TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Dj Lex on Feb-09-2002 14:39:

quote:
Originally posted by New Wave

ROT OP MAN!
Ik kom hier alleen maar om vervelend te doen.....ten eerste HEB IK DIE REGELS NIET VOOR NIETS WILLEN OPSTELLEN!!!!!! TEN TWEEDE MOET JIJ EENS AL MIJN POST LEZEN.....TEN DERDE VOER JE HIER GEEN ENE FLIKKER UIT EN KOM JE HIER ALLEEN OM MIJ AF TE KANKEREN.....WAAR ZIJN AL JE USEFULL POSTS TERINGLIJER!!!!!!!!OPHOEREN SUKKEL!!!!!!!! delete deze maar, kan me geen reet meer interreseren, maar dit wilde ik effe kwijt... g*verdmme zeg........

Jij zegt tegen mij dat ik al jou posts moet lezen en dan zeg jij dat ik alleen useless post dan kan je beter ook mijn posts lezen denk ik. Enne ignore functie daar vind ik nix aan, moet altijd wel lachen om jou post niveau, altijd dat coole gescheld en gekanker van jou. Dat staat echt stoer man
Dit was het laatste wat ik erover zeg, want wil me niet nog meer verlagen naar jou
Laters Lex

Posted by New Wave on Feb-09-2002 14:53:

gheghe, lex de perfecte jongen...altijd geweest of niet?
Leuk dat veel andere mensen mij beter kennen dan de nerd die zijn gevreesde post style een beetje gaat vergelijken met die van stoere Tim..helaas kerel.....beetje zielig van je.....jouw reactie is totaaaal anders dan de andere......wil je je befaamde "naam" afscheuven naar mij toe? lijkt er wel op.....eerst was je zelf de lul bij iedereen.....nu zoek je een zondebok om je van je 'naam' af te komen, je bent net zo'n probleemkind die het vroeger moeilijk heeft gehad en dat nu ook weer bij zijn kinderen doet......vaag zeg.....iedereen is cool tegen mij......jij niet..omdat ik je wees op je achterlijke gelul van vorig jaar......als grapje.....helaas was je te dom om alles serieus te nemen...tja.....zeg er inderdaad niets meer over.........blik succes met je regels.......ik zit(zat)nu op 999......phoehey..........misschien tot de 1000ste, de massel..............tering, jammer dat ik het weer verpest heb.........mijn facking excuses voor al die posts waarbij ik het voor jullie verziekt heb..............................................................................................................

Posted by eXos on Feb-09-2002 14:56:

Als jullie nou ff allebei gewoon niet meer op elkaar reageren, dan is het toch klaar. Jullie hebben allebei even veel recht om hier op dit forum te zijn.

En New_Wave, je laat de frustraties wel erg ver oplopen. Beetje minder had ook wel gekunt. Bepaalde woorden kunnen nml nog wel kwetsend overkomen zonder dat je t door hebt.

Laat elkaar gewoon links liggen (of rechts)

Maar goed, ik dacht dat het zo wel duidelijk was.

(tering, ik lijk wel een MOD )

gegroet!!

Posted by Miss Proximus on Feb-09-2002 15:26:

quote:
tering, jammer dat ik het weer verpest heb...

je verpest het pas als je mij nu in de steek laat!!!

Petrus heeft gelijk: laat die Lex alsjeblieft links liggen want hij is t gewoon niet waard Tim...we weten allemaal hoe jij gewoon af en toe flink radicaal uit de hoek kan komen, en dat zal gewoon je karakter wel zijn denk ik, en ik neem het dus ook niet zo zwaar op...maar kennelijk denk jij dat ik, en de andere members dat w�l doen :S

Denk je nou s in...je zit hier al zo lang, en je hebt gewoon t lef om jezelf te zijn op t forum...en dan deze ene keer dat mensen vinden dat je wat te ver bent gegaan denk je erover om weg te blijven!! dat kan niet!!! iedereen maakt wel fouten, en die fouten blijven heus niet de rest van je leven in je voorhoofd gekerft zodat iedereen je er altijd mee lastig kan vallen.......ik bedoel te zeggen: wij vergeven en vergeten allemaal....zo is t toch altijd al geweest! en je hoeft niet bang te zijn dat je je aanzien verloren hebt, want jij bent gewoon ons nieuwe golfje (wanna riiiiiide )....ons ENIGE golfje en ik was van plan om die golf tot aan t strand te blijven vasthouden

Laat alsjeblieft je plezier op t forum hier niet door verpesten...ik heb ook momenten gehad dat ik dacht "zoek t maar uit stelletje ^!$#$!%!&" maar ik blijf hier, omdat r altijd nog mensen zijn waar ik me in de loop der tijd aan gehecht heb en jij staat bovenaan op die lijst

SEE YA 'ROUND (K)

Posted by TranceFool on Feb-09-2002 15:36:

burp...

AMEN!

en nou kappuh

Posted by M_Peror on Feb-09-2002 15:44:

Om dan maar weer eens even ON-TOPIC te replyen:
Rudy, hartstikke kewl daar man. Ik denk dat, wat je ook van Tiesto z'n draaien of z'n muziek vindt, iedereen toch wel kan zeggen dattie echt tof met z'n fans omgaat.
Ik ben maar een klein beetje jaloers hoor Rudy, klein beetje maar...

Posted by Opti on Feb-09-2002 17:12:

tis maar een forum jongens

ya all

Posted by Remy D on Feb-09-2002 17:30:

quote:
Originally posted by M_Peror
wat je ook van Tiesto z'n draaien of z'n muziek vindt, iedereen toch wel kan zeggen dattie echt tof met z'n fans omgaat.

Ja wat ik mij ook heb laten vertellen is dat je ook wel even zuigt voor een geeltje (12 euro)!! Dus mocht je intresse hebben dan moet je het gewoon ff aan hem vragen.

Posted by TranceFool on Feb-09-2002 17:37:

quote:
Originally posted by Remy D

Ja wat ik mij ook heb laten vertellen is dat je ook wel even zuigt voor een geeltje (12 euro)!! Dus mocht je intresse hebben dan moet je het gewoon ff aan hem vragen.

ervaring??

Posted by Henkie_henk on Feb-09-2002 17:53:

quote:

ik werdt

ik werd <--jaja

En met ze alle! Ik wil naar amsterdam!.. ik heb het hier gehad.. weer in me eige bed weer in me eige bed ik wil naar Amsterdam! alleen in Amsterdam is er vanalles wat!

Posted by Remy D on Feb-09-2002 18:02:

quote:
Originally posted by TranceFool

ervaring??

Ja in die 9 uur ben ik 2 x door hem gezogen en 3 x heb ik zijn vriendin gepaald.

Pages (2): « 1 [2]