TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by Andreas.H on Apr-28-2006 13:59:

Finns lite mer info att hitta nu. http://www.aceevent.se

Posted by [SWE]Helios on May-02-2006 17:14:

Yay, nyregistrerad h�r p� forumet (typ)

Har tidigare varit utomlands och sett bland annat Marcel Woods och Rank1, men detta blir f�rsta g�ngen i Sverige f�r mig

N�gon mer fr�n g�teborgsomr�det som �ker?

Posted by anuga on May-03-2006 09:33:

Dags att k�pa biljetter, har ni skaffat?

Posted by EsseT on May-03-2006 10:40:

S� var det snart dags igen mina v�nner f�r den st�rsta clubkv�llen det h�r �ret i sverige o kanske en av de st�rsta i nordens histora med... Har inte r�knat exakt men det l�r inte vara speciellt m�nga event som sl�r det h�r inom klubbscenen i sverige

BRA GJORT ACE EVENT

Posted by SWE_TRANCE on May-03-2006 11:49:

quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Yay, nyregistrerad h�r p� forumet (typ)

Har tidigare varit utomlands och sett bland annat Marcel Woods och Rank1, men detta blir f�rsta g�ngen i Sverige f�r mig

N�gon mer fr�n g�teborgsomr�det som �ker?

Jao, vi blir f�rmodligen ett g�ng ca 5 pers som �ker fr�n gbg/Bor�s.

Posted by zoric on May-03-2006 12:12:

F�rs�ker fortfarande f� med mig n�gon ner till Malm�. Tv� har redan sagt nej, men jag planerar att fr�ga en tredje nu.

Posted by SWE_TRANCE on May-04-2006 19:01:

S�, vem styr upp SWETA-f�rfest
F�r ju inte l�ta en tradition g� i graven!
B�de f�re Ti�sto och Marco V va det skoj som sjutton...
Fast det kanske inte bor kvar n�gra SWETAs i sk�neland

Posted by anuga on May-04-2006 19:12:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

klart det g�r! Jag bland annat, tyv�rr inte i Malm�, men precis brevid, s� om ni om ni kommer hit, s� blir det riktig f�rfest, musica - alkohol - gott om utrymme - bussresa till malm� - mer alkohol , annars kollar jag runder i malm� s� f�r vi parkera p� ett st�lle d�r

H�r �r det f�rresten : http://www.anuga.se/locate/

Posted by Laszlo on May-04-2006 19:24:

quote:
Originally posted by anuga
klart det g�r! Jag bland annat, tyv�rr inte i Malm�, men precis brevid, s� om ni om ni kommer hit, s� blir det riktig f�rfest, musica - alkohol - gott om utrymme - bussresa till malm� - mer alkohol , annars kollar jag runder i malm� s� f�r vi parkera p� ett st�lle d�r

H�r �r det f�rresten : http://www.anuga.se/locate/

Perfa! En fr�ga: Har du skivspelare? En f�rfest �r ju ingen f�rfest om det sitter en massa wannabe DJ:s och bara rullar tummarna..

Posted by reveal on May-04-2006 19:25:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Var med p� b�da de festerna, och de var allt annat �n tr�kiga Missar dock denna, hoppas att det kommer fler tillf�llen

Posted by Laszlo on May-04-2006 19:35:

quote:
Originally posted by reveal
Var med p� b�da de festerna, och de var allt annat �n tr�kiga Missar dock denna, hoppas att det kommer fler tillf�llen

Bah - vad har du f�r dig som �r s� mycket viktigare �n att supa sig redl�s och g�ra en massa grimaser med herr Mag?

Posted by reveal on May-04-2006 19:52:

quote:
Originally posted by Laszlo
Bah - vad har du f�r dig som �r s� mycket viktigare �n att supa sig redl�s och g�ra en massa grimaser med herr Mag?

L�nghelg i Rom, bokad innan denna festen annonserades. Men vi ses p� b�ten!

Posted by anuga on May-04-2006 21:45:

quote:
Perfa! En fr�ga: Har du skivspelare? En f�rfest �r ju ingen f�rfest om det sitter en massa wannabe DJ:s och bara rullar tummarna..

Humm, �r f�rtillf�llet laptop dj hemma,
men denna kanske duger �nd� annars �r det bara att ta med ett par spelare och skivor det finns en Numark PPD01 mixer h�r som inte har anv�nds p� ett tag

Posted by Smeagol on May-08-2006 14:54:

Tjoho!! Varf�r har jag inte sett detta tidigare!?!?

Jag har en studentl�genhet i Lund annars. ungef�r lika l�ngt borta och jag verkligen inte kalla den f�r stor. Kan dessutom inte ens stava till Dj, s� f�rfest hos anuga l�ter b�ttre.

Jag har dock en r�tt stor soffa om ett par vill stanna och vila ut lite p� f�rmiddagen efter. Kommer v�l hem ungef�r lagom tills att flickv�nnen ska iv�g till jobbet s�...

Ska bli skoj iaf! Hoppas det finns biljetter fortfarande bara

Posted by CJ InterCity on May-08-2006 16:18:

www.okyo.dk

smart av Okyo att bjuda Paul Van Dyk till K�penhamn den 24:e vi m� ha en blomstrande partyscen i Skandinavien, men att f� ihop datum b�r vi jobba p�

Posted by anuga on May-08-2006 17:25:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
www.okyo.dk

smart av Okyo att bjuda Paul Van Dyk till K�penhamn den 24:e vi m� ha en blomstrande partyscen i Skandinavien, men att f� ihop datum b�r vi jobba p�

Men va fan... kunde de inte typ valt en annan dag vill ju se PvD

Rock On Ace fortfarande, lite mer folk, lite mer att se p�, lite mer att lyssna p�!

Posted by Smeagol on May-08-2006 18:06:

moget av dem... en onsdag dessutom?? ujujuj...

Jag fattar inte riktigt hur man ska best�lla biljetter. Det st�r p� deras sida att man ska maila en massa saker (namn osv) till dem, men de anger ingen adress... Den enda adressen p� sidan �r [email protected]la eller vad det nu var. �r det dit man ska maila eller??

Gjorde f�r �vrigt 1 m�l och en assist i dagens otroligt viktiga korpfotbollsmatch! S� sjukt duktig jag �r! Och sol �r det ocks�! G�tt!

Posted by Laszlo on May-08-2006 20:16:

bah - PvD kan suga min dolme... Hade dragit ner p� Ace om han s� spelat i grannhuset brevid..!

Posted by anuga on May-08-2006 20:51:

quote:
Originally posted by Smeagol
Jag fattar inte riktigt hur man ska best�lla biljetter. Det st�r p� deras sida att man ska maila en massa saker (namn osv) till dem, men de anger ingen adress... Den enda adressen p� sidan �r [email protected]la eller vad det nu var. �r det dit man ska maila eller??

Helt r�tt, men du bor ju i lund, ta en resa till Malm� och k�p dem direkt
quote:
bah - PvD kan suga min dolme... Hade dragit ner p� Ace om han s� spelat i grannhuset brevid..!

Hehehe, jo det hade jag nog med, men en snabb visit in med han spelade hade nog h�nt.

Posted by Smeagol on May-08-2006 21:03:

quote:
Originally posted by anuga
Helt r�tt, men du bor ju i lund, ta en resa till Malm� och k�p dem direkt

Men det kostar ju 2x36 kronor + en massa tid!
Var ju i malm� och h�lsade p� min syster i l�rdags, varf�r kunde jag inte ha sett det tidigare...

Ok, fan vad jag gn�ller. F�r sk�rpa mig. Det �r v�l inte s� att biljetterna tar slut l�ngt innan 24:e va?

Posted by eXton on May-09-2006 05:29:

l�tt man ska hit! PvD �r ju �nd� bara bra i Berlin typ, lirade alldeles f�r soft f�rra g�ngen jag s�g honom i K�penhamn iaf...

f�r h�lla mig uppdaterad p� fest i Malm�, jag bor ju h�r iaf

Posted by anuga on May-09-2006 13:41:

quote:
Originally posted by Smeagol
Men det kostar ju 2x36 kronor + en massa tid!
Var ju i malm� och h�lsade p� min syster i l�rdags, varf�r kunde jag inte ha sett det tidigare...

Ok, fan vad jag gn�ller. F�r sk�rpa mig. Det �r v�l inte s� att biljetterna tar slut l�ngt innan 24:e va?

Antagligen inte (5000 biljetter)
quote:
Originally posted by eXton
l�tt man ska hit!

f�r h�lla mig uppdaterad p� fest i Malm�, jag bor ju h�r iaf

Hehe, definitivt!

Posted by Smeagol on May-09-2006 17:25:

Ok, det verkar funka s� h�r numera:

quote:
Hej

P.g.a. den enorma m�ngden bokningar via n�tet s� har vi best�mt oss f�r att
underl�tta hanteringen av de f�rbest�llda biljetterna.

Biljetten �r nu reserverad i ditt namn och kan h�mtas ut vid t�ltet i
anslutning till entr�n den 24:e maj. Du beh�ver allts� inte betala in n�got
i f�rskott.

Biljetten kommer att reserveras fram till 01:00 p� festdagen. Har den inte
h�mtats ut i tid kommer bokningen att f�rsvinna.

Om det �r n�gra oklarheter, tveka inte p� att skicka oss ett mail.

V�nligen
Ace event

Verkar bli mkt folk iaf

Posted by mjz on May-09-2006 18:51:

Bah! finns inga urs�kter att inte �ka p� Ace, 100:-, inom sk�ne, och jag hinner precis bli mer eller mindre sommarledig innan.

Hur kommer man nu till h�lan anuga bor i?

Posted by SWE_TRANCE on May-09-2006 19:06:

quote:
Originally posted by mjz
Hur kommer man nu till h�lan anuga bor i?

Ja, han f�r nog styra upp en bra v�gbeskrivning med karta � grejjer om man ska hitta dit

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »