TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- M.I.K.E. album launch party in...!
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie Fred Baker komt ook een setje spelen |

Dikke proficiat aan Fred Nova 
thanks 
het gaat een speciale avond worden 
| Originally posted by FredNova thanks ![]() het gaat een speciale avond worden |
Feesje!!!! kzal er zijn 
Super, Fred 

Kan je toevallig aan die affiches geraken Fred? 
Mike in zijne scherpen tijd 
| Originally posted by Jasperovitsj Kan je toevallig aan die affiches geraken Fred? |
wow!
genoteerd in agenda...
en voor al diegenen die dan examens hebben. Als ge het nu al weet, kunt ge u voorbereiden, he. Ge kunt die dag zelf toch nog tot 's avond 8u,9u blokken en dan gaan feesten: ni zuipen dien avond en ge kunt de dag erna, en na lui in uw bed gelegen te hebben tot 14u,terug beginnen met blokken tot 22u/23u (of nog later)
Klinkt mooi, maar ik weet ook uit ervaring dat de dag na een feestje niet veel productieve blok-arbeid kan opleveren 
| Originally posted by Jasperovitsj Klinkt mooi, maar ik weet ook uit ervaring dat de dag na een feestje niet veel productieve blok-arbeid kan opleveren |
Zotten 
Das een periode waar ik nooit in zou weggaan ze 
| Originally posted by Nyah waar een wil is, is een weg |
| Originally posted by Push2005 Das een periode waar ik nooit in zou weggaan ze |

| Originally posted by TOR Ik had natuurlijk de discipline om tijdens het jaar de leerstof bij te houden, zodat ik het in de examenperiodes rustig aan kon doen |
| Originally posted by TOR On topic: 3 hour dj and digital live set -> wordt vet |
| Originally posted by Zehra precies gij ging veel weg met je examens |
how how wat krijgen we hier,
GIIIIIIIIRLFIGHT 111!!!!one
vote
yes: +1
no:

| Originally posted by Nyah Euh? ja... Ik ging ieder weekend wel even weg om er tussen uit te zijn voor enkele uurtjes (Poolbar enz) Ok, misschien ni zwaar gaan fuiven in discotheken, maar gezellig wat drinken op caf� enz, dat deed ik toch altijd. |
| Originally posted by Push2005 Zotten ![]() Das een periode waar ik nooit in zou weggaan ze |
| Originally posted by mrcanon Maar ge zit dan wel enorm veel hier op't forum |
Gratis tickets op www.jimtv.be