TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- All info om Ibiza
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Ravesquad on Apr-19-2002 20:06:

Ska du dit Gaby?? jag e n�stan s�ker p� att jag ska dit i b�rjan av juli.. N�r e b�sta tiden o �ka? K�nns som Ibiza blir bra mycket sk�nare �n n�n festival...d�r missar man ju �nd� alltid det b�sta.. Hur mycket pengar beh�ver man f�r en vecka??

Posted by Amnezia on Apr-19-2002 23:31:

Re: Re: Re: All info om Ibiza

fr�gan e ju om det e det??? n�r minst fyra av de st�rsta klubbarna ligger d�r.....

Space, Amnesia, Privilege och Eden.....uk klubbarna k�r massa evangemang d�r � �ker man dit f�r man nog se de flesta av dj eliten.....
inte hunnit bes�ka st�llet men h�rt av m�nga erfarna iiza farare att fjortisst�mpeln � det man sett ur dokument�rer m.m st�mmer ej.....inte runt dessa stora klubbar iaf...

klart man m�ste diiiiiit he he

//Nezia

Posted by Virus on Apr-20-2002 04:43:

Jag SKA dit. Har dock fortfarande inte bokat ett skit dock. Alltid samma h�rliga framf�rh�llning. B�rjar daksa sej..

Jag tror jag (vi) drar i andra veckan i Augusti eller n�t s�nt...

Undrar om det �r b�st att flyga via London eller Barcelona... hmm....

Posted by -=Kotten=- on Apr-20-2002 20:58:

Jag tror inte jag ska dit i �r. Blev grymt besviken f�rra �ret. Bara skr�pig house musik �verallt och n�r det n�n g�ng var n�n trancedj som spelade s� var det inte en m�nniska d�r.
Ett exempel: Manumission Party @ Privelige(bara house)....ca 14000 personer
Tunnel Trance Force @Privelige....ca 300 personer...
Enda bra festen var Xtravaganza p� Privelige och kanske Godskitchen p� Amnesia. Armin ska spela mer p� Ibiza I �r s� det kanske blir lite b�ttre.
Allt h�nger p� att dom j�vla b�garna till engelsmen (99% av turisterna d�r) inser att house bara �r skr�p gentemot trance....

Posted by -=Kotten=- on Apr-20-2002 21:14:

quote:
Originally posted by Ravesquad
Hur mycket pengar beh�ver man f�r en vecka??

Det är SJUKLIGT dyrt....inträde kan kosta upp till över 300kr till klubbarna och därinne kan en drink/öl kosta upp emot 100kr....vatten är lika dyrt....kan kosta 70 kr för 50cl....helt jävla sjukt..

jag gjorde av med ungefär 15 000 på två veckor men det fanns andra som gjorde av med mer...
räkna med 1000kr om dagen om du inte känner för att snåla....

Posted by Gaby on Apr-21-2002 21:17:

Det man har sett p� TV �r fr�n San Antonio... bargatan pch allt det d�r. Som tur det s� blir folk f�r fulla f�r att ta sig till klubbarna.

Privilige �r en riktig turistf�lla. Inget att rekommendera!! JAg stack efter 3 h. eftersom det var s� mycket fulla idioter p� det st�llet. Eden och hmm.. kommer inte ih�g vad den heter (ligger i San Antonio) �r ocks� st�llen f�r fyllon som tycker det �r h�ftigt att dansa till "techno"

Amnesia har ju schyssta kv�llar (Tiesto, Fergie, Tall Paul, PvD, Gielen etc etc)
Space �r paradiset p� s�ndagar!!!

Man m�ste bara leta reda p� de bra festerna. Alla st�llen har party varje kv�ll men man m�ste kolla vilja djs som lirar helt enkelt

Dyrt? Japp det �r SVINDYRT men s���� v�rt det Vi snackar att man hinner dansa till n�n av DE STORA varje kv�ll!

Sj�lvklart ska jag dit Ravesqvad Jag �ker f�rsta veckan i agusti. Det �r d� de b�sta djs �r p� plats och inte lika mycket charter folk som kuunde lika g�rna ha �kt till Kos.

Posted by lonne on Apr-24-2002 23:07:

Hejsan,skulle vilja st�lla en fr�ga till alla trogna Ibiza resen�rer.
Har h�rt p� lite olika h�ll att vissa av de st�rre s�llerna p� �n f�bjuder gympaskor. Ve och fasa t�nkte jag,mindre bekv�mt att dansa en hel kv�ll i ngt annat...

Posted by -=Kotten=- on Apr-25-2002 16:26:

Du beh�ver nog inte oroa dig...dom sl�pper in dom flesta....hur dom �n serut...i varje fall kommer dom inte neka dig bara f�r att du har gympaskor...

Posted by Virus on May-06-2002 15:44:

Ny hemsida f�r space p� ibiza.. Lineups och grejer, men det �r inte s� mycket som kommit upp �nnu..

http://www.space-ibiza.com/

Posted by Gaby on May-06-2002 16:12:

quote:
Originally posted by lonne
Hejsan,skulle vilja st�lla en fr�ga till alla trogna Ibiza resen�rer.
Har h�rt p� lite olika h�ll att vissa av de st�rre s�llerna p� �n f�bjuder gympaskor. Ve och fasa t�nkte jag,mindre bekv�mt att dansa en hel kv�ll i ngt annat...

S� l�nge man betalar intr�de och inte ser ut att vara 13 �r s� kommer man in Det �r nog restaurangerna folk menar

Posted by lonne on May-06-2002 21:13:

Tack f�r info Gaby,skulle kunna bli en sm�rtsam vecka annars..

Posted by Gaby on Jun-04-2002 12:01:

ok n�got nytt om flyg och s�nt?

Posted by s-case on Jun-04-2002 13:57:

Kolla p� http://www.partytravel.se , m�jligt att dom
har n�got.

Posted by lonne on Jun-10-2002 13:36:

B�rjar bli aktuellt att ta tag i Ibiza,n�gra f�rslag p� resebolag,
boende etc...det g�r inget om ngn kommer med billiga men bra f�rslag.

Personligen hade jag t�nkt att �ka i augusti och skulle bli tacksam f�r all n�dv�ndig information...

Pages (2): « 1 [2]