TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
bart van wissen nice !!!
ik ben voor extrema vrienden waarschijnlijk voor DV
weet dus nog niet wat het word
Ik wil die lineup! 
Nog maar een halve week, ben benieuwd! �n naar de lineup zelf, �n naar hoe ze het gaan presenteren. Jammer dat ik er niet live bij ben, had me wel leuk geleken.
Mooi, mooi, mooi
Dat wordt weer lekker op de fiets naar Best 
| quote: |
| Mixed Sasha (UK) Timo Maas (DE) Hyper (UK) feat. Leeroy Thornhill (ex-prodigy) Dr. Lektroluv (BE) Kraak & Smaak live Benny Rodrigues 16 Bit Lolita�s Base Kruh Visuals by Micha Klein Future Funk Deep Dish (US) Dubfire & Sharam Martin Solveig (FR) Sandy Rivera (UK) Steve Angello (S) Erick E Fedde Le Grand Nick-K Bart van Wissen The Lakeside Steve Lawler (UK) Dave Seaman (UK) Desyn Masiello (UK) Hybrid (UK) Kosmas Epsilon (GR) Audiofly (UK) Lucien Foort Envotion The Dome Collabs Session Chris Liebing & Speedy J (DE/NL) Marco Carola (IT) Misstress Barbara (CAN) Oscar Mulero (ES) The Advent live (UK) Shinedoe Darko Esser MBC Visuals by Photonic The Garden Sander Kleinenberg exclusive DVDJ set Josh Wink (US) John Acquaviva (CAN) Funk D�Void (UK) Remy Rene Amesz Isis Rho Visuals by Eye Supply Lucky Rush Roog Marcello Brian S Eric de Man Victor Coral Jaziah Jefferson Thomson Novalectra DJ 3000 (US) Francisco (IT) Joost van Bellen vs Aardvarck Laidy Aida Petter (S) Alexis Tyrel Seutek Aron Friedman Slides in Motion by Judocus Foodvillage I.N.T. feat. Melodee Nuno Dos Santos Robob The Flexican Caz Yaiza Di Jockey |
Veel interessante dj's. Extrema 4sure 
w00t een te vette lineup!
Morguh kaartje halen!
Vette namen maar ja een of andere manier vind ik het toch weer net niet. Eigenlijk is het een beetje standaard en niet echt vernieuwend. tis de dance valley line up van 2 jaar terug alleen dan zonder heuvels en zonder dance-valley-we-gaan-los sfeer.
Als ik ga dan zijn het voor deze:
Dr. Lektroluv (BE)
Kraak & Smaak live
Steve Angello (S)
Steve Lawler (UK)
Dave Seaman (UK)
Petter (S)
de rest, Kleinenberg, Deep Dish etc kennen we nu wel en zijn toch het vetst in een club dan op een festival.
Ach jah als het goed is zit ik dat weekend in berlijn. Mocht dat niet doorgaan dan is het zeker dance valley. De electronation tent + circo loco + subliminal + concept rocken toch wat harder dan dat gedoe in Best . Plus dan rekenen we de vrijdag (DT + Prodigy) er niet bij en de sfeer die 1000 keer vetter is dan op Extrema
Kaartje besteld!
Tsja het wordt voor mij de eerste keer Extrema. Ben ook nog nooit op DV geweest. Heb wel heel veel fora gelezen mbt tot beide evenementen. Over de sfeer zijn veel meningen verdeeld, al lees ik imo juist meer positieve verhalen over Extrema dan over DV. Maar goed, dat zal wel persoonlijk zijn.
Ik ben iig te vinden in de Future Funk, Lakeside, Garden en Mixed area's.
| Originally posted by basvh *knip* Standaard blaatverhaal over UDC dat OH-ZO-GOED is en de rest niet. *knip |
Als er maar niet netzoveel anabolensjappies zijn als vorig jaar
| Originally posted by SnuggLe Bas, ga eens zoeken in het woordenboek bij RESPECT en haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC. |
| Originally posted by SnuggLe Bas, ga eens zoeken in het woordenboek bij RESPECT en haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC. |
Is GC weer eens down dan? 
you guys are so fucking lucky argh! 
| Originally posted by eieregooie LOL Eerst wordt DV wekenlang gebashed door alle GCers in de DV thread, en nu komt er 1(!) counterpost en dan begin jij over respect? |
Bashen? Daar zit wat meer niveau.
| Originally posted by SnuggLe haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC. Ik ben er denk ik ook wel bij. Alleen jammer dat er zovele 'grote' namen op hetzelfde tijdstip zullen draaien. Ik noem een Sander K, Steve Lawler, Sasha en Deep Dish. 3 van die 4 zou ik zeker willen zien, maar ik ga niet rennen en vliegen. Das balen. Maarja, die area met Remy / Aquaviva is alleen al super Als er maar niet netzoveel anabolensjappies zijn als vorig jaar |
Oh en over niveau gesproken:
| Originally posted by basvh Dus jah jouw bericht slaat gewoon nergens op, jij weet niet eens waarover je praat. Maar goed dat gevoel heb ik met de meeste ambtenaren. |
Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!
| Originally posted by ZZandirt jij voelt je er wel boven staan, of niet? hou aub eens op met anderen te kleineren. misschien is dat in jouw kringen normaal, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vindt.. we weten toch dat jij als enige ECHT verstand van muziek hebt...en feestjes en mensen... kots! |

| Originally posted by SnuggLe Oh en over niveau gesproken: Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden. |
| Originally posted by SnuggLe LOL. Dit is helemaal niet over counterposten of over grote/kleine pikkies. Ook zeker niet over DV bashen op GC, want daar wil ik het voorbeeld dan wel van zien wat jij 'bashen' noemt. Wekenlang Bashen? Daar zit wat meer niveau. Het gaat om het feit dat sommige meningen nogal gekleurd zijn. Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite |
| Originally posted by SnuggLe Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' zegt blijkbaar meer over jou calimerogevoelens dan over die van mij want ik zeg nergens en denk nergens dat ik 1) iets beter weet dan anderen 2) dat ik meer verstand heb. Ik zeg het nergens en dat denk ik ook zeker niet. Maarja, dat blijk jij overal te lezen. Het blijft een niveau hier ![]() Volgensmij werd Remy zelfs gek van de mensen hier, kan je nagaan ![]() Ik kruip wel weer in mijn GC-hok (of sta ik dan weer ergens boven cq weet ik alles beter als ik dat zeg?) ![]() M |
| Originally posted by SnuggLe Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' |
| Originally posted by SnuggLe Het blijft een niveau hier ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Komt Spuit11 ook nog. |
| Originally posted by eieregooie Het feit dat je nu al meerdere malen aanhaalt dat GC volgens jou van een hoger niveau is dan TA, getuigt toch wel van een enigszinds elitaire houding imho... |
lol
Ik ga me eigen niveau maar eens opzoeken, lekkere mannenburger scoren ofzo... ik heb hongerrrr 
Tsjah iedereen heeft wel een beetje gelijk, op extrema heb je wel wat van die kampertjes rondlopen maar die kom je ook wel weer tegen op dancevalley. Dancevalley heeft een mooiere mainstage en extrema heeft weer dat leuke meertje waar je verkoeling in kunt zoeken. Maar op allebei de feesten gaat het evengoed los hoor. Remember roger sanchez @ future funk stage (daar ging iedereen ook zo los) en op dancevalley gaat het ook goed los ja maar ook daar kun je bijvoorbeeld weer verwijzen naar de excession vs bedrock tent in 2003 waar echt de vetste dj's stonden maar waar de hele dag bijna geen kip te bekennen was (op de helden van GC na
)
Het is voor iedereen een persoonlijke keuze waarom die naar een bepaald feest wil gaan. Je gaat niet naar dancevalley of extrema omdat je op zoek bent naar muzikale vernieuwing. Je wilt gewoon een vette dag hebben met vette muziek en een goede sfeer. Die vind je naar mijn mening op beide events alleen draaien de vetste dj's voor mij op extrema.
Owja voor de mensen die dit de line up van 2 jaar geleden van dancevalley vinden. Die line up was al gejat van New Frontier in het amsterdamse bos in 2000.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...22&news=2778916