TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי זה ואיפה לעזאזל הוא מנגן את כל זה?!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by BaNgo on May-02-2006 00:36:

quote:
Originally posted by BaNgo
טוב אז ככה הבן אדם הזה ששם את המוסיקה שם או ההורס סצינה.

הוא קובי שלתיאל מראשון .... לא חושב שהוא מנגן את כל מה שהוא רשם שם,

מה שכן ידוע לי שהוא מנהל ת'אתר שם.

בד"כ הוא מנגן טראנס והוא רזידנט ב- SIMPeL בנמל ת"א.

דווקא אחלה בחור קובי .


עם אתה אומררר ספלינטרר .
אז שיהיה.....


Posted by MASTERsplinter on May-05-2006 19:05:

Good Vibes אחי
הכל ברוח טובה ואהבה.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.