TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Hup Hup Holland !!!!
ik hoop echt dat ze nu wel een keertje kunnen winnen
| quote: |
| Originally posted by Bomar Hup Hup Holland !!!! ik hoop echt dat ze nu wel een keertje kunnen winnen |
Pas maar op met die hollanders ! Ik zie ze nog ver geraken
Voor de rest hoopk da Argentinie het goed doet
1. Frankrijk
2. Brazili�
3. Duitsland
4. Engeland
Ik heb ook veel vertrouwen in een goed spel van Zweden. 
Nederland daarentegen mag er van mij al in de eerste ronde uit (kwestie van lawaaihinder in't Antwerpse van zotte hollanders te vermeiden
)
Pinanti is pinanti! 
Hopelijk zijn ze bij den Holland zo frisch as een konijn op de plein !
dan kan ik hier net over de grens in Putte meevieren als ze het WK winnen. 
| Originally posted by 1Million$shot Hopelijk zijn ze bij den Holland zo frisch as een konijn op de plein ! dan kan ik hier net over de grens in Putte meevieren als ze het WK winnen. |
Er zijn 2 ploegen die ik niet wil zien winnen: Nederland en Duitsland, Itali� ook liever niet maar voor de rest maakt het niet uit zolang er maar leuk voetbal gebracht wordt op dat wk. Verwacht veel van Brazili� en Argentini�
Brazili� maakt weer veel kans, zoals altijd vrees ik...
Kzou ook wel liever eens onze noorderburen zien winnen, maar ik denkt het niet! 
Brazilie heeft al 5x gewonnen. Geef ons een keer een kans
(2x finale verloren
)
Maargoed, Nistelrooy, Kuijt, Robben, Persie, Cocu, Sar, Vaart, Bommel, Sneijder, het moet te doen zijn 
| Originally posted by djcresto wk manager: http://www.sportuitslagen.nu/games/...er/inschrijven/ |
Ik ken bijna geen spelers met lage punten
| Originally posted by Dj_Day-V Geef ons een keer een kans (2x finale verloren ) |
| Originally posted by Den Backer Tegen wie? En welke jaren? |
| Originally posted by basd '74 tegen Duitsland, '78 tegen Argentini�. Dit jaar wordt het met hakken over de sloot naar de achtste finales, daarin wordt verloren (uiteraard na penalties) tegen Portugal. Let op mijn woorden |

| Originally posted by Dj_Day-V Nep-Nederlander ![]() Altijd positief blijven |
| Originally posted by Phortastic tenminste een nederlander met zin voor realiteit, ben blij dat dat nog bestaat Veel van jullie kunnen nog iets leren van onze Belgische bescheidenheid (wij zijn dan wel weer veel te bescheiden; maar dat is een ander verhaal). |
Argentini� wint de finale tegen Brazili�
Messi speelt iedereen op een hoopje en scoort de winning-goal met de hand van God...
maar misschien is de beste selectie op papier (na Brazili� natuurlijk) toch wel die van Spanje:
Fernando Torres
Villa
Raul
Luis Garcia
Fabregas
Xavi
Iniesta
Puyol
Reyes
Joaquin
Del Horno
Casillas
...

Spanje heeft -naast Argentini�, Brazili� en mss Itali�- de laatste jaren altijd een ploeg om wereldkampioen te worden... op papier. Veel potentieel, maar het komt er amper uit. Laten we hopen jah, maar de seizoenen worden er ook niet lichter op, de vermoeidheid speelt spijtiggenoeg veelal mee.
Ik hoop zoals altijd op Itali�, maar ik vrees dat het weer Brazili� wordt (vorige keer zelfs zonder op hun best te spelen).
Ja, maar nu hebben ze toch spelers zoals Villa, Iniesta en Fabregas die ze vorige jaren niet hadden... Maar de vermoeidheid zou inderdaad wel eens doorslaggevend kunnen worden.
Nederland wordt uit het WK verwezen als gevolgd van de omkoopaffaire in de competitie die erger blijkt dan ooit gedacht. Belgi� krijgt een wildcard en mag naar Duitsland. Ze stoten door tot de finale waarin Dembele 6 keer scoort tegen Servi�&Montenegro, waaronder een afstandschot van 46,4 meter.
Mijn pronostiek. 
Ik denk Brazili� maar hoop op Zweden 
| Originally posted by Real Nederland wordt uit het WK verwezen als gevolgd van de omkoopaffaire in de competitie die erger blijkt dan ooit gedacht. Belgi� krijgt een wildcard en mag naar Duitsland. Ze stoten door tot de finale waarin Dembele 6 keer scoort tegen Servi�&Montenegro, waaronder een afstandschot van 46,4 meter. Mijn pronostiek. |
Misverstand in de Fifa, Blatter wordt ontslagen en vervangen door Francky Dury. 
Efkes serieus, mijn geld staat op Brazili�, gevolgd door Spanje. Ik denk dat Argentini� het niet al te ver gaat schoppen.
| Originally posted by Real Misverstand in de Fifa, Blatter wordt ontslagen en vervangen door Francky Dury. ![]() |
en Rita Verdonk wordt voorzitster van Vlaams Belang