TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מתנה קטנה
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי שאלה נוקבת למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם? |
| quote: |
| Originally posted by Shahar יגאל די להצדיק את עצמך אתה סתם מכריח אותי להגיב ואני יודע שבסוף אתה רואה את זה אישי אתה מגזים עם זה שאנשים יעשו מה שבא להם גם אצלנו בגף יש איש קבע חרדי ששומע את כולנו יוצאים בשבת מתחילים עם בחורות ומזדיינים ואוכלים לא כשר נו באמת נראה לך שהוא יבוא ויגיד מילה? הוא אומר תעשו מה בא לכם בדרך שלכם ובוא אני יגלה לך סוד כשהגעתי לגף הוא סיפר לי שפעם הוא היה הבנאדם הכי כופר שיש היה אוכל חזיר היה הולך בפסח למכור פיתות בירושלים ואישתו לא הצליחה להחזיר אותו בתשובה..זה בא לבד וזה יכול ללמד אותך הרבה תן לאנשים לעשות מה שבא להם כל עוד הם לא מכריחים אותך לחטוא כשמישהו יכריח אותך להוריד קבצים לא חוקיים תדבר.. בינתיים אתה לא חייב להוריד ולא להשתמש במוזיקה לא חוקית אז פשוט שים זין על מי שמשתמש..זה הכל |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes יש משהו במשאתה אומר אבל בוא נוסיף משהו כשהבן אדם החרדי נמצא לידכם אם אתם מדברים על כל משאתה אומר אתם ממש לא מכבדים אותו כי תאמין לי שזה מפריע לו איפשהו לשמוע את כל זה ולגבי כל משאני אומר זה שאפשר לנהל פורום גם בלי להזכיר יותר מדי את כל משאתם מזכירים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.