TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ID&T
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
ik herinner mij vooral da ik 3 jaar geleden nog naar Tiesto �n armin kon gaan zien, en dat voor 27 euro in voorverkoop... En dat dit verknald is dankzij ID&t
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik herinner mij vooral da ik 3 jaar geleden nog naar Tiesto �n armin kon gaan zien, en dat voor 27 euro in voorverkoop... En dat dit verknald is dankzij ID&t |
| Originally posted by Push2005 op zo'n belachelijke post kan ik niet eens een serieus antwoord geven |
maar 16 euro duurder in 4 jaar? wat is dat voor een index man
en volgens mij kostten armin en tiesto samen toen al even veel als de ganse line-up die er nu geprogrammeerd staat
Ik wil hier ook zeker niet Id&t kost wat het kost verdedigen. Ik vind de prijzen ook duur. Maar ik probeer hun redenering toch ook te begrijpen. Enja het ��n van de voordelen van ne werkmens te zijn is dat zulke prijzen minder doorwegen op hun budget. Enja als het mij nie aanstaat dan ga ik gewoon niet he.
| Originally posted by Bertn maar 16 euro duurder in 4 jaar? wat is dat voor een index man |
Zoals Soley84 zei: ILT vs Sensation => kosten zijn vrijwel dezelfde maar er kan 2x zoveel volk binnen dus de prijs zal lager liggen
Ik ga hier geen cursus economie geven he
Ik denk dat sommigen hier (zoals Pooley al zei) in een andere wereldleven.. dromenland ofzo...
wel, kom nog eens terug als je wat ouder bent en al een aantal jaren gewerkt hebt (dan kijk je wel anders naar de wereld)
kunnen we nu terug on-topic?
Ti�sto In Concert = 40 euro voor EEN Dj
Is dat geen bloedzuigerij? Da is gewoon MISBRUIK maken; en kom nu nie af dat het de show en de ethias arena da ik betaal h�.
En ik ga omdat ik nog steeds Ti�sto apprecieer, daarom... Het was een unieke gelegenheid om hem nog eens te zien. ID&T biedt geweldige gelegenheden aan maar ze zijn de grootste schurken wat de prijs betreft. LEG ME DIT AUB EENS UIT ????!!!
ik vind het gewoon frustrerend om te zien hoe zoveel domme consumenten zich laten opkloppen door een hype en een ticket van 42 euro kopen zonder ook maar 1 naam van de line-up te hebben gezien. komaan zeg
uiteraard zal ID&t dan de prijs niet laten zakken, maar ik vind het gewoon spijtig dat dit gebeurt
we weten allemaal dat propaganda werkt, en dat dat een grote invloed heeft op het consumptiepatroon van de gemiddelde bevolking. dat is in het verleden al genoeg bewezen. ID&t buiten deze techniek gewoon uit, en houden zo kunstmatig de prijzen hoog. "vraag en aanbod", laat me niet lachen.
| Originally posted by FredNova Zoals Soley84 zei: ILT vs Sensation => kosten zijn vrijwel dezelfde maar er kan 2x zoveel volk binnen dus de prijs zal lager liggen Ik ga hier geen cursus economie geven he |
op ILT komen 5 keer zoveel djs en komt er maar 2 keer zoveel volk binnen, in een zaal die een pak duurder is EN met grotere headliners. ik moet toch geen rekensommetje maken hoop ik?
| Originally posted by Bertn "vraag en aanbod", laat me niet lachen. |
| Originally posted by Bertn ID&t buiten deze techniek gewoon uit, en houden zo kunstmatig de prijzen hoog. "vraag en aanbod", laat me niet lachen. |
| Originally posted by Bertn je zou een cursus economie nochtans goed kunnen gebruiken man op ILT komen 5 keer zoveel djs en komt er maar 2 keer zoveel volk binnen, in een zaal die een pak duurder is EN met grotere headliners. ik moet toch geen rekensommetje maken hoop ik? |

Het leven is schijteduur
Probeer zelf eens iets te organiseren dan zal je vlug genoeg constateren dat alles duur is.
Fred Nova als je me concreet kan uitleggen WAAROM Ti�sto In Concert 40 euro kost dan laat ik je met rust... Ze halen gewoon per single ticket 20 euro winst ofzo ?
Of is het om hun andere verlieslatende events te compenseren 
Ook al maken ze zoveel winst. Zolang het volk blijft betalen zou je maar dom moeten zijn als je die winst zou laten liggen. Eenmaal het volk vermindert zullen de prijzen ook wel zakken.
Over Sensation BE: Veel geld hebben ze dit jaar niet aan dj's gehangen.
Over Tomorrowland: De line up ziet er heel goed uit. Wie daar nog niet met tevreden is ...
| Originally posted by FUSyke Ook al maken ze zoveel winst. Zolang het volk blijft betalen zou je maar dom moeten zijn als je die winst zou laten liggen. Eenmaal het volk vermindert zullen de prijzen ook wel zakken. |
Ach man ze hebben toch vorig jaar of twee jaar terug de prijs voor een ticket van Innercity gehalveerd? Allez, ge kreeg twee tickets voor de prijs van 1.
Fred, het kan allemaal veel geld kosten, uiteraard. Maar ga hier ni komen vertellen dat die gasten het zo goedkoop mogelijk houden en geen nagel overhouden om aan hun gat te scharten he. Ze maken vet veel winst, no point in denying that. Mij maakt da ni uit, ik ga toch, maar geef het toch toe.
Maar dan weer: als ge het ni kunt verkroppen, of ge kunt het ni betalen, ga dan gewoon niet he. De enigen die schuld hebben aan heel die zever van Sensation White uitverkocht, is het meeloperspubliek dat kost wat kost gezien wil worden op Sensation, en het maakt hen geen kloten uit wat de line-up is.
Ik mis Antwerp Is Burning echt. Dat waren enorm vette parties, met steengoede dj's, en niet duur. Hoe komt 't dat de gebroedertjes Beers dit wel konden doen voor die prijs? Ze zitten nu bij ID&T, dus als er nu 'n nieuwe AiB komt, zal die toch ook wel ferm in prijs gestegen zijn.
| Originally posted by Xilver Ik mis Antwerp Is Burning echt. Dat waren enorm vette parties, met steengoede dj's, en niet duur. Hoe komt 't dat de gebroedertjes Beers dit wel konden doen voor die prijs? Ze zitten nu bij ID&T, dus als er nu 'n nieuwe AiB komt, zal die toch ook wel ferm in prijs gestegen zijn. |
Vind het erg spijtig dat ik niet kan gaan, maar als ik moet kiezen tussen 10 daagjes spanje of tomorrowland, dan weet ik het wel, vorig jaar vond ik het zalig en dit jaar zou ik zeker terug gegaan zijn. Ik denk dat ik de meeste trancenamen wel al gezien zal hebben die dit jaar komen, dat is wel nog een troost. Maar toch, tis iets unieks, vorig jaar was er een heel goede sfeer.
Wat betreft de prijs, die inkomprijs die betaal ik gewoon, 40 euro vind ik een mooie prijs voor een evenement met stuk of 8 stages met topnamen. Dat betaal ik er graag voor. Maar Sensation, ja, dat vind ik dan ook wel te duur, daar betaald ge de show eh. Het was goed om eens meegemaakt te hebben vorig jaar, maar dit jaar ga ik niet. Ik vind de lineup zwak en het is maar M.I.K.E. die mij echt interesseert. Wat ik wel vind, ma dat is nu over het algemeen, op grote evenementen vragen ze veel te veel geld voor eten.
Ethias Arena was 25000 euro per dag denk ik
ja... en reken maar op een week werk ginder
+ ethias arena eist x euro per bezoeker (ik dacht 8, ben niet zeker)
+ ethias arena eist 2/3 van alle drankconsumpties (! te zot voor woorden he!)
...
en dan staat de verwarming nog ni aan, want dat is zoveel duizend euro extra en wil je de wc's gebruiken zoveel duizend euro extra... enz enz...
voorbeeld van qlimax: id&t moest 6500 bezoekers hebben om uit de reeds gemaakte kosten te komen EN DAN WAS HET FEEST NOG NI BEGONNEN HE!!! (dus laat aub het debiele rekensommetje van "er was 10000 man - 6500 = 3500x40 winst" weg he)
maar laten we gewoon zeggen dat Push2005 gelijk heeft
want dit wordt anders te zielig
Dus Push2005 ge hebt gelijk! 
vergelijk eens Global Gathering met Tomorrowland
GG = 160 euro
TL = 40 euro

En als er 50 djs zijn of 100... je kan er toch maar eentje tegelijkeritjd bekijken/beluisteren
| Originally posted by FredNova ja... en reken maar op een week werk ginder + ethias arena eist x euro per bezoeker (ik dacht 8, ben niet zeker) + ethias arena eist 2/3 van alle drankconsumpties (! te zot voor woorden he!) ... en dan staat de verwarming nog ni aan, want dat is zoveel duizend euro extra en wil je de wc's gebruiken zoveel duizend euro extra... enz enz... |
Ach ja 
Je bent nog jong, 7 jaar jonger dan deze ouwe zak 
Hopelijk maak je nog heel wat leuke feestjes mee (die dan niet te duur zijn).