TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי זה ואיפה לעזאזל הוא מנגן את כל זה?!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by BaNgo טוב אז ככה הבן אדם הזה ששם את המוסיקה שם או ההורס סצינה. הוא קובי שלתיאל מראשון .... לא חושב שהוא מנגן את כל מה שהוא רשם שם, מה שכן ידוע לי שהוא מנהל ת'אתר שם. בד"כ הוא מנגן טראנס והוא רזידנט ב- SIMPeL בנמל ת"א. דווקא אחלה בחור קובי . |
Good Vibes אחי
הכל ברוח טובה ואהבה.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.