TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by djroeland on Apr-15-2006 08:04:

bart van wissen nice !!!

ik ben voor extrema vrienden waarschijnlijk voor DV

weet dus nog niet wat het word

Posted by Frenkieee on Apr-25-2006 21:50:

Ik wil die lineup!

Posted by Frenkieee on May-03-2006 14:43:

Nog maar een halve week, ben benieuwd! �n naar de lineup zelf, �n naar hoe ze het gaan presenteren. Jammer dat ik er niet live bij ben, had me wel leuk geleken.

Posted by Gotcha85 on May-04-2006 23:14:

Mooi, mooi, mooi

Dat wordt weer lekker op de fiets naar Best

Posted by basd on May-07-2006 10:32:

quote:
Mixed
Sasha (UK)
Timo Maas (DE)
Hyper (UK) feat. Leeroy Thornhill (ex-prodigy)
Dr. Lektroluv (BE)
Kraak & Smaak live
Benny Rodrigues
16 Bit Lolita�s
Base
Kruh
Visuals by Micha Klein

Future Funk
Deep Dish (US) Dubfire & Sharam
Martin Solveig (FR)
Sandy Rivera (UK)
Steve Angello (S)
Erick E
Fedde Le Grand
Nick-K
Bart van Wissen

The Lakeside
Steve Lawler (UK)
Dave Seaman (UK)
Desyn Masiello (UK)
Hybrid (UK)
Kosmas Epsilon (GR)
Audiofly (UK)
Lucien Foort
Envotion

The Dome
Collabs Session Chris Liebing & Speedy J (DE/NL)
Marco Carola (IT)
Misstress Barbara (CAN)
Oscar Mulero (ES)
The Advent live (UK)
Shinedoe
Darko Esser
MBC
Visuals by Photonic

The Garden
Sander Kleinenberg exclusive DVDJ set
Josh Wink (US)
John Acquaviva (CAN)
Funk D�Void (UK)
Remy
Rene Amesz
Isis
Rho
Visuals by Eye Supply

Lucky Rush
Roog
Marcello
Brian S
Eric de Man
Victor Coral
Jaziah
Jefferson
Thomson

Novalectra
DJ 3000 (US)
Francisco (IT)
Joost van Bellen vs Aardvarck
Laidy Aida
Petter (S)
Alexis Tyrel
Seutek
Aron Friedman
Slides in Motion by Judocus

Foodvillage
I.N.T. feat. Melodee
Nuno Dos Santos
Robob
The Flexican
Caz
Yaiza Di Jockey

Mulero! En The Advent (al was dat al wel bekend), Misstress Barbara, Marco Carola en Shinedoe.. Nice.

Heb Liebing en Speedy J ook nog niet eerder samen aan het werk gezien, maar als het hetzelfde is als dat Collabs album van ze, is dat een mooi moment om de rest van het terrein effe te checken.

Plus dat Hybrid komt.. Die moet ik ook nog wel een keer zien eigenlijk..

Posted by moogwai on May-07-2006 11:37:

Veel interessante dj's. Extrema 4sure

Posted by Gotcha85 on May-07-2006 11:58:

w00t een te vette lineup!

Morguh kaartje halen!

Posted by basvh on May-07-2006 13:22:

Vette namen maar ja een of andere manier vind ik het toch weer net niet. Eigenlijk is het een beetje standaard en niet echt vernieuwend. tis de dance valley line up van 2 jaar terug alleen dan zonder heuvels en zonder dance-valley-we-gaan-los sfeer.

Als ik ga dan zijn het voor deze:

Dr. Lektroluv (BE)
Kraak & Smaak live
Steve Angello (S)
Steve Lawler (UK)
Dave Seaman (UK)
Petter (S)

de rest, Kleinenberg, Deep Dish etc kennen we nu wel en zijn toch het vetst in een club dan op een festival.

Ach jah als het goed is zit ik dat weekend in berlijn. Mocht dat niet doorgaan dan is het zeker dance valley. De electronation tent + circo loco + subliminal + concept rocken toch wat harder dan dat gedoe in Best . Plus dan rekenen we de vrijdag (DT + Prodigy) er niet bij en de sfeer die 1000 keer vetter is dan op Extrema

Posted by Frenkieee on May-07-2006 14:45:

Kaartje besteld!

Tsja het wordt voor mij de eerste keer Extrema. Ben ook nog nooit op DV geweest. Heb wel heel veel fora gelezen mbt tot beide evenementen. Over de sfeer zijn veel meningen verdeeld, al lees ik imo juist meer positieve verhalen over Extrema dan over DV. Maar goed, dat zal wel persoonlijk zijn.

Ik ben iig te vinden in de Future Funk, Lakeside, Garden en Mixed area's.

Posted by SnuggLe on May-07-2006 15:38:

quote:
Originally posted by basvh

*knip*

Standaard blaatverhaal over UDC dat OH-ZO-GOED is en de rest niet.

*knip

Bas, ga eens zoeken in het woordenboek bij RESPECT en haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.

Ik ben er denk ik ook wel bij. Alleen jammer dat er zovele 'grote' namen op hetzelfde tijdstip zullen draaien. Ik noem een Sander K, Steve Lawler, Sasha en Deep Dish. 3 van die 4 zou ik zeker willen zien, maar ik ga niet rennen en vliegen. Das balen. Maarja, die area met Remy / Aquaviva is alleen al super Als er maar niet netzoveel anabolensjappies zijn als vorig jaar

Posted by basvh on May-07-2006 16:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bas, ga eens zoeken in het woordenboek bij RESPECT en haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.

bullshit. Geef gewoon goede opmerkingen, ik toon nergens mijn disrespect ri extrema. Qua feesten zijn mijn ogen zeker wel geopend en kijk ook zeker wel verder dan me neus lang is. Ben hier een van de weinige die van heel veel stijlen houd en nieuwe dingen uitprobeerd.

vorig jaar extrema geweest. leuk feestje, leuke sfeer, leuke dames. Verder houdt het op.

Vorig jaar dance valley, we komen loveland tent binnen. Ingescheurde enkel band daardoor niet echt een feest stemming. Laidback luke staat om 12h smiddags te draaien iedereen ram los.
Afsluiting, PVD, heerlijke trance, 12 lazers, 40 000 man op 1 heuvel, vuurwerk --> magisch vond ik het.

Bovenstaande mis ik op extrema. Heeft niks met me kont in de reet van UDC te maken. Het is een weegschaal: ik ben naar dance valley geweest en extrema. Nou heb het op dance valley veel leuker gehad, ik volg gewoon mijn logisch verstand en mocht berlijn niet doorgaan dan ga ik zeker naar spaarnwoude toe. Ik licht mijn keuze inhoudelijk toe, daar kan je niks tegen in brengen.

Oh ja ter info: Ben trouwens het afgelopen jaar naar meer ID-T/Extrema/Full Circle feesten geweest dan udc.

Het klopt idd dat ik een voorliefde heb voor Dance Valley. Mag dat niet dan? En trouwens als ik echt me kop in de reet van dance valley zat dan had ik een trip naar berlijn niet echt overwogen. Dus jah jouw bericht slaat gewoon nergens op, jij weet niet eens waarover je praat. Maar goed dat gevoel heb ik met de meeste ambtenaren.

Posted by eieregooie on May-07-2006 17:02:

quote:

LOL

Eerst wordt DV wekenlang gebashed door alle GCers in de DV thread, en nu komt er 1(!) counterpost en dan begin jij over respect?

Posted by Chicane on May-07-2006 17:20:

Is GC weer eens down dan?

Posted by jester on May-07-2006 17:53:

you guys are so fucking lucky argh!

Posted by SnuggLe on May-07-2006 18:10:

quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

Eerst wordt DV wekenlang gebashed door alle GCers in de DV thread, en nu komt er 1(!) counterpost en dan begin jij over respect?

LOL. Dit is helemaal niet over counterposten of over grote/kleine pikkies. Ook zeker niet over DV bashen op GC, want daar wil ik het voorbeeld dan wel van zien wat jij 'bashen' noemt. Wekenlang Bashen? Daar zit wat meer niveau.

Het gaat om het feit dat sommige meningen nogal gekleurd zijn. Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite

Posted by ZZandirt on May-07-2006 18:12:

quote:
haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.

Ik ben er denk ik ook wel bij. Alleen jammer dat er zovele 'grote' namen op hetzelfde tijdstip zullen draaien. Ik noem een Sander K, Steve Lawler, Sasha en Deep Dish. 3 van die 4 zou ik zeker willen zien, maar ik ga niet rennen en vliegen. Das balen. Maarja, die area met Remy / Aquaviva is alleen al super Als er maar niet netzoveel anabolensjappies zijn als vorig jaar

jij voelt je er wel boven staan, of niet? hou aub eens op met anderen te kleineren. misschien is dat in jouw kringen normaal, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vindt..

we weten toch dat jij als enige ECHT verstand van muziek hebt...en feestjes en mensen...

kots!

Posted by SnuggLe on May-07-2006 18:14:

Oh en over niveau gesproken:

quote:
Originally posted by basvh
Dus jah jouw bericht slaat gewoon nergens op, jij weet niet eens waarover je praat. Maar goed dat gevoel heb ik met de meeste ambtenaren.

Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!

Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden.

Posted by SnuggLe on May-07-2006 18:22:

quote:
Originally posted by ZZandirt
jij voelt je er wel boven staan, of niet? hou aub eens op met anderen te kleineren. misschien is dat in jouw kringen normaal, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld dat ook vindt..

we weten toch dat jij als enige ECHT verstand van muziek hebt...en feestjes en mensen...

kots!

Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' zegt blijkbaar meer over jou calimerogevoelens dan over die van mij want ik zeg nergens en denk nergens dat ik 1) iets beter weet dan anderen 2) dat ik meer verstand heb. Ik zeg het nergens en dat denk ik ook zeker niet. Maarja, dat blijk jij overal te lezen.

Het blijft een niveau hier
Volgensmij werd Remy zelfs gek van de mensen hier, kan je nagaan
Ik kruip wel weer in mijn GC-hok (of sta ik dan weer ergens boven cq weet ik alles beter als ik dat zeg?)

M

Posted by ZZandirt on May-07-2006 18:27:

quote:
Oh en over niveau gesproken:

Laat me niet lachen! Je laat je kennen, wat een suffe opmerking!

Verder ga ik op je stuk niet in, want het raakt kant nog wal. Er zijn geen objectieve maatstaven of een DV of Extrema beter is. Het gaat allemaal om 1) smaak en 2) ervaringen. De een kan een super dag op DV hebben , de ander op Extrema, de ander op beiden.

ach snuggle, zijn "stuk" raakt wel degelijk zowel kant als wal. voor iemand "van niveau" vind ik dat je wel bijzonder weinig laat zien. gelukkig is het niveau op GC wat hoger... toch? ga de mensen daar vervelen dan, zij stellen dat wellicht op prijs (of houden gewoon hun bek en denken er het hunne van)

kom eens met argumenten, man!! en niet van die semi-intellectuele opmerkingen als "hoger niveau" waarmee je meteen de hoogte (als je daarvan kunt spreken, ik ken betere woorden) aangeeft

ik kan nergens in bas zijn stuk (3 x gelezen) iets vinden dat 'ie UDC goed vindt en extrema slecht. mijns inziens (en dat is meestal de juiste zienswijze, trust me) discussieert ie op een gezonde manier over festivals en redenen om (niet) te gaan. als je dat niveau niet aankan, moet je je er niet in mengen, maar ga iets nuttigs doen... het groene boekje lezen ofzo, kan in jouw geval geen kwaad...

kijk niet iedereen hoeft het eens te zijn met me, maar daarom hoef ik nog niet grof en beledigend te worden....

respect...? ga je heel diep schamen, man want jouw post was van elk soort respect (behalve voor jouw eigen opgeblazen ego) verspeend/

Posted by eieregooie on May-07-2006 18:32:

quote:
LOL. Dit is helemaal niet over counterposten of over grote/kleine pikkies. Ook zeker niet over DV bashen op GC, want daar wil ik het voorbeeld dan wel van zien wat jij 'bashen' noemt. Wekenlang Bashen? Daar zit wat meer niveau.

Het gaat om het feit dat sommige meningen nogal gekleurd zijn. Zo kan Bas nooit iets goeds zeggen over andere festivals. Althans; met heel veel moeite

Ik doel op de posts in de DV thread hier, voornamelijk gepost door de mensen die ook op GC zitten volgens mij. Het enige wat daar lange tijd te lezen was was vnl. "Extrema > DV" om het maar even kort samen te vatten. Bashen is idd misschien een beetje overdreven term, maar you catch my drift.

En als dan Bas hier uiteenzet waarom hij DV boven Extrema verkiest dan heeft hij geen respect? Geen respect voor wat eigenlijk? Het is een PERSOONLIJKE mening die hij verkondigd. Hij mag zeggen wattie wil, ook al is het gekleurd. Hij zegt niet dat Extrema kut is, hij zegt niet dat mensen die naar Extrema gaan sukkels zijn... Wat is het fukking probleem nou eigenlijk?

En ja, dat er meer niveau is op GC weten we nou ook wel

Posted by eieregooie on May-07-2006 18:39:

quote:
Nou wordtie nog mooier. Komt Spuit11 ook nog. Nog effe en Gerrit komt er ook bij. Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan' zegt blijkbaar meer over jou calimerogevoelens dan over die van mij want ik zeg nergens en denk nergens dat ik 1) iets beter weet dan anderen 2) dat ik meer verstand heb. Ik zeg het nergens en dat denk ik ook zeker niet. Maarja, dat blijk jij overal te lezen.

Volgensmij werd Remy zelfs gek van de mensen hier, kan je nagaan
Ik kruip wel weer in mijn GC-hok (of sta ik dan weer ergens boven cq weet ik alles beter als ik dat zeg?)

M

Het feit dat je nu al meerdere malen aanhaalt dat GC volgens jou van een hoger niveau is dan TA, getuigt toch wel van een enigszinds elitaire houding imho...

Posted by ZZandirt on May-07-2006 18:43:

quote:
Dat jij uit deze post opmaakt 'dat ik boven iemand wil staan'

quote:

quote:
Komt Spuit11 ook nog.

zielig manneke.....nog steeds geen argumenten, blaten als een schaap in het nauw. groene boekje al uit?

serieuze vraag: waar slaat dat spuit11 eigenlijk op??

en gerrit kan je er beter bij hebben dan uzelf, die waait in elk geval niet met elke wind mee.

Posted by ZZandirt on May-07-2006 18:44:

quote:
Originally posted by eieregooie
Het feit dat je nu al meerdere malen aanhaalt dat GC volgens jou van een hoger niveau is dan TA, getuigt toch wel van een enigszinds elitaire houding imho...

ik denk dat ie bedoelt, dat de server van GC op de vaalserberg staat ofzo...

Posted by eieregooie on May-07-2006 18:46:

lol

Ik ga me eigen niveau maar eens opzoeken, lekkere mannenburger scoren ofzo... ik heb hongerrrr

Posted by magrec on May-07-2006 18:53:

Tsjah iedereen heeft wel een beetje gelijk, op extrema heb je wel wat van die kampertjes rondlopen maar die kom je ook wel weer tegen op dancevalley. Dancevalley heeft een mooiere mainstage en extrema heeft weer dat leuke meertje waar je verkoeling in kunt zoeken. Maar op allebei de feesten gaat het evengoed los hoor. Remember roger sanchez @ future funk stage (daar ging iedereen ook zo los) en op dancevalley gaat het ook goed los ja maar ook daar kun je bijvoorbeeld weer verwijzen naar de excession vs bedrock tent in 2003 waar echt de vetste dj's stonden maar waar de hele dag bijna geen kip te bekennen was (op de helden van GC na )

Het is voor iedereen een persoonlijke keuze waarom die naar een bepaald feest wil gaan. Je gaat niet naar dancevalley of extrema omdat je op zoek bent naar muzikale vernieuwing. Je wilt gewoon een vette dag hebben met vette muziek en een goede sfeer. Die vind je naar mijn mening op beide events alleen draaien de vetste dj's voor mij op extrema.

Owja voor de mensen die dit de line up van 2 jaar geleden van dancevalley vinden. Die line up was al gejat van New Frontier in het amsterdamse bos in 2000.

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...22&news=2778916

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »