje:
03. Giorgio Chielini/14. Federico Balzaretti - 28. Fabio Cannavaro - 21. Lillian Thuram - 19. Gianluca Zambrotta
Mittf�lt:
18. Adrian Mutu - 08. Emerson - 23. Giuliano Giannichiedda - 11. Pavel Nedved
Anfallare:
17. David Trezeguet - 09. Zlatan Ibrahimovic
Vi kan �ven se en eventuell 4-3-3 uppst�llning d� Bianconeri m�ste fram�t.
AFC k�r f�rmodligen
Lehman
Eboue/Campbell Senderos Toure Flamini
Ljungberg Hleb Gilberto Fabregas/Diaby Reyes
Henry
..Kan inte Eboue medverka s� g�r nog Campbell in centralt och Toure flyttas ut till h�ger. Kan inte Fabbe medverka s� g�r 'den nye Vieira', Diaby, in centralt

Helt sjukt vad nerv�s jag �r, ska ut en sv�ng p� stan f�r att lugna ner mig

JAAAA !!
FAAAN !
VAA!
R(L)�TT !

fan va nice ;D Barca vidare! 
nu f�r vi m�ta milan och m�ste d� spela myckte b�ttre �n mot benfica och framf�rallt utnyttja m�ll�gen!
haha var e zoric, han har fortf. inte skrivit n�tt efter matchen ;P nawww :P
aja vi f�r se om det m�jligtvist blir barca mot arsenal i finalen ;P
Fan va g�tt .. inte f�r att ta ut segern mot Villareal i f�rskott, men har redan kollat upp vad flyg tur � retur till Paris g�r p� .. typ 400 sp�nn me ryanir !
..ryanair e fan guds g�va till m�nskligheten, typ .. fan va l���ckeerrt !!
Mot Paris ! 
Jag har f�r mycket att skriva och orkar inte g�ra det nu, dessutom �r jag enormt besviken och det kommer att ta tid f�r mig att komma �ver den h�r f�rlusten i Champions League (Minst en vecka till) :<
Milan - Barca *omg i die* .. man ska fan inte ha f�r stora f�rhoppningar p� s�na h�r tillst�llningar, kan mkt v�l bli 0-0 � �bertr�kigt, intressant ska det fan bli iaf, hoppas sj�lvklart p� Barca
Morgondagens match tar vi imorn 
Hoppas s�klart p� att det blir tv� bra matcher, imorgon och ikv�ll.
F�rst ut �r i alla fall Milan mot Barcelona, och det kvittar egentligen vem som g�r vidare. Vill g�rna se ett Italienskt lag i final, men Barcelona spelar bl�ndande fotboll.
Henrik Larsson spelar inte ikv�ll och Messi �r ocks� utanf�r truppen pga. skada.
Sist de m�ttes fick vi se tv� h�rliga matcher, och alla minns vi v�l Ronaldinho's fantastiska avslutning p� Nou Camp �ven om jag tror att Milan vann hemma 
..och nu har jag faktiskt kommit �ver Juventus utt�g ur �rets upplaga av Champions League.
Arsenal mot Villareal l�r ocks� bli intressant som fan 
hoppas innerligt att barca g�r vidare, barcafan sen barnsben (finns bara en klubb jag brinner mer f�r men det ska vi inte blanda in h�r
)
I andra matchen tycker jag det kvittar vilka som g�r vidare, Villareal har gjort mycket bra ifr�n sig men det har ju Arsenal ocks�. Kanske vore n�got roligare om Arsenal gick vidare dock pga. svenskintressen samt att dom inte m�ter Barca i ligan from time to time. Men samtidigt �r Riquelme en otroligt intressant spelare s� varf�r inte :P
jag kan inte best�mma mig helt enkelt ^^
ja s� ere dags f�r mitt �lskade barcelona att spela semin mot milan,, hoppas barca vinner idag men oavgjort g�r lika bra det med, bara de inte f�rlorar! synd att vi fortfarande saknar messi, han skulle ha lekt med sege jaap staam annars, tur f�r honom 
aja hoppas barca f�r ig�ng m�lmaskinen eto'o p� riktigt igen, han har ju varit lite segare p� att g�ra m�l p� sistone, o s� hoppas jag att guily kan visa lite mer denna match och visa vad han verkligen g�r f�r, han spelade ju fram eto'o mot racing santander o det s�g bra ut. annars �r det viktigt att ifall marquez f�r spela fr�n start att han spelar stablilt och inte beg�r n�gra on�diga misstag.. ohwelllllll vi f�r se hur det g�r ikvll 
visca el barca!