TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by K.nattick Darkraver was gaaf INDEED! Dit jaar gaajjik met een vriend van me naar Schiphol. Niet geboekt, koffertje vol shorts, hawaiibloesjes en zonnebrillen en we zien wel. M'n pinpas met Euro's houdt het die weken hopelijk wel. Last second noemen ze dat. Curacao, Spanje, Frankrijk of Turkijke....tsjaah....dat ziejjik dan wel! |
Ga het over een hele andere boeg gooien wij gaan mezze achten naar Hongarije, zitten op loop / kruip / rol afstand (niet doorhalen wat wel van toepassing is) van de populairste disco van de wijde omtrek.
Kan vast niet op tegen Ibiza / whatever maar je houdt wel geld over wat je aan andere dingen kan besteden 
Lloret de Mar!!!
Ook net als vorig jaar, het wordt dus tijd dat we daar gaan meeten Trancefool! 
Iig een grote populatie vrouwelijk volk wordt daar 2 weken onveilig gemaakt.
Re: TA nation op kreta
| Originally posted by basvh jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies |
:P
TA nation op kreta
| Originally posted by basvh jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies |
Deze jongen gaat met een vrienden club met 2 auto's door frankrijk door scheuren, beetje campings onveilig maken, ons vol gieten met alle mogelijke alcoholische versnaperingen, elke dag bbq-en en savonds kijken wie het laatst kotst,
nee dat wordt een kicke vakantie, cant wait.
EN het is lekker goedkoop 
OOPS !!
| Originally posted by Jukx ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen. het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden. tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen... ![]() maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost? suggesties zijn trouwens ook altijd welkom. |
JAHHH!!! k ga ook nar kreta....naar alle waarschijnlijk heid 
wordt dus dikke TA meetinfg dar op kreta in starbeach
k ga de 21e tot 28E (uit mn hoofd)
dan is jukx der ook iig en rest..dat hoor k dan nog wel
greetz,
yarnie
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...
En waarom niet, dat is pas echt het vakantiegevoel. om 8 uur 's morgens in je nest rollen vol van de baco. En er dan tegen een uurtje of 12 uitgebrand worden en dan weer een baco'tje nemen om wakker te worden. Hier in Nederland is het af en toe nog ergen, want als de Formule 1 's morgens vroeg uitgezonden is, dan wil ik wel aan een biertje of een baco tje gaan, ondaks dat ik net uit bed ben. Moet er dan wel bij zeggen dat je dan echt de hele dag dronken bent, als je het al volhoudt. Maar oefening baart kunst. Bovendien staat er nooit geen tijd op zo's fles wanneer als je mag beginnen en wanneer als je moet stoppen dusss...
Re: TA nation op kreta
| Originally posted by biba Hier een eventuele tip: Gooi het bier in een badkuip en laat het volstromen met water, ff 3x per dag nieuw water er in en evt. wat ijsblokjes uit de minibar |
ik ga lekker met mn ouders mee naar Spanje (l'estartit en platja daro)
lekker kamperen op de camping:P.... wel lekker goedkoop, want ik bezit dit jaar niet over de financieele middelen om zelf te gaan :/ maar goed, daarvoor ga ik dan in nov/dec wel weer lekker 6-9 maanden naar australie en dat maakt veel, zo niet alles goed moet ik zeggen 
heel misschien ga ik nog met wat vrienden met de auto door europa crossen, maar dat zie ik van de zomer wel 
*DIEPE ZUCHT*
zoals het nou lijkt, zit me deze zomer de hele zomer thuis... tis maar dat ik daar niet de persoon naar ben, maar anders vinnik dat toch wel aanleiding tot een beste partij gevloek/geschreeuw/gefrustreer...
comrads gaan namelijk OF mee met ouders
, of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig
....
conclusie van het bovenstaande: het wordt hoog tijd een meid te vinden om vant zomer mee op pad te gaan
....
volgens mij mag ik al blij zijn als ik er een weekendje UK van kan maken om daar een party te besuchen ofzo...
(depressed mode on)
greetz kolkiewolkie
iemand nog een id om 2 mille er doorheen te werken?? (ja ik weet dat ik al een thread heb lopen waar geld genoeg naartoe kan...maar hou dan nog wel wat over....)
| Originally posted by kolkiewolkie *DIEPE ZUCHT* ...comrads gaan namelijk OF mee met ouders , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig .... |

moet zo'n �5000 bij elkaar hebben aan et eind van et jaar heheh
| Originally posted by kolkiewolkie comrads gaan namelijk OF mee met ouders , of NIET (geen geld or something), of met de meid (altijd gunstig ....conclusie van het bovenstaande: het wordt hoog tijd een meid te vinden om vant zomer mee op pad te gaan .... [/B] |

| Originally posted by Ruben_Dubbink dus kW zit ook weer op z'n nieuwe stageplek om half 5 al weer te internetten op kosten van de baas.... maar goed, om ff ontopic te blijven: ga als het goed is naar Tsjechie op vakantie....lekker met de meid aan het meer van Slapy of zoiets....klinkt wel geinig, enneh kW, waarom neem je niet je buurmeissie? ![]() GreetZ RubDub |
Heb nog ff gezocht naar die site over Chersonissos aangezien er zoveel naar toe gaan.
http://www.angelfire.com/pe/perrick/
Staan alle barretjes en disco's gerangschikt met cijfers voor van alles wat.

TA nation op kreta
| Originally posted by Blik ehh, als er een minibar inzit is het hele probleem toch al opgelost lijkt me..... maar ik zou ook een lading ijs kopen (is best goedkoop daar) en dat in het bad gooien en de Blikjes (of flesjes) bier er allemaal tussen zetten |
| Originally posted by Little Theseus Lloret de Mar!!! Ook net als vorig jaar, het wordt dus tijd dat we daar gaan meeten Trancefool! ![]() Iig een grote populatie vrouwelijk volk wordt daar 2 weken onveilig gemaakt. |

) vertrek 8 juli
| Originally posted by kolkiewolkie off topic: weet trouwens iemand wat voor een gefuck het is dat ik sinds gistermorgen geen meel meer krijg over nieuwe posts ed. sjees, wat gaat er nou een tijd in zon forum zitten zeg.. zekers als elke dag alle cookies gedeleted worden... |
) 
| Originally posted by TimeportE bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje ) ![]() |

Ikke denk spanje.. benidorm.. weer.. afgelope jaar ook rlxt..alhoewel de clubscene na 2 weekjes toch lichtelijk gaat vervelen.. ah ja was wel kicke..
lekker in me oom zn huis daar haha.. rijk voor ons alleen.. godse groot daar haha.. WOeSJ! alles hebben we daar haha.. die vakantie kost bijna nix..
campingvluchtje.. WOEsJ.. vorig jaar 500 piek d8 k.. voor vlucht.. d8 k hoor..
Hoe ist trouwens in Griekenland kwa uitgaan?? Ken me opzich nie herinneren of t daar wat was.. aangezien ik 14 was ofzow.. en toen niet echt meestampte ofzow.. ik ging meer afdrijven van de kust op me luchtbed enzow..
| Originally posted by TimeportE bijna even irri als naar huis te moeten steppen vanaf de stad omdat een pedaal is afdgebroken (geen grapje ) ![]() |
Lekker baar Lloret de mar!! STAMPENNNN! 
| Originally posted by HiGH_NrG Lekker baar Lloret de mar!! STAMPENNNN! |
)
Vanaf 1 juli! jullie?