TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Finns lite mer info att hitta nu. http://www.aceevent.se
Yay, nyregistrerad h�r p� forumet (typ) 
Har tidigare varit utomlands och sett bland annat Marcel Woods och Rank1, men detta blir f�rsta g�ngen i Sverige f�r mig 
N�gon mer fr�n g�teborgsomr�det som �ker?

Dags att k�pa biljetter, har ni skaffat?
S� var det snart dags igen mina v�nner f�r den st�rsta clubkv�llen det h�r �ret i sverige o kanske en av de st�rsta i nordens histora med... Har inte r�knat exakt men det l�r inte vara speciellt m�nga event som sl�r det h�r inom klubbscenen i sverige
BRA GJORT ACE EVENT
| quote: |
| Originally posted by [SWE]Helios Yay, nyregistrerad h�r p� forumet (typ) ![]() Har tidigare varit utomlands och sett bland annat Marcel Woods och Rank1, men detta blir f�rsta g�ngen i Sverige f�r mig ![]() N�gon mer fr�n g�teborgsomr�det som �ker? |
F�rs�ker fortfarande f� med mig n�gon ner till Malm�. Tv� har redan sagt nej, men jag planerar att fr�ga en tredje nu.
S�, vem styr upp SWETA-f�rfest 
F�r ju inte l�ta en tradition g� i graven!
B�de f�re Ti�sto och Marco V va det skoj som sjutton...
Fast det kanske inte bor kvar n�gra SWETAs i sk�neland 
| Originally posted by SWE_TRANCE S�, vem styr upp SWETA-f�rfest ![]() F�r ju inte l�ta en tradition g� i graven! B�de f�re Ti�sto och Marco V va det skoj som sjutton... Fast det kanske inte bor kvar n�gra SWETAs i sk�neland |
, annars kollar jag runder i malm� s� f�r vi parkera p� ett st�lle d�r 
| Originally posted by anuga klart det g�r! Jag bland annat, tyv�rr inte i Malm�, men precis brevid, s� om ni om ni kommer hit, s� blir det riktig f�rfest, musica - alkohol - gott om utrymme - bussresa till malm� - mer alkohol , annars kollar jag runder i malm� s� f�r vi parkera p� ett st�lle d�r ![]() H�r �r det f�rresten : http://www.anuga.se/locate/ |
En f�rfest �r ju ingen f�rfest om det sitter en massa wannabe DJ:s och bara rullar tummarna..
| Originally posted by SWE_TRANCE S�, vem styr upp SWETA-f�rfest ![]() F�r ju inte l�ta en tradition g� i graven! B�de f�re Ti�sto och Marco V va det skoj som sjutton... Fast det kanske inte bor kvar n�gra SWETAs i sk�neland |
Missar dock denna, hoppas att det kommer fler tillf�llen
| Originally posted by reveal Var med p� b�da de festerna, och de var allt annat �n tr�kiga Missar dock denna, hoppas att det kommer fler tillf�llen |
| Originally posted by Laszlo Bah - vad har du f�r dig som �r s� mycket viktigare �n att supa sig redl�s och g�ra en massa grimaser med herr Mag? |
| Originally posted by Laszlo Perfa! En fr�ga: Har du skivspelare? En f�rfest �r ju ingen f�rfest om det sitter en massa wannabe DJ:s och bara rullar tummarna.. |
annars �r det bara att ta med ett par spelare och skivor
det finns en Numark PPD01 mixer h�r som inte har anv�nds p� ett tag
Tjoho!! Varf�r har jag inte sett detta tidigare!?!?
Jag har en studentl�genhet i Lund annars. ungef�r lika l�ngt borta och jag verkligen inte kalla den f�r stor. Kan dessutom inte ens stava till Dj, s� f�rfest hos anuga l�ter b�ttre.
Jag har dock en r�tt stor soffa om ett par vill stanna och vila ut lite p� f�rmiddagen efter.
Kommer v�l hem ungef�r lagom tills att flickv�nnen ska iv�g till jobbet s�... 
Ska bli skoj iaf! Hoppas det finns biljetter fortfarande bara
www.okyo.dk
smart av Okyo att bjuda Paul Van Dyk till K�penhamn den 24:e
vi m� ha en blomstrande partyscen i Skandinavien, men att f� ihop datum b�r vi jobba p� 
| Originally posted by CJ InterCity www.okyo.dk smart av Okyo att bjuda Paul Van Dyk till K�penhamn den 24:e vi m� ha en blomstrande partyscen i Skandinavien, men att f� ihop datum b�r vi jobba p� |

moget av dem... en onsdag dessutom?? ujujuj...
Jag fattar inte riktigt hur man ska best�lla biljetter. Det st�r p� deras sida att man ska maila en massa saker (namn osv) till dem, men de anger ingen adress... Den enda adressen p� sidan �r [email protected]la eller vad det nu var. �r det dit man ska maila eller??
Gjorde f�r �vrigt 1 m�l och en assist i dagens otroligt viktiga korpfotbollsmatch! S� sjukt duktig jag �r!
Och sol �r det ocks�! G�tt!
bah - PvD kan suga min dolme...
Hade dragit ner p� Ace om han s� spelat i grannhuset brevid..! 
| Originally posted by Smeagol Jag fattar inte riktigt hur man ska best�lla biljetter. Det st�r p� deras sida att man ska maila en massa saker (namn osv) till dem, men de anger ingen adress... Den enda adressen p� sidan �r [email protected]la eller vad det nu var. �r det dit man ska maila eller?? |

| Originally posted by Laszlo bah - PvD kan suga min dolme... Hade dragit ner p� Ace om han s� spelat i grannhuset brevid..! |
| Originally posted by anuga Helt r�tt, men du bor ju i lund, ta en resa till Malm� och k�p dem direkt ![]() |
l�tt man ska hit! PvD �r ju �nd� bara bra i Berlin typ, lirade alldeles f�r soft f�rra g�ngen jag s�g honom i K�penhamn iaf...
f�r h�lla mig uppdaterad p� fest i Malm�, jag bor ju h�r iaf 
| Originally posted by Smeagol Men det kostar ju 2x36 kronor + en massa tid! Var ju i malm� och h�lsade p� min syster i l�rdags, varf�r kunde jag inte ha sett det tidigare... Ok, fan vad jag gn�ller. F�r sk�rpa mig. Det �r v�l inte s� att biljetterna tar slut l�ngt innan 24:e va? |
(5000 biljetter)| quote: |
| Originally posted by eXton l�tt man ska hit! f�r h�lla mig uppdaterad p� fest i Malm�, jag bor ju h�r iaf |
Ok, det verkar funka s� h�r numera:
| Hej P.g.a. den enorma m�ngden bokningar via n�tet s� har vi best�mt oss f�r att underl�tta hanteringen av de f�rbest�llda biljetterna. Biljetten �r nu reserverad i ditt namn och kan h�mtas ut vid t�ltet i anslutning till entr�n den 24:e maj. Du beh�ver allts� inte betala in n�got i f�rskott. Biljetten kommer att reserveras fram till 01:00 p� festdagen. Har den inte h�mtats ut i tid kommer bokningen att f�rsvinna. Om det �r n�gra oklarheter, tveka inte p� att skicka oss ett mail. V�nligen Ace event |
Bah! finns inga urs�kter att inte �ka p� Ace, 100:-, inom sk�ne, och jag hinner precis bli mer eller mindre sommarledig innan.
Hur kommer man nu till h�lan anuga bor i?
| Originally posted by mjz Hur kommer man nu till h�lan anuga bor i? |