TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
Pages (2): « 1 [2]


Posted by T.H.C. on Feb-02-2002 11:01:

quote:
Originally posted by TimeportE

nou ik vind het goed dat ze gaan trouwen etc maar uuh stel die vader zou er van af weten dan zou die zeker van mij niet mogen komen, niet omdat hij dan iedereen zou gaan ontvoeren (beetje misplaatste grap vind ik ) maar gewoon omdat hij van iets ergs afweet en der dan neit eerlijk over is.. maar niemand weet (op hijzelf na dan) of hij der van af wist, dus daar kan ik verder niet verder over oordelen


Hehe eindelijk iemand die nadenkt......natuurlijk gaat het er niet om dat die vent nu iemand gaat ontvoeren! Maar hij is er waarschijnlijk medeverantwoordelijk voor. En dat het allemaal zo lang geleden gebeurd is hoeft nog niet te betekenen dat je zomaar een mooi feestje kan gaan bouwen hier, Ik moet er niet aan denken dat het mijn broer of zus was geweest, en zo lopen er honderden daar...


Posted by Blik on Feb-02-2002 12:46:

het hypocriete eraan is dat tijdens het WK in Argantinie (waar Nederland de finale verloor) er ook al een discussie was of nederland daar moest gaan voetballen ofniet, toen vond iedereen dat het toch wel kon, en dan zou nu opeens die pa niet kunnen komen.......hypocriet ten top is dat gewoon


Posted by T.H.C. on Feb-02-2002 13:48:

quote:
Originally posted by Blik
het hypocriete eraan is dat tijdens het WK in Argantinie (waar Nederland de finale verloor) er ook al een discussie was of nederland daar moest gaan voetballen ofniet, toen vond iedereen dat het toch wel kon, en dan zou nu opeens die pa niet kunnen komen.......hypocriet ten top is dat gewoon

Daar kan je mij niet op aanspreken, en je kan een potje voetbal ook niet echt vergelijken met een staatsbezoek.
Maar ik moet je wel een klein beetje gelijk geven, ik vind ook dat we niet hadden moeten voetballen.


Posted by Blik on Feb-02-2002 13:54:

quote:
Originally posted by T.H.C.

Daar kan je mij niet op aanspreken, en je kan een potje voetbal ook niet echt vergelijken met een staatsbezoek.
Maar ik moet je wel een klein beetje gelijk geven, ik vind ook dat we niet hadden moeten voetballen.


was ook niet tegen jou ofzo, dan zou ik je erbij quoten


Posted by kolkiewolkie on Feb-03-2002 01:54:

Bijna gelukt om alles langs me heen te laten gaan... alleen wat later gegeten vanmiddag om dat paps + mams wel aan het kijken waren en onder het eten dus een stukkie gezien... echt beschamend hoe sommige lui uit hun dak gaan om zoiets, echt, als ik hier dat allemaal moet gaan proberen te quoten met emoties enzo..... lukt niet gewoon

verder boeit het me absoluut niet, behalve dat het me wel weer irriteert dat ik die van het zweedse koningshuis niet gezien heb (DAMN, das hot stuff )

ok, mzzl

greetz kolkiewolkie


Posted by The Groove on Feb-03-2002 23:10:

Lang leve het bruidspaar!!!!


Posted by Dj Alpha on Feb-04-2002 09:15:

laat die gasten lekekr met rust t zijn ook maar mensen.. toch???


Posted by Siesta on Feb-04-2002 13:56:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
laat die gasten lekekr met rust t zijn ook maar mensen.. toch???



man weet je wel wat die maxima nu krijgT? 800.000� per jaar ofzo, sjees duur meiske ,


Posted by Miss Proximus on Feb-04-2002 14:18:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta



man weet je wel wat die maxima nu krijgT? 800.000� per jaar ofzo, sajees dure hoer ,


friesje wel een beetje op je woorden passen joh...en hoer is weer wat anders


Posted by Flipper01 on Feb-04-2002 16:20:

Drunk

quote:
Originally posted by magrec


...zow das wel genoeg..


GENOEG?? Hier krijg ik geen genoeg van... En nog vrijgezel ook?? DAMN, wie weet haar adres of telefoonnummer??


Posted by Dj Alpha on Feb-05-2002 05:53:

van mij mogen ze dat koninklijk kut huis best afschaffen (oowjee nu ben ik in overtreding )
moe je es voorstellen.. gewoon n voorbeeld: dat hele koninklijke huis kost bij elkaar 1 miljard gulden per jaar.. waar wordt dat van betaald? idd de belasting.. betaal je toch ff ong 60 piek ofzo per jaar voor die stijve harken! ziek toch?


Posted by Siesta on Feb-05-2002 06:01:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
van mij mogen ze dat koninklijk kut huis best afschaffen (oowjee nu ben ik in overtreding )
moe je es voorstellen.. gewoon n voorbeeld: dat hele koninklijke huis kost bij elkaar 1 miljard gulden per jaar.. waar wordt dat van betaald? idd de belasting.. betaal je toch ff ong 60 piek ofzo per jaar voor die stijve harken! ziek toch?



klopt afschaffen die hap


Posted by Siesta on Feb-05-2002 06:03:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


friesje wel een beetje op je woorden passen joh...en hoer is weer wat anders


ja idd, marjah, kep ut al ff verbeterd , maar ik ben het er niet mee eens hoe het nu gaat. Dat dat koninklijk zoveeeeeeeel geld krijt, asbnormaal


Posted by Dj Alpha on Feb-05-2002 06:05:

en wij nederlanders gaan een feestje vieren als er uitbreiding gaat komen in dat gezin.. geweldig.. tis ff doordenken maar familieuitbreiding betekent duz ook belasting omhoog?


Posted by The Groove on Feb-05-2002 06:16:

Lang leve het koninklijk huis!!!!


Posted by Miss Proximus on Feb-05-2002 08:16:

waarom zou de belasting omhoog gaan als ze vorig jaar een begrotingsoverschot hadden?

en hallo...worden jullie ov-jaarkaarten en stufi ook niet uit de staatskas betaald? dan toch eerst maar ff n echte baan zoeken en dan met een brdje voor paleis soestdijk gaan staan


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.