TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Moisture & Garden producties
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by dj Elof Er zit iets mis met bepaalde instrumenten heb ik de indruk. Klinkt nogal metaalachtig op groot systeem. |
). De wav klinkt alleszins al iets strakker.
Ik vind 'm helemaal niet slecht. Alleen zoals reeds gezegd, die kick mocht mss iets steviger, verder niet veel op aan te merken. Lekker nummertje 
Amai guys, quality track
Ben nu ook benieuwd naar jullie allereerste productie maar link is down :/
Sounds good 
Leuke plaat, ik vind em beter dan Splendor 
| Originally posted by Synthesia Amai guys, quality track Ben nu ook benieuwd naar jullie allereerste productie maar link is down :/ |
Proficiat, vin'k toch echt wel goeie plaat, lekkere melodie, maar het geheel klinkt wel niet echt helder (komt het door de slechte kwaliteit?) en de kick moet idd steviger vind ik. Blijf zo door doen gasten!
heel mooi gedaan, die lead die op 3.07 begint mag naar mijn smaak wat luider, voor de rest heb ik er nix op aan te merken 
@ splendor
Splendor live = goodness
Die plaat klonk enorm vet 
| Originally posted by mrcanon maar het geheel klinkt wel niet echt helder (komt het door de slechte kwaliteit?) |
Het is misschien geen Splendor, maar toch een goede plaat.
| Originally posted by TOR je mag me altijd een midi sturen als je wil |
Splendor klonk wel vet Live, veel beter dan de nieuwe imo 
Lekker die Unicorn, van Splendor was ik al langer overtuigd 
thx voor de feedback, alle suggesties helpen om het wa bij te schaven 
Was ook blij verrast dat er een filmke was van gemaakt, thx den_bakker 
Hola wat een laag stof op deze thread.
Toch maar eventjes oprakelen; Icone heeft me vandaag zijn afgewerkte versie van Splendor doorgemaild. Ik vind het zelf een goeie track in ware Icone-stijl met heel wat dichterlijke vrijheid op de original mix en diens melodie�n. 
<< Moisture & Garden - Splendor (Icone Remix) >>
Momenteel is de opvolger van Unicorn in de maak en we hopen die klaar te hebben tegen de BetaParty, zonder garanties..
leuke remix, alleen doen de melos enzo me niet echt veel, een beetje te standaard ook.
Best een verzorgde remix 
Na de break idd wat standaard; maar zeker de intro en de break zelf zijn erg vet. Wat ik apprecieer aan Icone is dat hij in z'n remixes wel degelijk de structuur van de track verandert. Teveel artiesten verstaan onder remixen "plak er je sound eens bovenop".
Decent trance.
Vind de main lead heel geslaagd, doet me vaag denken aan een oudere Push-plaat qua sound. Het origineel is idd helemaal niet te herkennen en dat doet in zekere zin wat afbreuk aan het catchiness-gehalte van de plaat, maar over het algemeen toch een solide trancer. Opgepitcht moet dit wel vet klinken op een groot systeem, denk ik. 's Uittesten op de BeTA-party 
Lekker plaatje 
Bijna vergeten thanks te zeggen!
Idd een beetje vervormd, maar vind ik soms wel tof om te doen. Transa deed dat ook veel vroeger, een van mij vele trance helden 
Greetz,
Wim
Het is goed gedaan, redelijk basic maar ik hoor dat graag; 'k zal het meehebben op de beta party. Als Moisture & Garden hem niet draaien, dan heb ik hem in reserve.
De 3e productie is eindelijk af!
Artist: Moisture & Garden
Title: Starburst
Version: Original Mix
Genre: uplifting trance
Duration: 6'09"
Size: 14.0 MB
Bitrate: 320 kbps
Download: LINK
Het is er eentje in de typische M&G-stijl. Meer dan waarschijnlijk morgen eens uittesten op een groot systeem (van timing gesproken!). Feedback m��r dan welkom uiteraard 
Klonk zeer goed na eerste luisterbeurt 
Ben benieuwd om hem morgen te horen; daarna zal ik een volledig oordeel kunnen vellen 
Heerlijke melodie alweer, �n een knallende build-up.
E�n van de weinige lichtpunten gisteren
Is de plaat extern gemasterd trouwens? Klinkt lekker warm en vol, vooral die whooshes.. Mooi gedaan.
Nee Guy wordt gewoon steeds beter in mastering 
Na nogmaals grondig beluisterd te hebben kan ik alleen maar blijven vaststellen dat het een erg goede productie is. Mooi werk gasten !