TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
Pages (3): « 1 [2] 3 »
kan micha gelijk geven, vind dit maar wat flauwtjes, het vorige had wel iets meer.
Zeker niet slecht, maar waarom het Beta Anthem vervangen? Dat was een fantastische plaat, en IMHO toch zeker niet aan vervanging toe.
Voor mij blijft Plus Ultra de echte Beta Anthem, sorry. Dit is goed, maar niet de naam Beta Anthem waardig, daarvoor was de vorige veel beter 
Gert kwam met een nice idee. Waarom release je de oude Beta Anthem niet online, met enkele nieuwe remixes van onze bekende Beta's, zoals Airwave en Jonas Steur. Als zij dit zien zitten natuurlijk, kan me wel voorstellen dat ze een druk schema hebben.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Gert kwam met een nice idee. Waarom release je de oude Beta Anthem niet online, met enkele nieuwe remixes van onze bekende Beta's, zoals Airwave en Jonas Steur. Als zij dit zien zitten natuurlijk, kan me wel voorstellen dat ze een druk schema hebben. |
En met een Icone Remix 2006, z�nder dolfijngeluidjes. 
En allemaal gratis en voor niks zeker? 
nee jong; die dolfijn geluidjes zijn cool 
en vergeet Fred Baker ook nie te vragen h� 
| Originally posted by Jasperovitsj En allemaal gratis en voor niks zeker? |

ik dacht dat remixes gemaakt werden voor een vast bedrag.
| Originally posted by Bertn ik dacht dat remixes gemaakt werden voor een vast bedrag. |
| Originally posted by Bertn ik dacht dat remixes gemaakt werden voor een vast bedrag. |
| Originally posted by Vishnu kan me inbeelden dat er velen dat gratis en voor niks zouden willen doen! Then again, I can be wrong |
| Originally posted by domineesje wat met hun rechten dan???? hebben jullie niet teveel fantasie? |

Begin deed me onmiddelijk denken aan "Michael Lanning - Sacred Geometry (Feral Code Remix)" ... meer commentaar volgt later, nog een paar keer nauwkeuriger beluisteren 
| Originally posted by Xilver Zeker niet slecht, maar waarom het Beta Anthem vervangen? |
| Originally posted by Xilver Voor mij blijft Plus Ultra de echte Beta Anthem, sorry. Dit is goed, maar niet de naam Beta Anthem waardig, daarvoor was de vorige veel beter |
| Originally posted by TOR We kunnen hem natuurlijk enkel vragen als we de zekerheid hebben dat hij op de affiche staat in juli, anders heeft het weinig zin natuurlijk. |
Hey Jack & Kev,
puike productie, melodietjes en drums/baslijnen zitten goed in de mix. Het is helaas niet helemaal mijn stijl, beetje teveel 'belletjes' en squares... Maakt hem een beetje 'awkward' voor mij 
Kwil gerust wel een Icone Remix proberen; tot wanneer hebben jullie nog ervoor? Laat me gerust iets weten (midi file is welkom). Ik moet daar niets voor hebben hoor, voor de BeTA's is dat gratis 
Greetz,
Wim
PS: een remix wordt idd oftewel met een vast bedrag uitbetaald (een 'remix fee', als 'kost' berekend op de originele plaat), oftewel met royalties en een kleiner vast bedrag, oftewel met een zeer hoge royalty rate op de verkoop. Dat zijn degene die ik tot nu toe al ben tegengekomen 
| Originally posted by TOR Jonas wil ik best een pm sturen voor Englobe.. zijn sound zou de track zeker een extra cachet geven en die mss volledig anthem-waardig maken (ik heb de indruk dat de mensen vooral vallen over de Schulz-sound). |
| Originally posted by Blue Sky 99 Begin deed me onmiddelijk denken aan "Michael Lanning - Sacred Geometry (Feral Code Remix)" ... meer commentaar volgt later, nog een paar keer nauwkeuriger beluisteren |
| Originally posted by Blue Sky 99 het ligt idd wat in de lijn van de Schulz-sound zoals sommige al aangaven maar voor mij overstijgt hij toch het niveau van de gemiddelde *mcprogplaat*. |
Wim, je verrast me
We zorgen ervoor dat we dit weekend een remix pack klaar hebben (midi + gezangen + mss nog wat andere geluiden), dan zien we nog wel wie we contacteren
In mijn hoofd klinkt een Icone remix iig al erg vet, maar we wilden je niet nogmaals lastigvallen 
Sacred Geometry, dat zal idd onbewust geweest zijn, want het is voor ons beiden al een eeuwigheid dat we die nog gehoord hebben, lol. We zullen dat es verder moeten uitspitten..

Blue Sky : al je het hebt op die fluit, die is eigenlijk hetzelfde als in die remix, maar daar trok ik mij niks van aan 
LPG : yep het werkt 
zalige vocals 
Waar 
Die tribal shizzle ofwa?