TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מתנה קטנה
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Shahar on Apr-01-2006 19:56:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות

ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים

צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה
אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה

אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש

יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי
שאלה נוקבת
למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית
בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר
מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא
וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם?


יגאל די להצדיק את עצמך
אתה סתם מכריח אותי להגיב ואני יודע שבסוף אתה רואה את זה אישי

אתה מגזים עם זה
שאנשים יעשו מה שבא להם
גם אצלנו בגף יש איש קבע חרדי ששומע את כולנו יוצאים בשבת מתחילים עם בחורות ומזדיינים ואוכלים לא כשר
נו באמת נראה לך שהוא יבוא ויגיד מילה?
הוא אומר תעשו מה בא לכם בדרך שלכם
ובוא אני יגלה לך סוד
כשהגעתי לגף הוא סיפר לי שפעם הוא היה הבנאדם הכי כופר שיש
היה אוכל חזיר
היה הולך בפסח למכור פיתות בירושלים
ואישתו לא הצליחה להחזיר אותו בתשובה..זה בא לבד

וזה יכול ללמד אותך הרבה
תן לאנשים לעשות מה שבא להם כל עוד הם לא מכריחים אותך לחטוא
כשמישהו יכריח אותך להוריד קבצים לא חוקיים תדבר..
בינתיים אתה לא חייב להוריד ולא להשתמש במוזיקה לא חוקית
אז פשוט שים זין על מי שמשתמש..זה הכל


Posted by Glenn-Holmes on Apr-01-2006 20:01:

quote:
Originally posted by Shahar
יגאל די להצדיק את עצמך
אתה סתם מכריח אותי להגיב ואני יודע שבסוף אתה רואה את זה אישי

אתה מגזים עם זה
שאנשים יעשו מה שבא להם
גם אצלנו בגף יש איש קבע חרדי ששומע את כולנו יוצאים בשבת מתחילים עם בחורות ומזדיינים ואוכלים לא כשר
נו באמת נראה לך שהוא יבוא ויגיד מילה?
הוא אומר תעשו מה בא לכם בדרך שלכם
ובוא אני יגלה לך סוד
כשהגעתי לגף הוא סיפר לי שפעם הוא היה הבנאדם הכי כופר שיש
היה אוכל חזיר
היה הולך בפסח למכור פיתות בירושלים
ואישתו לא הצליחה להחזיר אותו בתשובה..זה בא לבד

וזה יכול ללמד אותך הרבה
תן לאנשים לעשות מה שבא להם כל עוד הם לא מכריחים אותך לחטוא
כשמישהו יכריח אותך להוריד קבצים לא חוקיים תדבר..
בינתיים אתה לא חייב להוריד ולא להשתמש במוזיקה לא חוקית
אז פשוט שים זין על מי שמשתמש..זה הכל


יש משהו במשאתה אומר
אבל בוא נוסיף משהו
כשהבן אדם החרדי נמצא לידכם אם אתם מדברים על כל משאתה אומר אתם ממש לא מכבדים אותו
כי תאמין לי שזה מפריע לו איפשהו לשמוע את כל זה


ולגבי כל משאני אומר זה שאפשר לנהל פורום גם בלי להזכיר יותר מדי את כל משאתם מזכירים


Posted by Shahar on Apr-01-2006 20:50:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש משהו במשאתה אומר
אבל בוא נוסיף משהו
כשהבן אדם החרדי נמצא לידכם אם אתם מדברים על כל משאתה אומר אתם ממש לא מכבדים אותו
כי תאמין לי שזה מפריע לו איפשהו לשמוע את כל זה


ולגבי כל משאני אומר זה שאפשר לנהל פורום גם בלי להזכיר יותר מדי את כל משאתם מזכירים


הדוגמא שהבאת לא מתאימה
כי נכון לבוא אל בנאדם חרדי למשרד ולספר על זיונים זה מוגזם
(למרות שחבר שלי מספר לו על זה בכוונה ושניהם צוחקים)
אבל נכון לבוא אליו למשרד ולדבר על זה יכול לעצבן אותו
אבל לדבר על זה כשכולם יושבים במועדון זה בסדר גמור וזה מה שכן אפשר להשוות

זה פורום וזה מקום ציבורי
ועל זה מתבסס כל מה שאמרתי לך
אתה לא חייב להוריד שום קובץ שמציעים פה
אתה יכול להסתכל ולהגיד בלב "שיתבגרו כבר" ולצאת מהטרד

כל עוד לא באו אליך לאייסי או למסנג'ר ושלחו לך קובץ אנלא רואה סיבה שתתלונן


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.