TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Utvärdera denna låten är ni justa
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Misery Okej. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska tolka det som skrivits här de senaste dagarna, delvis pga jag inte vet om det är riktat till mig eller inte. MEN, jag tycker dock att det som Aendy skriver är lite konstigt eftersom att iaf jag tolkar det som att han insinuerar att någon här (kanske jag) skulle vara mentalt störd och det tycker jag är lite otrevligt... |
Hmm... varifrån känner man igen denna överdos sarkasm??
Misery: Mannen! Inget ont mot dig. Tog kanske i i överkant som jag brukar. Jag ville bara på ett lite snyggt sätt (kanske inte var så snyggt) uppmärksamma de som kaxar lite väl att det är svårt att komma in i en gemenskap om man redan från början sätter upp taggarna och dissar folk som har en slags kontakt med alla andra i detta forumet. Om man kommer rejält på kant med en så finns det risk att man kommer på kant med alla och det är onödigt bara för att man ska visa lite attityd redan från start. Eftersom jag förstått att du har seriösa intentioner så föreslår jag att du spanar in språkbruk och jargong i lite gamla svenska trådar och även kanske finner vad som händer när folk spårar ur. Detta är ett grymt bra forum som väl fyller sitt syfte. Önskar dig välkommen hit och hoppas att du ska få ett lika stort utbyte som vi andra känner att vi får.
Och Leifi: Få inte igång mig igen, tog ett jäla tag att få ner mig sist jag lackade ur bland dessa sidor.
| Originally posted by Leifi Jag är på din sida! Jag tycker att det är väldigt svagt av gamla och erfarna medlemmar att attackera dig på det här sättet. Du har gjort allting rätt, och du har väl all rätt i världen att presentera en skitbra låt. Du är en jättebra medlem och förtjänar inte något av det här. Hoppas de ber om ursäkt snart, för jag kan inte tänka mig att de verkligen menar allt det de säger om dig. |
| Hmm... varifrån känner man igen denna överdos sarkasm?? |
Jag håller fullständigt med dig Aendy. Men samtidigt skulle det ju se konstigt ut om man som nykomling helt plötsligt älskar allt och alla som om man känt dem i hela sitt liv.
Jag ska också påpeka att det är svårt att veta hur andra är innan man postat lite och iakttagit deras reaktioner. Jag har t.ex. märkt att Gaby har problem med nykomlingar. Gör inget. Ingen är heller nykomling för alltid. Hon verkar också ta mina kommentarer som personliga förolämpningar i och med att vi har lite olika åsikter om saker och ting. Allt detta för att jag är nykomling. Men hon är inte sån mot de andra, hon verkar vara snäll i övrigt, så jag antar om att det handlar om tålamod och lite tid att lära känna varandra.
Hej igen. 
Aendy, jag förstår precis vad du menar, dock är det en sak som är oklar. Jag tror inte jag skrivit något med nån speciell 'attityd' eller haft 'taggarna utåt'. Det är sant att jag tillrättavisade Leifi när han skrev ett inlägg om grammatiken i mitt föregående inlägg. Det var ju dock som så att han klagade på en sekvens av ord som ej existerade i mitt inlägg (
) så då svarade jag honom helt enkelt med att säga att hans tidigare inlägg ej heller var perfekta.
Så, förhoppningsvis är allt ett missförstånd... 
För övrigt tycker jag att alla här verkar sjyssta som satan så, snella tyck om mig! 
| Originally posted by Leifi Jag håller fullständigt med dig Aendy. Men samtidigt skulle det ju se konstigt ut om man som nykomling helt plötsligt älskar allt och alla som om man känt dem i hela sitt liv. |
| Originally posted by Aendy Om du läser så ser du att jag kanske inte menar att man måste älska allt och alla. |
Man måste inte älska Johan Gielen.. och det vet du ju genom svaren du fått i din tråd..
Du är inte rolig, sluta nu.. Din avatar är ju ett otroligt trisst skämt. Du vill ju uppenbarligen inte få nåt utbyte av det här forumet, utan bara jävlas och se hur långt det håller.
Du ber om nån form av upprättelse samtidigt hånar du oss som verkligen gillar detta forum med ditt bizarra uppträdande. Om det är humor för dej, så måste du vara en väldigt uttråkad människa.
| Originally posted by King of Clubs Din avatar är ju ett otroligt trisst skämt. |
| Originally posted by Leifi Jag håller fullständigt med dig Aendy. Men samtidigt skulle det ju se konstigt ut om man som nykomling helt plötsligt älskar allt och alla som om man känt dem i hela sitt liv. Jag ska också påpeka att det är svårt att veta hur andra är innan man postat lite och iakttagit deras reaktioner. Jag har t.ex. märkt att Gaby har problem med nykomlingar. Gör inget. Ingen är heller nykomling för alltid. Hon verkar också ta mina kommentarer som personliga förolämpningar i och med att vi har lite olika åsikter om saker och ting. Allt detta för att jag är nykomling. Men hon är inte sån mot de andra, hon verkar vara snäll i övrigt, så jag antar om att det handlar om tålamod och lite tid att lära känna varandra. |
Hmm.. Nu tänkte jag övergå till det som tråden ursprungligen handlade om. Jag har nämligen skickat en ny version av låten till reveal så den kommer när som helst..
Har ändrat lite efter er kritik plus lagt till lite, kan ju tilläga att det nya består i en skithärlig melodi + en gosig tb303a..
Så, gärna nya kommentarer...
Snart kommer final versionen!!! =)
Ok nu tar jag final ordet här.
Jag älskar ingen här men gillar en hel del.
Trance har (oftast) en förmåga att få olika människor att sammsas. Bra ex. är LOVE PARADE !!!!
Små kaxiga kickers som bara är ute efter å tjaffsa ser man nog av inne i city.
Nybörjare är såååååå välkomna.
Inte tjaffsa mer nu.
För att få folk på bättre humör ska jag nu göra en DD för Paul Van Dyk live @ LOVE PARADE 2000.
ps. det luktar [A|ienFactory] om nåt igen här, vi "gammlingar" vet vad jag menar ds.
gå hit för senaste
| Originally posted by Leifi Jag håller fullständigt med dig Aendy. Men samtidigt skulle det ju se konstigt ut om man som nykomling helt plötsligt älskar allt och alla som om man känt dem i hela sitt liv. Jag ska också påpeka att det är svårt att veta hur andra är innan man postat lite och iakttagit deras reaktioner. Jag har t.ex. märkt att Gaby har problem med nykomlingar. Gör inget. Ingen är heller nykomling för alltid. Hon verkar också ta mina kommentarer som personliga förolämpningar i och med att vi har lite olika åsikter om saker och ting. Allt detta för att jag är nykomling. Men hon är inte sån mot de andra, hon verkar vara snäll i övrigt, så jag antar om att det handlar om tålamod och lite tid att lära känna varandra. |
| Originally posted by SteveTranz4ever ps. det luktar [A|ienFactory] om nåt igen här, vi "gammlingar" vet vad jag menar ds. |
eftersom jag "vetat" detta hela tiden har jag inte brytt mig om ett skit han har sagt... det rätta sättet att bli av med folk man inte gillar är att ignorera dom
btw, tråden du anger i din edit ger mig följande "You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: "
ligger kanske på nåt forum som man inte har tillgång till? (tänker på VIPrummet, om det nu finns ett sådant)
du kanske kan berätta vad där stod steve?
| Originally posted by reveal btw, tråden du anger i din edit ger mig följande "You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: " ligger kanske på nåt forum som man inte har tillgång till? (tänker på VIPrummet, om det nu finns ett sådant) du kanske kan berätta vad där stod steve? |
Jaa.. det där var ju en tråkig historia. Inte så ball.
Tycker det Aendy skrev om habitus förut var väldigt intressant. Hade inte hört talas om det. Sanning.
Annars så tror jag inte att man aktivt kan delta på en board så här genom att låtsas vara någon man inte riktigt är hur länge som helst. Till slut så ger sig ens riktiga "jag" till känna. Och ibland med mindre roliga konsekvenser.