TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade 2006
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by FUSyke on May-31-2006 15:00:

Het is een 75min rijden van bij mij, dus dat gaat nog. Ik ga wel niet naar de parade zelf, die zegt mij niets.

Posted by Devil_Dante on May-31-2006 15:09:

iemand move-it parade geweest? Ik vond het degelijk goed. Ik was verwonderd toen ik Pat Krimson zag draaien, ik dacht dat die verdwenen was ofzo. En bizar, ik wist niet dat Zohra een dj was? In ieder geval muziek viel goed mee, paar goeie oude klassiekers, beetje wat hedendaagse commerciele "trance" of "groove". Ik vind da wel raar dat ik nergens ooit "asot" of "isos" muziek tegenkom.

Posted by FUSyke on May-31-2006 15:12:

quote:
Originally posted by Devil_Dante
iemand move-it parade geweest? Ik vond het degelijk goed. Ik was verwonderd toen ik Pat Krimson zag draaien, ik dacht dat die verdwenen was ofzo. En bizar, ik wist niet dat Zohra een dj was? In ieder geval muziek viel goed mee, paar goeie oude klassiekers, beetje wat hedendaagse commerciele "trance" of "groove". Ik vind da wel raar dat ik nergens ooit "asot" of "isos" muziek tegenkom.

Zohra is idd een dj, ze draait op Insomnia Nights.
En Pat Krimson draait binnenkort in Tropicana.

Posted by Bl@ckOut on May-31-2006 16:24:

quote:
Originally posted by Devil_Dante
ik wist niet dat Zohra een dj was?

Ja al een paar jaar hoor
Kheb er eigenlijk nooit een set van gehoord.

ontopic: Wij gaan wel naar de parade, maar wss niet meer naar de afterparty.

Posted by mrcanon on May-31-2006 16:30:

Regi tussen CP en Mr. Sam, da ga wa geven. En wie heeft er die benaming van die stages gekozen? *CARL COX & FRIENDS*????

Waar zie je gij Carl Cox?

21 - 22u > Pierre
22 - 23u > System D
23 - 24u > Millenium Kru
00 - 01u > Marco Bailey vs Tom Hades Live
01 - 02u > CJ Bolland
02 - 03u > Ghost
03 - 04u > Fabrice Lig

Posted by Jasperovitsj on May-31-2006 17:05:

^ Das anders ook maar een rare line-up hoor. Eerst Pierre, dan 2 drum 'n bass dj's en dan ineens terug techno met Marco Bailey (of was die ook op de minimal bandwagon gesprongen?).
Idem voor die NRJ stage waar ze beginnen met Furax en 2 uur later al vrolijke house zitte te spelen

Posted by mrcanon on May-31-2006 17:10:

diene die daar de line-up opstelt kent er lijk ook nie te veel van

Posted by Dj LPG on May-31-2006 19:55:

de walen eh jong

btw, voor zover ik weet is zohra al dj sinds '99 ofzo (ergens kort nadat ze bij 2 fabiola weg was)

Posted by Jasperovitsj on May-31-2006 20:15:

Ze heeft de kunstjes geleerd van hare wederhelft h�, CJ Bolland

Posted by djcresto on May-31-2006 22:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ze heeft de kunstjes geleerd van hare wederhelft h�, CJ Bolland

Volgens mij heb ik ze daarvoor ook al weten draaien. Weet wel niet excact welk jaar het was. Hoogstaand waren die kunstjes zeker niet

Posted by FUSyke on Jun-04-2006 06:31:

Aangezien David Guetta al draait van 22 tot 24u bestaat er een grote kans dat hij daarna nog in La Rocca draait De keuze zal dan wel snel gemaakt zijn

Posted by Tiger777 on Jun-04-2006 13:03:

quote:
Originally posted by Dj LPG
de walen eh jong

btw, voor zover ik weet is zohra al dj sinds '99 ofzo (ergens kort nadat ze bij 2 fabiola weg was)

jah... trekt op niks en kost stukken van mensen

quote:
Of hoe je een perfecte line-up kunt verknallen..

Ze hebben'em ideaal gezet... Op een moment zonder al te goeie alternatieve.. Slim gezien man

Posted by The_G0dfather on Jun-04-2006 22:14:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
en pleins examens

i take it back, 21 juni gedaan...

jammer dat 't ni in gent is..., das anders wel suuuuuper handig

Posted by Devilex on Jun-05-2006 07:29:

Ik vind persoonlijk niks aan die line up

Posted by Den Backer on Jun-05-2006 11:45:

Ik ga ook nie vandejaar, lineup zegt me niets & de locatie Charleroi nog veel minder.
Kga volgend jaar wel nr Antwerpen...

Posted by The_G0dfather on Jun-05-2006 13:46:

line-up valt toch wel mee vinnek, veel gasten dak wel eens zou willen horen draaien en als dave clarke er is is da in feite al meer dan genoeg voor mij

Posted by mrcanon on Jun-05-2006 14:21:

^Dave Clarke, ja diene is wel beestig, vorig jaar op ILT gehoort en die heeft daar machtig setje neergezet. E�n van de weinige technodj's die mij kan bekoren.

Posted by Real on Jun-20-2006 21:45:

*bump*

aanwezig!

Posted by Nabistai on Jun-20-2006 22:11:

quote:
Originally posted by FUSyke
CLOSING PARTY

*MAINSTAGE*
20 - 22u > Martin Solveig
22 - 24u > David Guetta
00 - 02u > Dave Clarke
02 - 04u > Darren Price

Aanwezig

Posted by massiveK on Jun-21-2006 08:09:

Ik zou graag zeggen dat Jordan Waeles (hij mix on DI, ENERGY (radio saffier en NRJ EXTRAVADANCE (met Mike en Airwave) zal @ city parade draaien.

Hij zal draai op de NRJ Truck tussen 17h30 en 18h30.

Verwacht een Uplifting banging trance mix of deze jonge belgian producer and Dj

See you there

Posted by massiveK on Jun-21-2006 08:25:

quote:
Originally posted by Xilver
Yep

tgoorste krapuul steekt daar in die schijtstad

Zonder polemiek ik vind antwerpen ook niet goed voor een cityparade.. Love is the message, or Change the world..

Het boodschap van de cityparade klopt niet met een stad waar 30 % of bevolking stem voor VB en waar er zijn lot of skin en extreem recht activiesten... (kijk manifestatie gisteren met Koning Beatrix..)

Ok Charleroi is misschien niet het beste venue.. t'is niet mooi enz. maar het kan een kans zijn om deze stad te kennen...

En bovendien was het parcours in gent echt lelijk.. Luik was beter naast het water...

Ik vind het goed dat de parade gaat in verschillende stad..

Misschien een parade in Brussel soon?

(PS ik hou van antwerpen and vind ik de mooiste stad van vlaanderen na Brugge.. maar toch zijn Stem cijfers in antewerpen een probleem voor mij... Toch weet ik dat 2/3 of antwerpenaars zijn niet voor het belang en dus zal ik niet een te donkere beeld of antwerpen te hebben )

Sorry voor approx taal, niet gemakelijk vlaams spreken na 1 jaar of engels spreken waneer je franstalig ben.. maar toch probeer ik vlaams te spreken zelfs als het niet perfect is

Cya

Posted by Push2005 on Jun-21-2006 08:28:

quote:
Originally posted by massiveK
ik hou van antwerpen and vind ik de mooiste stad van vlaanderen na Brugge..

Deze gast kent er iets van

Posted by Tiger777 on Jun-21-2006 09:15:

quote:
Originally posted by massiveK
(kijk manifestatie gisteren met Koning Beatrix..)

Ja, inderdaad, allemaal goor krapuul, da is het. Weg met het koningshuis, hoe durven ze, zo'n sympathieke en intelligente mensen

Posted by massiveK on Jun-21-2006 09:48:

OFF TOPIC

Ja over koninglijke familie mag je je eigen opinie te hebben natuurlijk.. maar de manifesten zijn niet alleen manifesten vs koninglijke familie.. ze zeggen belgie barst enz.. ok dat is toch niet het zwaare punt of VB (je mag inderdaan independantist of nationalist te zijn) maar toch klopt het niet met een "unity boodschap" zoals het boodschap en het Spirit van de City parade..

En ja, je neem deze extract of mijn woorden maar het was niet de Keypunt.. t'is alleen het expressie van een grote intolerante sfeer in antwerpen (hoop toch niet merderheid maar toch groot)

Maar ok Koning Beatrix was misschien niet het beste voorbeeld.. maar er zijn veel anderen... net als Van Temsche enz..

Ook persoonlijk heb ik dat gevoel @ Illusion at the beach uit een clubber uit antwerpen.

Il was daar met vrienden proberen Trance te promoteren in franstalige part of belgie. Het was een goeie party met een leuke sfeer.

Maar op een moment gingen we outside. En we starten met praten met een jongen.
Als hij heeft gehoord dat we frans spreken, start hij met frans te spreken.
Na 5 minuten of een goeie chat, zeg ik "C'est bien, tu parles bien francais, bravo" Maar op dit moment werd hij agressief...

Hij start zeggen dat hij spreek te wel voor ons.. dat franstaligen komen in vlaamse party zonder nederlands te spreken enz..

Ik zegde dat ik kan een gesprek in nederlands hebben, misschien niet perfect maar toch kan ik spreken. En ik zeg ook dat Hij starte met ons in frans te spreken zodat het gesprek was in frans.

Hij zegde dat we moeten vlaams spreken als we in vlaanderen zijn..

Ik antwoorde, ok stop met dit bullshit, ik ben niet hier om politiek te maken maar om naar muziek te luisteren en dat muziek spreek hetzelfde zonder rekening houden met je taal..

het was niet alleen wat hij zegde maar ok zijn houding dat was agressief.. hij was menacant zeggen dat we domme franstaligen zouden uit het feest vluchten als we geen problemen met hem en zijn vrienden te hebben..

Dat was het enige bad punt van deze nacht... ik ben niet dom genoeg om te zeggen dat elke antwerpenaars zijn zoals hem.. maar toch is er een sfeer die niet top is..

Om te einden heb ik een poll gezien waar Veel vlaamse zeggen dat zij durven niet naart Charleroi airport te gaan coz zij denken dat hun auto zal gestolen zijn enz..
Maar de nummer of vlaamse denken dat was veel minder en bijna nul waneer ze alweer naar de airport geweest.
Dit klein verhaal alleen om te zeggen dat vooroordelen vaak domme zijn..
En dus vonde ik echt dom de reactie dat zegde "Charleroi

" Ik ben bijna zeker dan de man zelfs nooit naar charleroi is gegaan... (zoals ik apart om de vliegtuig te nemen) Mijn reactie is meer die van een "Wait and See" attitude... We zouden niet het stad oordelen voordat de parade... misschien zal het top zijn (hoop ik)

Eind of OFF TOPIC

Posted by MikeVee on Jun-21-2006 09:55:

Verander Vlaanderen door walloni�, Antwerpen door charleroi en Vlaams Belang door PS. Dat is ook een reden voor geen shity parade in charleroi.

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »