TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Kaveh Ok, inte s� j�ttebekant med vad Schulz och Dekay lirar faktiskt. H�ller med om Armin, han har verkligen tappat sin schyssta spelstil. |

Jag m�ste bara p� detta!
G�r allt f�r att �ka med!

Fy fan, vad jag vill med 
Med tanke p� hur bra helgens kryss var, s� sj�lvklart ska jag g�ra allt f�r att h�nga med �ven p� n�sta!
tror jag kommer skippa den h�r kryssen faktiskt.. se armin en 5e g�ng �r 5 f�r mycket enligt mig. Schulz var dock j�kligt nice p� trance energy men men.. hoppas dom v�gar dra in n�gon h�rd-stil d� kommer jag
Nej - nu �r det banne mig p� tiden f�r lite soft somring house, m�rk prog eller lite hederlig mangeltechno
Jag kommer i vilket fall som helst att infinna mig p� b�ten...
Idag ringde Silja ang. f�rbokning s� nu har jag 1 B-hytt klar f�r Summer Cruise 
Originally posted by mr_fisken hoppas dom v�gar dra in n�gon h�rd-stil d� kommer jag |
schulz = gud
s� bokat � klart, tv� B-hytter klara 
har 5 platser kvar s� PMa mig om ni vill haka p� s� fixar vi det 
Mailar man MondayBar eller Silja Line om man vill f�lja med p� kryssen?
mondaybar om jag inte har helt fel...
| Originally posted by zoric Mailar man MondayBar eller Silja Line om man vill f�lja med p� kryssen? |
| Originally posted by zoric Mailar man MondayBar eller Silja Line om man vill f�lja med p� kryssen? |
Polarn fixa 2 c-hytter idag 
vilka skickar in till future lounge denna g�ng d�?
Scul?
Braxn?
Laszlo?
Steve?
Christian�?
... bara n�gra av alla fantastiskt talangfulla djs som finns h�r p� TA ju
Har dom g�tt ut med n� sista datum f�r FL ?
| Originally posted by Braxen Har dom g�tt ut med n� sista datum f�r FL ? |

| Originally posted by jofawe vilka skickar in till future lounge denna g�ng d�? Scul? Braxn? Laszlo? Steve? Christian�? ... bara n�gra av alla fantastiskt talangfulla djs som finns h�r p� TA ju |
Kan ju saxa in senaste nyhetsmailet f�r er som inte f�tt/f�r det.
Monday Bar & Armada Summer Cruise 10-11 augusti med
Armin van Buuren, Markus Schulz, Matthew Dekay m fl
Hytterna sl�pps idag m�ndag 22 maj kl 08, via Silja Line
F�rra helgens kryssning slog alla rekord! 1770 personer, mer �n n�gonsin, festade i 23 timmar p� vad som k�ndes som v�r kanske roligaste kryssning hittills. Som arrang�rer gick vi runt i ett lyckorus fr�n b�rjan till slut.. och hur underbart var det inte n�r solen brakade in �ver ett proppat dansgolv till tonerna av Ferry Corsten kl 05 p� morgonen! B�ttre �n s� h�r blir det inte! Vi har lagt upp �ver 200 nya bilder fr�n Tony Persson. In och kolla:
www.mondaybar.com
Andra fotogallerier med massvis av bilder kan du hitta h�r:
www.tranceclubber.com
www.liquidsunset.org
http://quby.frontdesign.com/~magnusg/060513_1/index.htm
www.fotogalleriet.se/alb_list_id1120_order1.html
P� eftermiddagen kunde de som vill f�rboka hytt till n�sta kryssning, Monday Bar & Armada Summer Cruise 10-11 augusti, skriva upp namn och telenummer f�r att bli uppringda av Silja Line och f� f�rtur till de biljetterna. Silja Line har nu ringt upp alla dessa namn och fler �n 1000 personer �r redan p�bokade. Det finns dock en hel del hytter kvar eftersom vi inte har b�rjat marknadsf�ra denna kryssning �nnu.
ARMADA & MONDAY BAR KRYSSAR IHOP
Till �rets sommarkryssning har vi bokat v�r kanske tyngsta lineup n�gonsin. Kryssningen �r ett samarbete med Armin van Buurens egen label Armada och Monday Bar, och deras allra st�rsta namn kommer att spela. F�rutom Armin van Buuren sj�lv kommer ocks� Markus Schulz, Remy, Matthew Dekay, Harrry Lemon och svenske dj-legenden och superproducenten Stonebridge som numera �ven tillh�r detta stall. Lineup f�r tillbakaresan, dag 2 �r inte riktigt klar �nnu, men vi kommer att k�ra med konceptet Future Lounge p� denna kryssning ocks� eftersom det var s� lyckat sista g�ngen.
FUTURE LOUNGE
F�r fj�rde g�ngen kommer vi p� denna kryssning att ha ett golv med nya, eller inte helt etablerade djs. Det golvet kommer att vara �ppet n�r de stora golven �r st�ngda. Om du �r intresserad av att spela h�r, skicka in en CD/kassett/minidisc med en timmes egenh�ndig musikmix som speglar det du skulle vilja spela. Det kan vara allt fr�n house till techno, trance, hardstyle mm. Vi v�ljer sedan ut ett antal bidrag/djs som f�r spela en timme var. Biljetten till kryssningen f�r du ordna sj�lv, men vi bjussar sj�lvfallet p� lite drinkar och en tung dj-setup och anl�ggning! Du m�ste ha fyllt 20 �r senast dagen f�r kryssningen f�r att f� deltaga samt ha bokat biljett.
Skicka ditt bidrag till:
FUTURE LOUNGE
Monday Bar
Box 2254
SE-103 16 Stockholm
BOKNING
De som skrev upp f�rhandsintresse p� v�rkryssningen �r nu uppringda av Silja Line och har f�tt f�rboka hytter. Fr o m m�ndag den 22 maj kl 08 kan all boka hytt via Silja Lines telefonbokning.
Silja Lines: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR
PRISER
Priserna varierar beroende p� hur m�nga ni �r i hytten. �r ni f�rre blir priset per person h�gre. C4 betecknar s�ledes priset per person d� man �r 4 personer i en C-hytt, C3 �r priset per person f�r 3 personer i en C-hytt osv. Du m�ste best�lla hyttplats f�r att f� �ka med denna kryssning. Som kryssningsresen�r har du tillg�ng till alla dansgolv. Inga extra kostnader tillkommer f�rutom det du dricker, �ter och dina tax-freeink�p.

HYTTALTERNATIV
Klass D - 2-b�ddshytt h�gt upp i b�ten utan f�nster
Klass C - 4-b�ddshytt l�ngt ner i b�ten utan f�nster
Klass B - 4-b�ddshytt h�gt upp i b�ten utan f�nster
Klass A - 4-b�ddshytt h�gt upp i b�ten med f�nster
Klass SC - Silja Class - lyxigare 2-b�ddshytter h�gt upp i b�ten med f�nster
Redarhytt - 2 personers lyxhytt
RESER DU ENSAM ELLER S�KER HYTTKOMPISAR?
Om du bara �r en person som vill boka resa g�r det bra att fr�ga efter herr- eller damhytt n�r du bokar. Det inneb�r att du blir placerad i en hytt med bara tjejer eller killar. Du kan ocks� s�ka hyttkamrater i v�rt forum: www.mondaybar.com/forum
DISPENS F�R DIG SOM �R 18-19 �R
Om du �r 18 eller 19 �r och skulle vilja f�lja med i ett s�llskap d�r alla andra �r �ver 20 �r har vi f�tt m�jlighet att ge dig dispens att f�lja med trots att �ldersgr�nsen egentligen �r 20 �r. Antalet personer som vi kan fixa in p� detta s�tt �r begr�nsat, men skriv en rad till oss s� ska vi f�rs�ka hj�lpa dig. Skriv ditt namn och ditt riktiga f�delsedatum samt det bokningsnummer din kompisgrupp har f�tt av Silja Line.
Mejla till:< [email protected]>
MONDAY BAR & ARMADA SUMMER CRUISE 2006
Torsdag-fredag 10-11 augusti
M/S Silja Festival
Avg�ng: Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm kl 20.15
Ankomst: Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm kl 19.15
�ldersgr�ns: 20 �r. Du m�ste ha fyllt 20 senast 10 augusti 2006 - dispens kan dock ordnas om du �r 18-19 �r och reser i ett s�llskap med �ldre
jag kommer skicka in till future lounge den h�r g�ngen, m�ste verkligen f�r arslet ur vagnen 
| Originally posted by jofawe vilka skickar in till future lounge denna g�ng d�? Scul? Braxn? Laszlo? Steve? Christian�? ... bara n�gra av alla fantastiskt talangfulla djs som finns h�r p� TA ju |
| Originally posted by Laszlo dessv�rre �r jag r�dd att jag fortfarande inte h�ller m�ttet. |
| Originally posted by Laszlo denna g�ngen ska jag fan ta mig f� tummen ur arslet och skicka in i tid...dessv�rre �r jag r�dd att jag fortfarande inte h�ller m�ttet. |
| Originally posted by Laszlo denna g�ngen ska jag fan ta mig f� tummen ur arslet och skicka in i tid...dessv�rre �r jag r�dd att jag fortfarande inte h�ller m�ttet. |