TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- All info om Ibiza
Pages (2): « 1 [2]
Ska du dit Gaby?? jag e n�stan s�ker p� att jag ska dit i b�rjan av juli.. N�r e b�sta tiden o �ka? K�nns som Ibiza blir bra mycket sk�nare �n n�n festival...d�r missar man ju �nd� alltid det b�sta.. Hur mycket pengar beh�ver man f�r en vecka??
Re: Re: Re: All info om Ibiza
fr�gan e ju om det e det??? n�r minst fyra av de st�rsta klubbarna ligger d�r.....
Space, Amnesia, Privilege och Eden.....uk klubbarna k�r massa evangemang d�r � �ker man dit f�r man nog se de flesta av dj eliten.....
inte hunnit bes�ka st�llet men h�rt av m�nga erfarna iiza farare att fjortisst�mpeln � det man sett ur dokument�rer m.m st�mmer ej.....inte runt dessa stora klubbar iaf...
klart man m�ste diiiiiit
he he
//Nezia
Jag SKA dit. Har dock fortfarande inte bokat ett skit dock. Alltid samma h�rliga framf�rh�llning. B�rjar daksa sej..
Jag tror jag (vi) drar i andra veckan i Augusti eller n�t s�nt...
Undrar om det �r b�st att flyga via London eller Barcelona... hmm....
Jag tror inte jag ska dit i �r. Blev grymt besviken f�rra �ret. Bara skr�pig house musik �verallt och n�r det n�n g�ng var n�n trancedj som spelade s� var det inte en m�nniska d�r.
Ett exempel: Manumission Party @ Privelige(bara house)....ca 14000 personer
Tunnel Trance Force @Privelige....ca 300 personer...
Enda bra festen var Xtravaganza p� Privelige och kanske Godskitchen p� Amnesia. Armin ska spela mer p� Ibiza I �r s� det kanske blir lite b�ttre.
Allt h�nger p� att dom j�vla b�garna till engelsmen (99% av turisterna d�r) inser att house bara �r skr�p gentemot trance....
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Hur mycket pengar beh�ver man f�r en vecka?? |
Det man har sett p� TV �r fr�n San Antonio... bargatan pch allt det d�r. Som tur det s� blir folk f�r fulla f�r att ta sig till klubbarna.
Privilige �r en riktig turistf�lla. Inget att rekommendera!! JAg stack efter 3 h. eftersom det var s� mycket fulla idioter p� det st�llet. Eden och hmm.. kommer inte ih�g vad den heter (ligger i San Antonio) �r ocks� st�llen f�r fyllon som tycker det �r h�ftigt att dansa till "techno"
Amnesia har ju schyssta kv�llar (Tiesto, Fergie, Tall Paul, PvD, Gielen etc etc)
Space �r paradiset p� s�ndagar!!!
Man m�ste bara leta reda p� de bra festerna. Alla st�llen har party varje kv�ll men man m�ste kolla vilja djs som lirar helt enkelt 
Dyrt? Japp det �r SVINDYRT men s���� v�rt det
Vi snackar att man hinner dansa till n�n av DE STORA varje kv�ll!
Sj�lvklart ska jag dit Ravesqvad
Jag �ker f�rsta veckan i agusti. Det �r d� de b�sta djs �r p� plats och inte lika mycket charter folk som kuunde lika g�rna ha �kt till Kos.
Hejsan,skulle vilja st�lla en fr�ga till alla trogna Ibiza resen�rer.
Har h�rt p� lite olika h�ll att vissa av de st�rre s�llerna p� �n f�bjuder gympaskor. Ve och fasa t�nkte jag,mindre bekv�mt att dansa en hel kv�ll i ngt annat...
Du beh�ver nog inte oroa dig...dom sl�pper in dom flesta....hur dom �n serut...i varje fall kommer dom inte neka dig bara f�r att du har gympaskor... 
Ny hemsida f�r space p� ibiza.. Lineups och grejer, men det �r inte s� mycket som kommit upp �nnu..
http://www.space-ibiza.com/
| quote: |
| Originally posted by lonne Hejsan,skulle vilja st�lla en fr�ga till alla trogna Ibiza resen�rer. Har h�rt p� lite olika h�ll att vissa av de st�rre s�llerna p� �n f�bjuder gympaskor. Ve och fasa t�nkte jag,mindre bekv�mt att dansa en hel kv�ll i ngt annat... |
Det �r nog restaurangerna folk menar
Tack f�r info Gaby,skulle kunna bli en sm�rtsam vecka annars..
ok n�got nytt om flyg och s�nt?
Kolla p� http://www.partytravel.se , m�jligt att dom
har n�got.
B�rjar bli aktuellt att ta tag i Ibiza,n�gra f�rslag p� resebolag,
boende etc...det g�r inget om ngn kommer med billiga men bra f�rslag.
Personligen hade jag t�nkt att �ka i augusti och skulle bli tacksam f�r all n�dv�ndig information...