TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TV Zenders
Pages (2): « 1 [2]
Eerste keer dak er van hoor 
Kijkt er iemand naar de serie Green Wing (Canvas) ? 
In de laatste aflevering van het eerste seizoen rijden ze net niet in een ravijn, ze blijven namelijk aan de cliff hangen, Britse humor zeker. ^^
| quote: |
| Originally posted by RadiantB In de laatste aflevering van het eerste seizoen rijden ze net niet in een ravijn, ze blijven namelijk aan de cliff hangen, Britse humor zeker. ^^ |
| Originally posted by RadiantB Kijkt er iemand naar de serie Green Wing (Canvas) ? ![]() In de laatste aflevering van het eerste seizoen rijden ze net niet in een ravijn, ze blijven namelijk aan de cliff hangen, Britse humor zeker. ^^ |

| Originally posted by Phortastic lol Britse humor idd, jammer dat de Britten het concept sarcasme nog niet goed kennen, net datgene waarin Paul De leeuw zo goed is |

| Originally posted by Jasperovitsj Hehe, idd ![]() Het 2de seizoen van Green Wing is trouwens al een maand te zien op de Britse commerci�le tv, en ik hoop dat Canvas het heel snel oppikt. |
| Originally posted by RadiantB Kvind het trouwens ferm klote dat Mark Uytterhoeven niet langer de Laatste Show presenteert. ![]() |
maar 1 iemand die toegeeft dat hij/zij naar VTM kijkt 
| Originally posted by Tomorrow Traxx +1 Was toch altijd zalig! |
| Originally posted by Gladius nee, ik vond dat niet zo goed eigenlijk. Altijd met Guy Mortier zo geforceerd 'alles kan beter' proberen na te doen, wat eigenlijk nooit echt grappig was imo. |
Ik vond het wel knap gedaan (moet serieus wat werk inkruipen), ook al waren sommige stukjes idd wel geforceerd.
Je zag zo wanneer Mortier niet uit zijn woorden geraakte, omdat hij het niet gewend is van auto-cue af te lezen.
Ik durf trouwens wedden dat de kijkcijfers gaan halveren als Frieda Van Wijck het overpakt, die is daar echt niet voor geschikt.
Dan konden ze nog beter Annelies Van Herck pakken. 
| Originally posted by RadiantB Dan konden ze nog beter Annelies Van Herck pakken. |
Als ik mij niet vergis komt ze nu zondag in de heruitzendingen van Alles kan beter.
| Originally posted by RadiantB Ik weet niet meer precies hoe ze heet, maar de personeelschef vond ik altijd enorm geil. ^^ |
hell yeah ^^
Sue White (echte naam Michelle Gomez), de seksueel gefrustreerde seksbom met enorm subtiele verleidingstechnieken.
Jammer dat er geen caps zijn van die reeks, want het was soms wel de moeite waard.
Canvas en Art�
Canvas gaat Monty Python's Flying Circus beginnen uitzenden vanaf dinsdag, de beste sketchenshow ooit imo 
| Originally posted by Pumaz Canvas gaat Monty Python's Flying Circus beginnen uitzenden vanaf dinsdag, de beste sketchenshow ooit imo |