TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco v-Revolt!...de nieuwe track van
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Dat heb ik ook gehoord ja, maar hier geloof ik echt geen ene aars van. GODD is namelijk pas 1,5 maand uit. Als je ziet hoe lang we op Simulated en GODD hebben moeten w8en lijkt me niet dat Revolt er zo snel achteraan komt. Lijkt me erg onwaarschijnlijk zelfs....maar we zullen zien |

Re: ReVolt
| Originally posted by MennoB Uhm..ik wil niet veel zeggen hoor, maar die tracklist klopt niet helemaal, luister maar goed!! ReVolt zit er echt wel tussen!! |
Re: Re: ReVolt
| Originally posted by AFTERNATIVE jonge , jij weet helemaal niet hoe revolt klinkt....maar we wachten gewoon af totdat ie uit is , hierover discuseren heeft toch geen zin |
Ik heb hem vrijdag gehoord en herken hem niet uit de set van 24-11. En als hij toen al af was had hij hem ook wel op IC gedraaid.
ow ja eff een nieuwtje over marco v.. zijn remix van cygnus x - positron schijnt nu weer wel gereleased te worden.. op die vinyl komen ook de original mix en een ARMIN VAN BUUREN remix!!! JAJA, die plaat moet je gewoon hebben!! 

Hier weer het laatste nieuws over Dhr. V.
In April komt zijn nieuwe con:fusion album als het allemaal goed gaat lopen. (zal dus wel weer iets later worden). En in diezelfde week komt reVolt! uit op vinyl. Met misschien als b-kant Damn Noa!
Ze zijn er hard mee bezig om de rechten van Madonna te krijgen. Maar ook als ze die krijgen, weten ze niet zeker of ze hem gaan uitbrengen, de rede hiervan is dat er nu al zo'n 10 mixen van dat nummer zijn uitgekomen, waaronder die verknaakte versie van TMF.
Ik houd u op de hoogte!
grtz,
TNG