TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zillion Beach Oostende
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
graag in herhaling vallen 
maar verdedig "het" toch al niet meer 
ZILLION BEACH 2006
01/07 > Mersco - Elof - Fou - Timaxx
08/07 > Cor Fijneman - Mersco - Elof - Fou
15/07 > 1-3: DJ Phill - 3-6:Sven Lanvin
22/07 > Mersco vs Zil69 - Elof vs Fire
29/07 > Mersco vs Zil69 - DJ Phill - Elof vs Fou
05/08 > Zil69 - Fou - Elof
12/08 > 22-1u30: DJ Phill - Nico - Elof - Fou
14/08 > Mersco - Dave Lambert - 4 Strings - Fou
19/08 > Fou - Sven Lanvin - Anakyn - Manu
26/08 > Wout - Elof - Fou - Zil69
Kga in augustus ies gaan he. Wss 14 of 19/8
| quote: |
| Originally posted by Den Backer 22/07 > Mersco vs Zil69 - Elof vs Fire 14/08 > Mersco - Dave Lambert - 4 Strings - Fou |
Maar als ze alletwee hun ding mogen doen, lijkt me dat wel een leuke combinatie.
Fou en de anderen nemen we er dan maar bij zeker
Enige waar ik voor vrees is het breezah-gehalte van t publiek. Majaaaaaaaaaa, this is Belgium
more news comming
...
En een misser van formaat:
HED KENDI ?!? HED KANDI !!!
| Originally posted by kokkenmaster En een misser van formaat: HED KENDI ?!? HED KANDI !!! |
| Originally posted by diddi Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien... |
Vanaf welke leeftijd mag je er binnen ?
16 jaar heb ik ergens gezien
| ZILLION BEACH : YVES DE RUYTER Ik moet deze DJ nog een plaatsje geven op de agenda. (misschien zelfs 2 dagen!) Wanneer willen jullie hem horen? F |
Voor mij mag je hem op de eerste dag zetten
of bij Elof vs Fire
| Originally posted by diddi Ben zo ooit eens naar dj Waut gaan zien... |
en 30 april in Illusion: Markus SchulTz
Beetje geleden ook in Illusion op hun affiches. Hi_tack kwam.... met hun hitsingle "yes yes yes" 
| Originally posted by Den Backer ZILLION BEACH 2006 Kga in augustus ies gaan he. Wss 14 of 19/8 |
Ik dacht dees weekend eens af te zakken naar de zee voor Illusion Beach of Zillion Beach, maar laat ons eerlijk zijn: de affiches zijn niet echt
... 
| Originally posted by diddi Ik dacht dees weekend eens af te zakken naar de zee voor Illusion Beach of Zillion Beach, maar laat ons eerlijk zijn: de affiches zijn niet echt ... |
kheb het niet alleen over Zillion... Tis droevig bij beide clubs...
| Originally posted by diddi kheb het niet alleen over Zillion... Tis droevig bij beide clubs... |
| Originally posted by Xilver Sjah maar Illusion doet nog wel veel moeite om goede trance-dj's te brengen in de club zelf af en toe. En de line-up in het Sportpaleis spreekt ook de trance-liefhebber aan vind ik. Dat de Beach ne slechte line-up heeft, vind ik ni zo erg, kheb het toch ni zo op da beach-concept. Veel beach is er ni echt aan he. |
De beste dag is feitelijk wel de zaterdag met hune Belgian Retro Night, maar dan vertrek ik al nr buitenland...
| Originally posted by Inkie Vanaf welke leeftijd mag je er binnen ? |
Da is weer iets typisch belgisch he!
Ik probeer zaterdag te halen, maar alles hangt ook hier af van de manier waarop ik de Gentse Feesten zal verteren 
| Originally posted by TOR Ik probeer zaterdag te halen, maar alles hangt ook hier af van de manier waarop ik de Gentse Feesten zal verteren |
| Originally posted by domineesje met sash? |
| Originally posted by Den Backer Zijn amerikaanse vriendin is hier... Dusjah, ik denk niet datem gaat. |

| Originally posted by Den Backer Ik heb van gans juli bijna nog niets van hem gehoord. Ik denk wel dat Ataraxya (Sacha zijn broer) gaat zaterdag nr illu beach... Sacha gaat wel naar Tomorrowland normaal... |
| Originally posted by Den Backer Zijn amerikaanse vriendin is hier... Dusjah, ik denk niet datem gaat. |
Vriendin is ondertussen al wel weer vertrokken :/ zalig vakantieke achter de rug.
Wie gaat er nog?
, is al weer een paar weken geleden da'k nog eens ben uitgeweest en heb de BETA party moeten missen...zag er zalig uit als ik de tracklists en video'kes bekijk.
)
| Originally posted by Xilver Sjah maar Illusion doet nog wel veel moeite om goede trance-dj's te brengen in de club zelf af en toe. En de line-up in het Sportpaleis spreekt ook de trance-liefhebber aan vind ik. Dat de Beach ne slechte line-up heeft, vind ik ni zo erg, kheb het toch ni zo op da beach-concept. Veel beach is er ni echt aan he. |
(suprise-dj en wel echt suprise-dj
)