TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits producties
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Daar heb ik niks mee te maken mensen 
| quote: |
| Originally posted by TOR Check HIER een sample van de 1337 Ibiza Party Mix!!1! |
Weer eens een super track zoals we gewoon zijn
. Misschien idd iets minder dan de vorige, maar still
!!!
En die Ibiza Party Mix klinkt ook lekkerrrrrrrrr!
we want the ibiza party mix!!!!!
lol
De kans is klein dat ik er ooit op verder bouw 
| Originally posted by TOR lol De kans is klein dat ik er ooit op verder bouw |
Spijtig
Vorige week kreeg ik van Bj�rn van Sentient Audio Collective de indruk dat hij 'Dirty talk' niet wou tekenen. Ik was dus van zin om een volledig nieuwe versie te maken naar zijn idealen...
Ik doe vandaag mijn mails open, blijkt dat hij de track toch wil tekenen 
Proficiat. 
Is dat feitelijk je eerste release dan?
Solo wel, ja 
Kindred Spirits - Sugar mountain komt (hopelijk) binnenkort uit op hetzelfde label 
| Originally posted by Pumaz Solo wel, ja ![]() Kindred Spirits - Sugar mountain komt (hopelijk) binnenkort uit op hetzelfde label |
Zal nooit uitkomen, vrees ik.
Sorry 
Alex Sanders - Kami (Cosmic Tracer Remix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als]
Nog es een nummer op mijn eentje afgewerkt.
Het betreft een remix van een ambient nummer uit het amateur producer forum. Jullie kennen de producer waarschijnlijk wel, kopi_luwak.
Het is pure, straightforward uplifting trance geworden. Lang geleden dat ik nog zoiets gemaakt had. Logischerwijs zit er bitterweinig van het origineel in, hehe.
Geniet ervan 
Doet me denken aan de oude Cosmic Tracer-stijl uit de periode van 'Hyperbolic' en zo 
De pad die vanaf bar 65 begint is super, zowel qua sound als progressie
Well done 
En euhm, stuur die woosh eens 
| Originally posted by TOR Alex Sanders - Kami (Cosmic Tracer Remix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als] Nog es een nummer op mijn eentje afgewerkt. Het betreft een remix van een ambient nummer uit het amateur producer forum. Jullie kennen de producer waarschijnlijk wel, kopi_luwak. Het is pure, straightforward uplifting trance geworden. Lang geleden dat ik nog zoiets gemaakt had. Logischerwijs zit er bitterweinig van het origineel in, hehe. Geniet ervan |
| Originally posted by TOR Geniet ervan |
Great track!
Het begin was mij niet direct
, maar na de eerste minuut zeer geslaagd! Zeker vanaf 3:20 was
! Alleen die cymbal op het einde misschien iets te sterk.
>> More like this, please!
| Originally posted by Tomorrow Traxx >> More like this, please! |

Mooi spul!
Kindred Spirits - French kiss (Opslaan als)
In de hoop dat de zon terug komt 
Hier schijnt de zon volop! Alleen jammer dat ik geen geluid heb hier op me werk 
| Originally posted by Pumaz Kindred Spirits - French kiss (Opslaan als) In de hoop dat de zon terug komt |
Summer's all over this tune
| Originally posted by Pumaz Kindred Spirits - French kiss (Opslaan als) In de hoop dat de zon terug komt |
Je bent al de tweede die zegt dat het een bom is, terwijl het voor ons meer een romantisch nummer was voor in de late, zwoele uurtjes van de dag, hehe
Bedankt in ieder geval voor de support
Much appreciated 
| Originally posted by TOR Je bent al de tweede die zegt dat het een bom is, terwijl het voor ons meer een romantisch nummer was voor in de late, zwoele uurtjes van de dag, hehe Bedankt in ieder geval voor de support Much appreciated |

, zomerser kan echt nie meer, denk ik
>> Weer zalig zoals altijd!