TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by TimeportE nou ik vind het goed dat ze gaan trouwen etc maar uuh stel die vader zou er van af weten dan zou die zeker van mij niet mogen komen, niet omdat hij dan iedereen zou gaan ontvoeren (beetje misplaatste grap vind ik ) maar gewoon omdat hij van iets ergs afweet en der dan neit eerlijk over is.. maar niemand weet (op hijzelf na dan) of hij der van af wist, dus daar kan ik verder niet verder over oordelen ![]() |
het hypocriete eraan is dat tijdens het WK in Argantinie (waar Nederland de finale verloor
) er ook al een discussie was of nederland daar moest gaan voetballen ofniet, toen vond iedereen dat het toch wel kon, en dan zou nu opeens die pa niet kunnen komen.......hypocriet ten top is dat gewoon
| quote: |
| Originally posted by Blik het hypocriete eraan is dat tijdens het WK in Argantinie (waar Nederland de finale verloor ) er ook al een discussie was of nederland daar moest gaan voetballen ofniet, toen vond iedereen dat het toch wel kon, en dan zou nu opeens die pa niet kunnen komen.......hypocriet ten top is dat gewoon |
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. Daar kan je mij niet op aanspreken, en je kan een potje voetbal ook niet echt vergelijken met een staatsbezoek. Maar ik moet je wel een klein beetje gelijk geven, ik vind ook dat we niet hadden moeten voetballen. |
Bijna gelukt om alles langs me heen te laten gaan... alleen wat later gegeten vanmiddag om dat paps + mams wel aan het kijken waren en onder het eten dus een stukkie gezien... echt beschamend hoe sommige lui uit hun dak gaan om zoiets, echt, als ik hier dat allemaal moet gaan proberen te quoten met emoties enzo..... lukt niet gewoon
verder boeit het me absoluut niet, behalve dat het me wel weer irriteert dat ik die van het zweedse koningshuis niet gezien heb (DAMN, das hot stuff
)
ok, mzzl
greetz kolkiewolkie
Lang leve het bruidspaar!!!!
laat die gasten lekekr met rust t zijn ook maar mensen.. toch???
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha laat die gasten lekekr met rust t zijn ook maar mensen.. toch??? |
,
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta man weet je wel wat die maxima nu krijgT? 800.000� per jaar ofzo, sajees dure hoer , |
wel een beetje op je woorden passen joh...en hoer is weer wat anders
| quote: |
Originally posted by magrec ![]() ...zow das wel genoeg.. |
van mij mogen ze dat koninklijk kut huis best afschaffen (oowjee nu ben ik in overtreding
)
moe je es voorstellen.. gewoon n voorbeeld: dat hele koninklijke huis kost bij elkaar 1 miljard gulden per jaar.. waar wordt dat van betaald? idd de belasting.. betaal je toch ff ong 60 piek ofzo per jaar voor die stijve harken! ziek toch?
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha van mij mogen ze dat koninklijk kut huis best afschaffen (oowjee nu ben ik in overtreding )moe je es voorstellen.. gewoon n voorbeeld: dat hele koninklijke huis kost bij elkaar 1 miljard gulden per jaar.. waar wordt dat van betaald? idd de belasting.. betaal je toch ff ong 60 piek ofzo per jaar voor die stijve harken! ziek toch? |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus friesje wel een beetje op je woorden passen joh...en hoer is weer wat anders |
, maar ik ben het er niet mee eens hoe het nu gaat. Dat dat koninklijk zoveeeeeeeel geld krijt, asbnormaal
en wij nederlanders gaan een feestje vieren als er uitbreiding gaat komen in dat gezin.. geweldig.. tis ff doordenken maar familieuitbreiding betekent duz ook belasting omhoog?
Lang leve het koninklijk huis!!!!
waarom zou de belasting omhoog gaan als ze vorig jaar een begrotingsoverschot hadden?
en hallo...worden jullie ov-jaarkaarten en stufi ook niet uit de staatskas betaald? dan toch eerst maar ff n echte baan zoeken en dan met een brdje voor paleis soestdijk gaan staan 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.