TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas 30ste ben ik er bij, matthew wil ik niet zien! |
Ikke waarschijnlijk ook present
En ze zullen me nu nie meer liggen hebben 
| Originally posted by Kaidreas 30ste ben ik er bij, matthew wil ik niet zien! |
jo zene
Coming... 
Nog 10 dagen, en dan eerste keer Markus in ons landje...
Weet iemand al iets meer van de timetable?
Ik vermoed dat er gene VVK is?..
..
Want ik vrees wel dat die keet daar overvol gaat zitten.
^bwoa mike en markus gaan toch niet zoooo veel volk trekken peinsk ze.
en de level is open... dus gaat dat allemaal wel meevallen peinsk.
Dju k'ga dit moeten missen, zal niet in't land zijn...damn damn...eerste keer dat ik M.I.K.E. mis als die zo dicht bij speelt. En Markus ook nog ne keer, en Armada Night, en Pulse Factory...mja
Enjoy guys! Neem veel video'kes!
ik ga er ook zijn.
| Originally posted by Synthesia Dju k'ga dit moeten missen, zal niet in't land zijn...damn damn... |
GROUND LEVEL:
23:00: Nico
00:00: Brian Cross
02:00: Markus Schulz
04:30: M.I.K.E.
07:00: Nico
LEVEL:
01:00: DJ Christophe
02:00: StoneBridge
04:30: Hi_Tack
07:00: Resident
Perfect voor mij 
Mike begint wel redelijk laat naar m'n goesting, maar nu hoeven Zehra en ik ons natuurlijk ni t� hard te haasten op dat trouwfeest zondag 
Man is da een hobby bij jullie? Trouwfeesten?
half 5 pas, das idd wel laat
Dan zou het wel kunnen dat ik niet veel van mike zal horen aangezien ik qua vervoer van iemand anders afhankelijk ben 
| Originally posted by Xilver Man is da een hobby bij jullie? Trouwfeesten? |
| Originally posted by Aur�lie GROUND LEVEL: 23:00: Nico 00:00: Brian Cross 02:00: Markus Schulz 04:30: M.I.K.E. 07:00: Nico |
Wooohooo!!! Vroegtijdig terug van even weg te zijn dus k'zal der toch nog kunnen bij zijn

Nice timetable, zal een lange nacht worden denk ik 
| Originally posted by Synthesia Wooohooo!!! Vroegtijdig terug van even weg te zijn dus k'zal der toch nog kunnen bij zijn ![]() Nice timetable, zal een lange nacht worden denk ik |
| Originally posted by domineesje Awel Boeti, nu verklaart het alles! Zogezegd ziek om maar toch te kunnen gaan |
Tot vanavond 
Van M.I.K.E. zal ik niet veel meer horen, die draait laat en aangezien het een groot uur rijden is voor mij, zal waarschijnlijk maar eerste halfuur ofzo horen.
Vraagje: hoe kom ik vanaf Antwerpen Berchem naar de club? Graag antwoord voor 17:00 
In Berchem dus de E19 nemen... Voor de rest volg je onderstaande beschrijving maar, zo ben ik er ook al geraakt.
At the Ring in Antwerp take the E19 until EXIT 8 (Rumst), direction Duffel-Lier.
Follow direction Duffel (long way!). At the 2nd trafficlights, take a left turn (direction Lier).
This is the Mechelsesteenweg. Illusion is located at No. 382 on your left, about 2 Km from the center of Duffel. (next to Sportscenter �t SAS)
En met trein/bus?