TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by New Wave ROT OP MAN! Ik kom hier alleen maar om vervelend te doen.....ten eerste HEB IK DIE REGELS NIET VOOR NIETS WILLEN OPSTELLEN!!!!!! TEN TWEEDE MOET JIJ EENS AL MIJN POST LEZEN.....TEN DERDE VOER JE HIER GEEN ENE FLIKKER UIT EN KOM JE HIER ALLEEN OM MIJ AF TE KANKEREN.....WAAR ZIJN AL JE USEFULL POSTS TERINGLIJER!!!!!!!!OPHOEREN SUKKEL!!!!!!!! delete deze maar, kan me geen reet meer interreseren, maar dit wilde ik effe kwijt... g*verdmme zeg........ |
gheghe, lex de perfecte jongen...altijd geweest of niet?
Leuk dat veel andere mensen mij beter kennen dan de nerd die zijn gevreesde post style een beetje gaat vergelijken met die van stoere Tim..helaas kerel.....beetje zielig van je.....jouw reactie is totaaaal anders dan de andere......wil je je befaamde "naam" afscheuven naar mij toe? lijkt er wel op.....eerst was je zelf de lul bij iedereen.....nu zoek je een zondebok om je van je 'naam' af te komen, je bent net zo'n probleemkind die het vroeger moeilijk heeft gehad en dat nu ook weer bij zijn kinderen doet......vaag zeg.....iedereen is cool tegen mij......jij niet..omdat ik je wees op je achterlijke gelul van vorig jaar......als grapje.....helaas was je te dom om alles serieus te nemen...tja.....zeg er inderdaad niets meer over.........blik succes met je regels.......ik zit(zat)nu op 999......phoehey..........misschien tot de 1000ste, de massel..............tering, jammer dat ik het weer verpest heb.........mijn facking excuses voor al die posts waarbij ik het voor jullie verziekt heb..............................................................................................................
Als jullie nou ff allebei gewoon niet meer op elkaar reageren, dan is het toch klaar. Jullie hebben allebei even veel recht om hier op dit forum te zijn.
En New_Wave, je laat de frustraties wel erg ver oplopen. Beetje minder had ook wel gekunt. Bepaalde woorden kunnen nml nog wel kwetsend overkomen zonder dat je t door hebt.
Laat elkaar gewoon links liggen (of rechts)
Maar goed, ik dacht dat het zo wel duidelijk was.
(tering, ik lijk wel een MOD
)
gegroet!!
| Originally posted by New Wave tering, jammer dat ik het weer verpest heb... |
)....ons ENIGE golfje
en ik was van plan om die golf tot aan t strand te blijven vasthouden 
maar ik blijf hier, omdat r altijd nog mensen zijn waar ik me in de loop der tijd aan gehecht heb
en jij staat bovenaan op die lijst 
(K)
burp...
AMEN!
en nou kappuh 
Om dan maar weer eens even ON-TOPIC te replyen:
Rudy, hartstikke kewl daar man. Ik denk dat, wat je ook van Tiesto z'n draaien of z'n muziek vindt, iedereen toch wel kan zeggen dattie echt tof met z'n fans omgaat.
Ik ben maar een klein beetje jaloers hoor Rudy, klein beetje maar... 
tis maar een forum jongens
ya all

| Originally posted by M_Peror wat je ook van Tiesto z'n draaien of z'n muziek vindt, iedereen toch wel kan zeggen dattie echt tof met z'n fans omgaat. |
| Originally posted by Remy D Ja wat ik mij ook heb laten vertellen is dat je ook wel even zuigt voor een geeltje (12 euro)!! Dus mocht je intresse hebben dan moet je het gewoon ff aan hem vragen. |
| Originally posted by New Wave ik werdt |
| Originally posted by TranceFool ervaring?? |