TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Steve Lawler 24 Maj!!!!!
Pages (2): « 1 [2]
Hur var det ig�r ?
Det var helt ok tycker jag. En av polarna tyckte inte om det riktigt d� han �r mer inne p� Yoji men det �r hans problem.

helt underbart, lawler spelade skitig tech,skitig prog,skitig tribal,skitig acid och skitig house. det var helt j�vla underbart
audiofly var bra som warmup, dom spelade lite lite f�r segt i b�rjan s� jag satt mest d�r uppe i sofforna och drack �l, men sen lyckades dom bygga up ett ok flow och s� sabbar dom det genom en trainwreck, hehe, men dom lyckade kickstarta setet igen �nd� och byggde up bra till lawler. men, jao, det var en bra kv�ll, jag tror amnezia har lite bilder som han tog fr�n kv�llen, sj�lv orkade jag inte ta med kameran
s�d�r, orkade inte fixa me bilder � shit ig�r n�r man kom hem, men nu �r det fixat...
vi lyckades vara bland de 5-10 f�rsta p� plats skulle jag tro, i brist p� annat att g�ra d� f�rfestplanerna gick snett s� var vi d�r redan innan 11...dock gjorde det inget d� Audiofly lirade riktigt bra, faktiskt stundtals roligare �n Lawler...ljudet var galet bra och s� rent det bara blir, dock s� var det pga av ljuss�ttningen som var en v�ldigt v�ldigt m�rk s�dan lurigt att ta bra bilder...men blev en del iaf oavsett kvalite p� dom =P
Lawler spelade riktigt bra och var helt klart sev�rd, blev dock lite enformigt stundtals och hade g�rna f�tt vara lite mer electroinfluerat
har �ven 3-4 sm� vids som kommer upp n�r ja hittat n�n host =P
BILDER tryck här
ar det natt fel pa sidan lr ar det bara jag som inte kan skriva ��� utan det blir konstiga tacken????
h�r kommer en ihoppklippt videosnutt fr�n GK & Lawler...lite sent men iaf =P
5mb
2:34 min
Video Lawler
Thats fucking unreal.....when Lawler was here in Florida last he tore it the fuck up. do any of you have any pictures from the night or more video feed?
I wish I had my new Canon Ixus back then. I would�ve definetaly taken some pictures and clips from the show. It was insane. Oh btw, I DO have two 3gp-clips but they�re pretty bad in audioquality.

For more pictures:
http://www.mondaybar.com/bilder/fes...es54.asp?bild=1
Fuck yea, I saw him here for WMC 2006 and Ultra and it was unbelievable....him and Satoshie Tommie played a 15 hour set. 
do any of you have a link for the set he played that night?
| quote: |
| Originally posted by Amnezia h�r kommer en ihoppklippt videosnutt fr�n GK & Lawler...lite sent men iaf =P 5mb 2:34 min Video Lawler |