TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pre BeTA-party
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Kaidreas on Apr-22-2006 11:25:

is het na 1 uur gratis inkom gelijk op de fuifkes, dan wil ik nog wel afkomen.

Posted by Progrez on Apr-22-2006 13:27:

Yes, ik ben er ook bij. Is da wa gemakkelijk te bereiken met den trein? Ik kom vanuit Antwerpen.

Posted by Eagle` on Apr-22-2006 13:32:

quote:
Originally posted by Kaidreas
is het na 1 uur gratis inkom gelijk op de fuifkes, dan wil ik nog wel afkomen.

prolly, ma zelf op fuifkes hebben ze nog iet ofwa pride, daar ist ma vanaf 3 uur entree veu de gratuit en geven ze geen gratis kaarten weg

Posted by Devilex on Apr-22-2006 18:42:

quote:
Originally posted by Progrez
Yes, ik ben er ook bij. Is da wa gemakkelijk te bereiken met den trein? Ik kom vanuit Antwerpen.

Er is dichtbij een station in Haaltert, en iets verder is er Denderleeuw met een groter station.

Posted by Progrez on Apr-23-2006 07:44:

Ik heb platen gehoord die ik die avond nergens anders gehoord zou hebben! Speciale avond.

Waar zat de rest?

Posted by Jakhira on Apr-23-2006 08:21:

quote:
Waar zat de rest?

Op een stoel

Lolo + Ableton + Live keyboards =

Met zijn harmonische variaties op 'Universal nation' keken TOR en ik elkaar stomverbaasd aan

Posted by Vishnu on Apr-23-2006 08:25:

Ben er niet meer geraakt, er was toch net iets te weinig interesse van anderen om alleen zo ver te gaan rijden.

Foto's any one? Filmpjes?

Posted by Synthesia on Apr-23-2006 09:10:

Vind het ook spijtig da'k der niet heb kunnen bij zijn :/

Posted by TOR on Apr-23-2006 11:39:

Sorry voor mijn late reactie, Sacha. Mijn gsm (of wat er moet voor doorgaan) heeft geen trilfunctie, dus ik had pas na lange tijd uw bericht gezien.

Ik moet de anderen bijtreden, heb erg genoten van Lolo's kunsten. De drie uur waren in geen tijd om!

Trance boet eigenlijk deels aan populariteit in omdat de platen te lang duren. Voor mensen van die strekking is de Airwave-act een welgekomen breath of fresh air die hen opnieuw naar "onze" kant kunnen leiden. Want het ging er best wel snel en energiek aan toe gisteren. Als er dan een breakdown kwam, werd die opgevuld met de nodige effecten en variaties.

Met Airwave heb je eigenlijk alles: veel power, variatie en vooral ook veel kippenvelmomenten. En die cre�ert Lolo niet door andermans platen op te leggen, hij zorgt zelf voor de kippenvelmomenten, on the spot! Zoals gezegd haalde hij op een bepaald moment een variatie uit de vingers op Universal Nation die Jack en mezelf met de kin op de grond achterliet. Ook heel wat andere platen die op zich al zeer goed zijn, werden zowaar nog een stuk beter gemaakt (ik denk bijvoorbeeld aan Cartagena, de Antidote Remix van de The First Rebirth, enz.).

Mijn conclusie kan alleen maar zijn: Profile -> Edit profile -> Favorite DJ or Producer: L-Vee

Posted by Synthesia on Apr-23-2006 11:59:

Is nikske ze Kev, was toen al aan't slapen t'zou moeilijk geweest zijn om toch nog af te komen..

Is de set soms opgenomen geweest?

Posted by Lolo on Apr-23-2006 12:02:

Nog eens bedankt aan alle aanwezige mensen. Het was heel gezellig. Spijtig genoeg was er niet zoveel volk, maar meer had ik persoonlijk niet verwacht.

En ook een enorm "thank you" aan de twee andere dj's, Elof en Fred Nova, wij hebben meer dj's en producers zoals jullie 2 nodig. Jullie hebben gewoon alles gedaan voor mij. Ik ben nog steeds sprakeloos.

Jah, die set was ni slecht, en ik hoop dak dit in de toekomst nog is kan laten horen... wie weet he ;-)

Ik verwacht ook iets positiefs voor de mensen van Havana, die zijn ZEER enthousiast geweest vanaf dag 1, en ik zal hen allemaal blijven steunen. Ze verdienen veel meer aandacht. Het is nen schoon plaats voor zo'n feestje en ik hoop voor hen dat ze veel meer volk binnen krijgen in de toekomst.

amai 't is 2 uur en ik ben nog steeds moe hehehehe.

L.

Posted by Den Backer on Apr-23-2006 14:10:

Kben enkele uurtjes geweest... Muziek was niets op te zeggen, schoon locatie (was 1ste keer dannek in Havana geweest ben), schoon concept... Volgende keer weer aanwezig... Maar mss iets vroeger en meer promotie maken zodat het kotjen goed vol feesters zit... Maar zo weinig volk op zulken feestjes bennek wel meer gwn... De meeste "gewone mensen" weten namelijk gwn niet wat dit soort feestjes inhoud...

Thx Elof voor gratis entre via d4m wedstrijd.

Posted by Progrez on Apr-23-2006 15:15:

Ik wil deze mensen ook nog bedanken:

Bedankt Elof, Frednova (ook voor de promo cd ;-)) en uiteraard geniale Laurent!

Vriendelijke mensen daar in Havana btw. Ik hoop dat dit ooit nog eens kan plaatsvinden.

Posted by TOR on Apr-23-2006 15:18:

Een volgende BeTA-party, h�

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2006 15:22:

quote:
Originally posted by TOR
Een volgende BeTA-party, h�

Dat was ik ook net aan het denken

Posted by FredNova on Apr-23-2006 15:33:

Ik heb gisteren met de eigenaars gesproken ivm hiermee.
Ze willen dit zeker doen! We mogen een datum kiezen/overeenkomen... geen huur maar dan wel afspreken wat er gaat gebeuren met inkom/drank... (ik stel voor dat we dit verderzetten in het beta-party topic)

sebiet reviewke van gisteren, serieus feestje

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2006 15:38:

quote:
Originally posted by FredNova
Ik heb gisteren met de eigenaars gesproken ivm hiermee.
Ze willen dit zeker doen! We mogen een datum kiezen/overeenkomen... geen huur maar dan wel afspreken wat er gaat gebeuren met inkom/drank... (ik stel voor dat we dit verderzetten in het beta-party topic)

Super

Ik zal u wel een pm sturen daarover als ik terug thuis ben

Posted by lievez on Apr-23-2006 16:50:

Ben gistere efkes geweest, was zalige muziek
alleen spijtig da er ni zoveel volk was
en voort volk dat er wel was, zat bijna allemaal in de stoelekes

heb airwave zenne "act" wel gemist want ben doorgegaan na overleg omda de ander het wa te kalm vonden van sfeer enzo. Ze vonden de muziek ook wel goed ma was maar kalmkes.

Hopelijk word er nog zoiets georganiseerd maar mss met wat meer reclame of dergelijke om toch wa meer volk en sfeer te trekken.

en tis dan ook thopen dazze die bankskes buiten smijte moestet daar nog eens zijn

Maar voor zover ik daar gistere geweest ben, tot een goei 2h a 3h chapeau voor de dj's

Posted by Den Backer on Apr-23-2006 17:24:

quote:

(ook voor de promo cd ;-))

Online gooien zou ik zeggen!! >> [[ LINK REMOVED ]]

Posted by Kaidreas on Apr-23-2006 19:20:

ik wou nog afkomen, maar het was bij mij zelf heel laat geworden. sorry dudes

Posted by FredNova on Apr-23-2006 21:41:

*/me nog altijd moe*

Ikzelf begon vrij rustig (en wou op einde van mijn set toch een paar bijna-vergeten-classics draaien), Elof draaide de nieuwste trance tunes en Airwave zorgde voor een ongelooflijk vette set met Ableton Live, een keyboard/synth en een drumcomputer/filterbank.

Hieronder mijn tracklist (volgorde klopt niet helemaal):

Emjae - Hipster (Digital Daze EP)
Katcha - Touched by God (Peace Division Mix)
Royksopp - What else is there? (Thin White Duke Remix)
Pussycat Swingers - Once in a lifetime (PCS RMX)
Fame + Glory - Me so sad
Loco Dice - Phat dope shit (Saeeds Shit Base Mix)
Sasha - Xpander
Kosmas Epsilon - Innocent toughts
Petter - These days (Luke Chable Remix)
Roccomundo & ONNO - The dj took pills
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Dousk - Pa dida
Michael Forzza - Kahana
Perry O'Neil - Numb
Dj Remy - Nasty ho
Leon Bolier - My precious
Eyewall - Bad deal (Dj Remy & Roland Klinkenberg Remix)
Purple Haze - Adrenaline
LSG - Netherworld (Oliver Prime Remix)
Airbase - Escape
Fire & Ice - Silent cry
Altitude - Altitude (SHOKK Remix)
Solar Factor - Deep sonar

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2006 21:43:

quote:

Sasha - Xpander
Kosmas Epsilon - Innocent toughts
Petter - These days (Luke Chable Remix)
Roccomundo & ONNO - The dj took pills
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Dousk - Pa dida
Michael Forzza - Kahana
Perry O'Neil - Numb

Airbase - Escape
Fire & Ice - Silent cry
Altitude - Altitude (SHOKK Remix)
Solar Factor - Deep sonar

Pakt dat ik wel fameus uit m'n dak gegaan zou zijn

Posted by djcresto on Apr-24-2006 06:17:

serieus vette tracklist fred!

Posted by pooley on Apr-24-2006 06:59:

Royksopp - What else is there? (Thin White Duke Remix)
Pussycat Swingers - Once in a lifetime (PCS RMX)

nice !

Posted by TOR on Apr-24-2006 17:30:

Binnengekomen op de tonen van Innocent Thoughts

Was me dit een serieus kippenvelmoment:
quote:
Fire & Ice - Silent cry

Ik ben er nog steeds kortademig van.

Pages (3): « 1 [2] 3 »