TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [20,22/07] Illusion Beach 2006 @ Hangaar I, Oostende
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Synthesia on Jul-23-2006 18:45:

Nog eens een kort reviewken van gisterennacht, weer een super nacht. Kwamen omstreeks middernacht toe en Nico was juist bezig aan de laatste track van zijn set in de main room (retro), en zoals bijna altijd bij hem, nice and tranzy. Daarna was het de beurt aan Franky Kloeck maar die viel een beetje tegen vond ik. Hij mixte enorm rap en de meeste plaatjes werden nog geen 2-3mins gedraaid. De zaal zat wel al stampend vol en der was echt veel sfeer, constant gefluit. Duurde wel een tijdje eer dat ik zelf wat op gang kwam.

Wou eens een kijkje gaan nemen in Zillion Beach maar k'had niet echt veel zin om nog eens nen aparten entree te betalen maar dan gingen de deuren langst de kant van Illusion Beach wat later toch open . Ben direct eens een kijkje gaan nemen en was direct al met Elof die Strange World aan't draaien was. Zalig setjen dat Elof neerplantte, Fire was wat hard maar vond de laatste 20-30mins van zijn set ook zeer zalig en melodisch alhoewel dat hij niet echt veel vernieuwende trance draaide. Ook niet super veel volk in de zaal, ze zaten allemaal dernaast of buiten, maar denk dat het ook te maken zal hebben met de moeilijkere dansbare (nieuwe) trance tracks die maar weinigen kennen.

YDR moest weer wat harder draaien en dat beviel me toch, zeer goede dansbare platen, ook al herkende ik geen enkel van zijn tracks. Ben dan nog eens een kijkje gaan nemen dernaast in de retro zaal waar Jan ook stevig bezig was en t'was der nog altijd zeer vol.

Btw, zeer leuk die outdoor area om af en toe eens wat frisse lucht te gaan scheppen met de warmte binnen. T'was weeral een zeer geslaagde Beach edition en ik kijk al uit naar 2007, zou tof zijn moesten ze weer 2 weekends doen volgend jaar.

Pages (2): « 1 [2]