TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by TimeportE on Feb-06-2002 19:47:

quote:
Originally posted by K.nattick

Darkraver was gaaf INDEED! Dit jaar gaajjik met een vriend van me naar Schiphol. Niet geboekt, koffertje vol shorts, hawaiibloesjes en zonnebrillen en we zien wel. M'n pinpas met Euro's houdt het die weken hopelijk wel. Last second noemen ze dat. Curacao, Spanje, Frankrijk of Turkijke....tsjaah....dat ziejjik dan wel!

last minute afganistan..

Posted by M_Peror on Feb-06-2002 22:29:

Ga het over een hele andere boeg gooien wij gaan mezze achten naar Hongarije, zitten op loop / kruip / rol afstand (niet doorhalen wat wel van toepassing is) van de populairste disco van de wijde omtrek.
Kan vast niet op tegen Ibiza / whatever maar je houdt wel geld over wat je aan andere dingen kan besteden

Posted by Little Theseus on Feb-06-2002 23:05:

Lloret de Mar!!!
Ook net als vorig jaar, het wordt dus tijd dat we daar gaan meeten Trancefool!
Iig een grote populatie vrouwelijk volk wordt daar 2 weken onveilig gemaakt.

Posted by Flipper01 on Feb-07-2002 08:08:

Cool Re: TA nation op kreta

quote:
Originally posted by basvh
jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

We moeten tegen die tijd maar ff afspreken voor een meeting :P

Posted by biba on Feb-07-2002 08:45:

Smiley DJ TA nation op kreta

quote:
Originally posted by basvh
jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

Tja dan heb je een groot probleem!!!
Van velen heb ik gehoord, dat bier drinken in een Hotel zelfs niet is toegestaan! De schoonmakers nemen alles in beslag!

Hier een eventuele tip:
Gooi het bier in een badkuip en laat het volstromen met water, ff 3x per dag nieuw water er in en evt. wat ijsblokjes uit de minibar

Of ga aan zee liggen bakken en gooi wat blikjes in zee, wel er voor zorgen dat ze niet wegdrijven he!
Groeten Biba! p.s. wij zijn op kreta aanwezig vanaf 6 juli voor 15 dgn, Suc6!

Posted by aphex on Feb-07-2002 09:05:

Deze jongen gaat met een vrienden club met 2 auto's door frankrijk door scheuren, beetje campings onveilig maken, ons vol gieten met alle mogelijke alcoholische versnaperingen, elke dag bbq-en en savonds kijken wie het laatst kotst,
nee dat wordt een kicke vakantie, cant wait.

EN het is lekker goedkoop

Posted by Trunks on Feb-07-2002 11:57:

Hello! OOPS !!

quote:
Originally posted by Jukx
ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen.
het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden.
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost?
suggesties zijn trouwens ook altijd welkom.

Ja jongen dat ken ik, Ik was er dus vorig jaar en wij hadden HET hotel wat practisch het aller beste lag ( Fritos) maar geen koelkast. Dus wat doe je dan --->> beneden aan de boulevard zijn mega veel tenten met drank dus haal je elke dag een paar flessen drank en blikken bier en die drink je heel mooi op, op het balkon van je hotel met het uitzicht dus vol over de boulevard ("van boven af" hehehe !!) en dat doe je gwoon van dag tot dag. drank kost daar in de winkel geen ene reet dus je kunt zuipen wat je wil. hou er wel rekening mee dat: wij met 8 man in 8 dagen pp 1500 tot 2000,- pieken kwijt waren) dus neem wel een leuke pas mee en niet denken aan geld maar aan FEESTEN !!

Good luck veel plezier en kijk uit voor de wouten daaro <<--

Grz Trunks.

Posted by Yarnie on Feb-07-2002 12:34:

JAHHH!!! k ga ook nar kreta....naar alle waarschijnlijk heid

wordt dus dikke TA meetinfg dar op kreta in starbeach

k ga de 21e tot 28E (uit mn hoofd)

dan is jukx der ook iig en rest..dat hoor k dan nog wel

greetz,

yarnie

Posted by Marco Harleman on Feb-07-2002 13:09:

tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

En waarom niet, dat is pas echt het vakantiegevoel. om 8 uur 's morgens in je nest rollen vol van de baco. En er dan tegen een uurtje of 12 uitgebrand worden en dan weer een baco'tje nemen om wakker te worden. Hier in Nederland is het af en toe nog ergen, want als de Formule 1 's morgens vroeg uitgezonden is, dan wil ik wel aan een biertje of een baco tje gaan, ondaks dat ik net uit bed ben. Moet er dan wel bij zeggen dat je dan echt de hele dag dronken bent, als je het al volhoudt. Maar oefening baart kunst. Bovendien staat er nooit geen tijd op zo's fles wanneer als je mag beginnen en wanneer als je moet stoppen dusss...

Posted by Blik on Feb-07-2002 13:33:

Re: TA nation op kreta

quote:
Originally posted by biba

Hier een eventuele tip:
Gooi het bier in een badkuip en laat het volstromen met water, ff 3x per dag nieuw water er in en evt. wat ijsblokjes uit de minibar

ehh, als er een minibar inzit is het hele probleem toch al opgelost lijkt me.....

maar ik zou ook een lading ijs kopen (is best goedkoop daar) en dat in het bad gooien en de Blikjes (of flesjes) bier er allemaal tussen zetten

Posted by John on Feb-07-2002 15:07:

ik ga lekker met mn ouders mee naar Spanje (l'estartit en platja daro) lekker kamperen op de camping:P.... wel lekker goedkoop, want ik bezit dit jaar niet over de financieele middelen om zelf te gaan :/ maar goed, daarvoor ga ik dan in nov/dec wel weer lekker 6-9 maanden naar australie en dat maakt veel, zo niet alles goed moet ik zeggen
heel misschien ga ik nog met wat vrienden met de auto door europa crossen, maar dat zie ik van de zomer wel

Posted by kolkiewolkie on Feb-07-2002 15:29:

*DIEPE ZUCHT*

zoals het nou lijkt, zit me deze zomer de hele zomer thuis... tis maar dat ik daar niet de persoon naar ben, maar anders vinnik dat toch wel aanleiding tot een beste partij gevloek/geschreeuw/gefrustreer...

comrads gaan namelijk OF mee met ouders , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig ....

conclusie van het bovenstaande: het wordt hoog tijd een meid te vinden om vant zomer mee op pad te gaan ....

volgens mij mag ik al blij zijn als ik er een weekendje UK van kan maken om daar een party te besuchen ofzo... (depressed mode on)

greetz kolkiewolkie

iemand nog een id om 2 mille er doorheen te werken?? (ja ik weet dat ik al een thread heb lopen waar geld genoeg naartoe kan...maar hou dan nog wel wat over....)

Posted by John on Feb-07-2002 16:59:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
*DIEPE ZUCHT*

...comrads gaan namelijk OF mee met ouders , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig ....

kan je niet gewoon met iemand mee die met zn ouders gaat? vorig jaar en jaar dervoor ook gewoon iemand meegenomen terwijl ik ook met mn paps en mams ging

2 mille (hfl/� <-- allbei goed) is overigens altijd welkom moet zo'n �5000 bij elkaar hebben aan et eind van et jaar heheh

Posted by Ruben_Dubbink on Feb-07-2002 17:17:

quote:

comrads gaan namelijk OF mee met ouders , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig ....

conclusie van het bovenstaande: het wordt hoog tijd een meid te vinden om vant zomer mee op pad te gaan ....
[/B]

dus kW zit ook weer op z'n nieuwe stageplek om half 5 al weer te internetten op kosten van de baas....

maar goed, om ff ontopic te blijven:

ga als het goed is naar Tsjechie op vakantie....lekker met de meid aan het meer van Slapy of zoiets....klinkt wel geinig,

enneh kW, waarom neem je niet je buurmeissie?

GreetZ RubDub

Posted by kolkiewolkie on Feb-08-2002 08:48:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

dus kW zit ook weer op z'n nieuwe stageplek om half 5 al weer te internetten op kosten van de baas....

maar goed, om ff ontopic te blijven:

ga als het goed is naar Tsjechie op vakantie....lekker met de meid aan het meer van Slapy of zoiets....klinkt wel geinig,

enneh kW, waarom neem je niet je buurmeissie?

GreetZ RubDub

nou wil je zeker dat ik ga happen ofnie

off topic: weet trouwens iemand wat voor een gefuck het is dat ik sinds gistermorgen geen meel meer krijg over nieuwe posts ed.
sjees, wat gaat er nou een tijd in zon forum zitten zeg.. zekers als elke dag alle cookies gedeleted worden...

greetz kolkiewolkie

Posted by Dj Lex on Feb-08-2002 13:58:

Heb nog ff gezocht naar die site over Chersonissos aangezien er zoveel naar toe gaan.

http://www.angelfire.com/pe/perrick/

Staan alle barretjes en disco's gerangschikt met cijfers voor van alles wat.

Posted by biba on Feb-08-2002 14:04:

Cool TA nation op kreta

quote:
Originally posted by Blik

ehh, als er een minibar inzit is het hele probleem toch al opgelost lijkt me.....

maar ik zou ook een lading ijs kopen (is best goedkoop daar) en dat in het bad gooien en de Blikjes (of flesjes) bier er allemaal tussen zetten

Ja maar in een minibar kan je zo weinig bier in stoppen he! Vooral als je met 8 man gaat

Greetz Biba!

Posted by TranceFool on Feb-08-2002 14:10:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Lloret de Mar!!!
Ook net als vorig jaar, het wordt dus tijd dat we daar gaan meeten Trancefool!
Iig een grote populatie vrouwelijk volk wordt daar 2 weken onveilig gemaakt.

hehe lol, wanner ga je dan en waar zit je??
Ik zit in Hostal Reces, middenin et centrum vlakbij Cafe Brazilia (ken je vast wel ) vertrek 8 juli

Posted by TimeportE on Feb-08-2002 14:44:

quote:
off topic: weet trouwens iemand wat voor een gefuck het is dat ik sinds gistermorgen geen meel meer krijg over nieuwe posts ed.
sjees, wat gaat er nou een tijd in zon forum zitten zeg.. zekers als elke dag alle cookies gedeleted worden...

damn dat heb ik ook, heb eff een pmetje naar swamper egstuurd.. super irritant, bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje )

Posted by TranceFool on Feb-08-2002 14:56:

quote:
Originally posted by TimeportE

bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje )

whehe das phun

Posted by Henkie_henk on Feb-08-2002 15:44:

Ikke denk spanje.. benidorm.. weer.. afgelope jaar ook rlxt..alhoewel de clubscene na 2 weekjes toch lichtelijk gaat vervelen.. ah ja was wel kicke..

lekker in me oom zn huis daar haha.. rijk voor ons alleen.. godse groot daar haha.. WOeSJ! alles hebben we daar haha.. die vakantie kost bijna nix.. campingvluchtje.. WOEsJ.. vorig jaar 500 piek d8 k.. voor vlucht.. d8 k hoor..

Hoe ist trouwens in Griekenland kwa uitgaan?? Ken me opzich nie herinneren of t daar wat was.. aangezien ik 14 was ofzow.. en toen niet echt meestampte ofzow.. ik ging meer afdrijven van de kust op me luchtbed enzow..

Posted by kolkiewolkie on Feb-08-2002 15:48:

quote:
Originally posted by TimeportE

bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje )

.. en dat heb ik dus OOOOK al vrij recent gehad...

Posted by HiGH_NrG on Feb-08-2002 16:06:

Lekker baar Lloret de mar!! STAMPENNNN!

Posted by TranceFool on Feb-08-2002 16:11:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Lekker baar Lloret de mar!! STAMPENNNN!

Little Theseus zit ook in Lloret, net als ik. Wanneer ga je??? (dat zijn dr al 3 )

Posted by HiGH_NrG on Feb-09-2002 16:20:

Vanaf 1 juli! jullie?

Pages (3): « 1 [2] 3 »