TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| misschien... maar ik kan dan wel bellen, en daar had ik m eigenlijk voor gejat... |
| quote: |
| Originally posted by Gekhous twijfelen?? meneer Sjinees, dit heeft nix met twijfelen te maken, ik heb ONDERVONDEN dat ben� nix is!! (ikzelf trouwens niet hoor, zit al meer dan 2 jaar bij Dutchtone) |
| quote: |
| Originally posted by Optimus "Ok, meneer u bent in ieder geval heel duidelijk. Zou ik u nog een ding mogen vragen, heeft u iemand in uw directe omgeving die het cotract zou willen overnemen? Daar zijn dan geen extra kosten aan verbonden en voor diegene die het contract overnemt zijn er vele voordelen aan verbonden." |
| quote: |
| Originally posted by Gekhous ik weet wel een paar mensen die op mn shitlist staan ja |
me voert dus op de zaterdag geen flikker uit.. moet de hele week gewoon stagelopen, 40 uur minstens dus, krijg daarvoor een vergoeding waar me zich prima mee red en dus gebruik ik de zaterdag om smorgens uit te slapen (enige dag dat dat kan) en smiddags om bv. de auto te wassen (zoals vandaag)
maandag nieuwe stage, meer vergoeding
, van de zomer weer aan de bak, half jaar op studiefinanciering en bank teren, dan halfjaar afstuderen (met een zo mogelijk nog fettere financiering
)
ik red me financieel dus prima, en heb HELEMAAL geen behoefte verder iets voor de maatschapy te doen dmv werken op zaterdag
groeten
atjow
kolkiewolkie
ik draai duz in n kroeg in de weekenden.. afgelopen weekend vrijdag en zaterdag gedraait, volgende week alleen zaterdag en die week erop alleen vrijdag want dan ga k naar TE.. ik kan mooi inplannen enzo en binnekort een heel weekend vrij, das ook welles lekker..
ik werk van 8 tot 5 op zat als hoofd intern distribiteur KW
tis wel flink doorwerken maar de laatste 2 uur van de dag is altijd pret
POSTBODE rulez.
een hoop postbodes onder TA's!
Ik ben gloof ik de enige die zelf zijn begintijd kan bepalen. eerst begon ik altijd 7:00 maar was wel vroeg. Maar omdat ik altijd vroeg klaar was: kan ik voortaan wat later komen
. Ja is goed zeiden ze... Maar toen kwam mn loonstrookje, mmm valt toch wel tegen die paar uurtjes minder. Nu werk ik weer gewoon van af 7:00. Maar ja nog een weekje en dan weer drie zaterdagen vrij --> TranceEnergy here we come en daarna wintersport. Jajjja Postbode Rulez.
ps ik ben ook nog drugsrunner bij de apotheek is ook wel lache al die bejaarden pillen brengen.
Massol
| quote: |
| Originally posted by stampertje ps ik ben ook nog drugsrunner bij de apotheek is ook wel lache al die bejaarden pillen brengen. Massol |
Wat dat betreft heb ik nog geen klachten gehad, zowel is het gewoon SLIKKE OUWE.
Maare hoe doe je dat citeren zoals jij deed? en hoe kan je die icoontjes invoegen? Ja sorry maar wat dat betreft ben ik nog een kneus, maar ja ik ben dan ook nog in training.
THANX
| quote: |
| Originally posted by stampertje Wat dat betreft heb ik nog geen klachten gehad, zowel is het gewoon SLIKKE OUWE. Maare hoe doe je dat citeren zoals jij deed? en hoe kan je die icoontjes invoegen? Ja sorry maar wat dat betreft ben ik nog een kneus, maar ja ik ben dan ook nog in training. THANX |
haha ik werk ook bij zoiets waar optimus werkt..
das egt rlxt werkt.. beejte onderuitgezakt mensjes afbellen.. alleen ik moet ze nog meer iets aansmeren.. namelijk dat uiteindelijk een adviseurtje langskomt en ik krijg daarvoor 7euro.. als bonus..
Een Goede middag u spreekt met Henkie_henk van buro spaarselect
Is G. Boersma misschien ook aanwezig?
*sorry?*
Ow is die dood..
NOu dan rest mij nix dan u verder nog een prettige avond toe te wensen.
ik = een van de betere bellers zoals je ziet.. CHilLio
op vrijdag werke is trouwes ook verknaakt.. ken je weer nie stad :s
ow ja sochtends oto rijden das ook nie goed..
| quote: |
| Originally posted by tijs08 als je nog vragen hebt.. just ask!! |
, ik had inderdaad iets uitstaan waardoor ik dat kadertje niet zag, nog een vraagje dan, hoe voeg je onderin zon plaatje toe?
| quote: |
| Originally posted by stampertje Ah ik snappum , ik had inderdaad iets uitstaan waardoor ik dat kadertje niet zag, nog een vraagje dan, hoe voeg je onderin zon plaatje toe? |
| quote: |
| Originally posted by stampertje effu kijken oftie het doet [img]C:\Mijn documenten\Robbert\stampen.gif[img] |
hij moet volgens mij wel online staan, ik weet neit of je hem vanaf je comp kunt neerzetten, dan moet je hem eerst ergens uppen. en de laatste tag: img moet een / voor staan dus /img met de [] eromheen
nog een keertje dan 
eej cool je hoeft helemaal niet te uppen, lache man
Tanx allemaal
eeeh je ken wel leuke linken vanaf je pc.. maar dat zien wij niet kerel 
jij waarschijnlijk wel omdat t op je eigen pc staat he 
dus je moet t eerst uppen op
een homestead.com
of brinkster ofzow account
iig 1tje die forum picture linking toestaat
Ow w8 dit moet je ff doen 
http://www.devilbunnies.org/pictures/thumper1.gif
Die link moet je ff copy pasten.. en dan tussen [img] [/.img]
zetten zonder dat puntje.. in je profile erges (signature)
http://www.devilbunnies.org/pictures/thumper1.gif
nou bedankt voor de hulp allemaal, maar ik ga nu weer ff verder met titel van deze tread...
Ik moet nl weer WERKEN , pilletje?
massol!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.