TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [02/05]Jonas Steur @ Rumba, Leuven.
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Jasperovitsj on May-03-2006 10:43:

quote:
Originally posted by Bunz
manman, meer van dat!! en rap een beetje!!!

Nog 2 maanden geduld, dan ist Beta party

Posted by Bunz on May-03-2006 10:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog 2 maanden geduld, dan ist Beta party

mja kkan nie kome, ik vertrek de 7e op verlof

Posted by Jasperovitsj on May-03-2006 10:46:

Auch, bad timing

Posted by Bertn on May-03-2006 10:53:

een klein reportje dan maar.

ik kwam rond 12u45 binnen, en herkende toevallig christina aan de toog. de dj speelde net basic dawn - pure thrust (nu nrg remix) dus dat was al dik in orde
daarna zat Jonas wat te klooien met cd-spelers en zo (ik had de indruk dat de opstelling niet naar zijn gedacht was) en ging ik wat lullen bij Kaidreas en Bunz. Mike Foston stond daar ook ergens fotookes te nemen. het begin van Jonas zijn set was niet helemaal mijn ding, maar na een eindje begon hij wel vette platen te draaien, zoals dat ding dat in ASOT gespeeld werd vorige week met die vette bassline . Hij speelde ook nog een bootleg van Silent Waves met de vocals van dark side of the moon, die was ook leuk.
Echt veel volk was er niet, maar de ambiance viel nog behoorlijk goed mee, vond ik Rond een uur of 3 nam de andere DJ het over, die speelde ook nog een paar leuke platen. ik ben iets na 4 doorgegaan, omdat ik vanmorgen les had. Dat had achteraf gezien niet veel zin, want ik heb ze toch gemist

Posted by domineesje on May-03-2006 11:17:

quote:
Originally posted by Bertn
Hij speelde ook nog een bootleg van Silent Waves met de vocals van dark side of the moon, die was ook leuk.

Jonas Steur vs Evb - Silent Side of the Moon (Bootleg Version)

Posted by Vishnu on May-03-2006 11:29:

Just wakker!

Het was m��r dan geslaagd..
Review volgt vanavond!

Posted by Dj Mike Foston on May-03-2006 11:49:

Manmanman, WAT EEN FEEST !!! Zonder twijfel beste feestje ooit in Leuven en omstreken...

Jonas Steur, wat een sound...

TOTAL MADNESS !!!

Ben tot de sluit gebleven, 6 uur dus...

Hier zijn geen woorden voor !!!

Daarbij nog een superknap meiske leren kennen, spijtig dat ik haar gsm nr. niet heb kunnen vastkrijgen...

Pics & video coming soon...

Posted by Kaidreas on May-03-2006 12:17:

^die blonde van achter den toog???
kweet het, ik kreeg haar nummer ook niet

super momenten
plastic boy-live another life (merci guy )
pure thrust (nu nrg rmx)
plastic boy-silver bath
mr sam & kirsty- split (jonas steur rmx)----- >
en castamara

Posted by Eagle` on May-03-2006 12:20:

quote:
Originally posted by Kaidreas

you lost your touch dries

Posted by Dj Mike Foston on May-03-2006 12:31:

quote:

Neenee, die 2 meiskes die er zwaar tegen hun goesting stonden... Het was de schoonste van de 2 met een wit topje aan. Liesbeth was hare naam...

Posted by Bertn on May-03-2006 12:37:

quote:
Originally posted by Dj Mike Foston

Daarbij nog een superknap meiske leren kennen, spijtig dat ik haar gsm nr. niet heb kunnen vastkrijgen...

pics of stfu

trouwens, al die dames achter de toog stonden daar precies tegen hun goesting.

Posted by FredNova on May-03-2006 12:51:

quote:
Originally posted by Eagle`
you lost your touch dries

no, he lost his hair

ps: tzal niet hunne muzieksmaak geweest zijn zeker

Posted by christina on May-03-2006 13:32:

quote:
Originally posted by Bertn
Rond een uur of 3 nam de andere DJ het over, die speelde ook nog een paar leuke platen.

dj matthew

supermomenten:

sensation anthem 2006 van fred baker

so serene - mark otten (menno de jong blabla)
silent side of the moon
till we meet again!! - ik weet die naam ni vanbuiten

false light: echt iedereen deed mee

F16-simon patterson!!
spyder - george hales!!

en nog zooooveel meer eigenlijk

Posted by Push2005 on May-03-2006 14:23:

quote:
Originally posted by christina

till we meet again!!

Van Push of van Geilen Beer ?... Beiden topplaten

Posted by christina on May-03-2006 14:24:

quote:
Originally posted by Push2005
Van Push of van Geilen Beer ?... Beiden topplaten

geilen beer
ik word echt wild als ik da lied hoor

Posted by Bertn on May-03-2006 14:52:

ja, dat hebben we gezien

Posted by Kaidreas on May-03-2006 14:57:

quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
Neenee, die 2 meiskes die er zwaar tegen hun goesting stonden... Het was de schoonste van de 2 met een wit topje aan. Liesbeth was hare naam...
hahahaha
mja mijn kameraad vond het maar een voos wicht
die was constant aan het zagen dat ze lesbisch was

Posted by Dj Mike Foston on May-03-2006 15:12:

quote:
hahahaha
mja mijn kameraad vond het maar een voos wicht
die was constant aan het zagen dat ze lesbisch was

Hahahahaha, idd, she told me...
Uwe kameraad heeft het ni goe aangepakt h�...

Posted by Blue Sky 99 on May-03-2006 16:12:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Behalve in de Zabiela thread

Ik heb er nochtans ook eentje gepost Maar aan de reacties te zien weet ik niet of iedereen er wel intresse voor heeft ...

Posted by Bomar on May-03-2006 16:32:

twas idd wel een goei feestje gisteren

Vishnu, ge moogt da meer organiseren in Leuven!!

en die barmeiskes zijn mij ook opgevallen ja

Posted by TOR on May-03-2006 17:19:

quote:
geilen beer
ik word echt wild als ik da lied hoor

Geilen chris, lol

Posted by Estuera on May-03-2006 17:40:

Tof feestje gisteren

Hulde aan alle beta's die mans (en vrouws) genoeg waren om op dinsdag te komen trancen en techen

Posted by Vishnu on May-03-2006 18:10:

Little review;
Rumba, kleine maar mooi gedecoreerde club met een intieme sfeer, DJ booth goed kort aansluitend op de dansvloer, mooie setting voor een trance feestje.
Eerste plaat opgelegd om 22u, materiaal en belichting wat afgetast, en op dreef toen de eerste schuchtere mensen binnensijpelden. Tegen 00u begon de zaal goe aan te dikken en werd de bpm iets de hoogte ingejaagd. Enkele tracks die we in die periode hebben opgelegd: Lange vs Gareth Emery - This Is NY, Aled Mann - Flashback (George Hales Remix), Plastic Boy - Live Another Life, Martin Roth - Shockwaves (Summer's Here Mix), Armin vs M.I.K.E. - Pound,... Kort daarna ging de zaal en masse uit zijn dak dankzij de aaneenrijging van oudere classics zoals Silver Bath, Carte Blanche (in de Kenny Hayes Remix), Pure Thrust (Nu-NRG) en (wel recent) het Sensation Anthem 2006. Mss geen verrassend frisse tracklist dus, maar in een club als deze en met een meerderheid van Leuvense studenten als publiek, w�rkte het
Toen Jonas overnam zat de zaal op zijn volst, ik schat ne man of 110, club zat niet vol maar het was op dat moment de ideale invulling om genoeg sfeer te cre�eren en anderzijds nog genoeg bewegingsvrijheid te hebben. Deze set begon rustig, in ware Jonas Steur stijl, als adempauze na de klassiekers en als begin van een schitterende set met een prima flow. De meeste van zijn eigen hits passeerden de revue en, zeker tussen 2u en 3u, was er weer veel support vanuit het publiek. De bootleg van Silent Waves - Dark Side Of The Moon vind ik zelf geweldig en samen met Flow bleek dit de grootste crowdpleaser te zijn.
Tenslotte bouwde Matthew nog 2 uur voort op het elan met enkele zeer smakelijke, hardere tracks. First Rebirth in de Liquid Overdose Remix, Spyder van George Hales, en nog n paar andere tracks die al vernoemd waren,.. heerlijk

Ik heb er zelf heel goed van genoten, samen met de andere organisatoren, en binnekort zullen we eens kijken of we er een vervolg aan kunnen breiden in de toekomst..

Posted by christina on May-04-2006 10:21:

quote:
Originally posted by Vishnu
Armin vs M.I.K.E. - Pound,...

ooooh die heb ik gemist

Posted by Rommi on May-04-2006 14:21:

Thumbs up

quote:
ooooh die heb ik gemist
Allez je, ik had die vlak voor Fred Baker - Sensation Anthem 2006 gedraaid! Ge stond nochtans actief vooraan op die moment dacht ik

Mensen, allemaal ongelooflijk bedankt om te komen naar ons feestje, en nog meer bedankt om zo hard te laten zien dat Trance muziek geen zalen van 20.000 man nodig heeft om een kwaliteitsvolle avond te beleven! We hadden er hard aan gewerkt!! Het vervolg komt zeker nog.. zegge het voort

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »