TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Hey wel een goed idee van dat afschaffen van art 1 van de grondwet. Misschien krijgen we er dan in een later stadium erdoorheen dat islamieten die pas in nederland zijn een gele ster op hun paspoort moeten hebben. En eentje op hun jas, zodat je objectief kan zien wie er nu wel en wie er nu niet nieuwe islamiet is. Dan kunnen ze ook naar hun eigen winkeltjes enzo gaan, om onze culturen gescheiden te houden zodat ze niet met elkaar verstrengelen. Dan hebben zij hun problemen en wij de onze!
niet blind zijn. Er moet inderdaad wat gebeuren aan het buitenlander-beleid, maar leefbaar nederland is niet de weg.
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G Hey wel een goed idee van dat afschaffen van art 1 van de grondwet. Misschien krijgen we er dan in een later stadium erdoorheen dat islamieten die pas in nederland zijn een gele ster op hun paspoort moeten hebben. En eentje op hun jas, zodat je objectief kan zien wie er nu wel en wie er nu niet nieuwe islamiet is. Dan kunnen ze ook naar hun eigen winkeltjes enzo gaan, om onze culturen gescheiden te houden zodat ze niet met elkaar verstrengelen. Dan hebben zij hun problemen en wij de onze! niet blind zijn. Er moet inderdaad wat gebeuren aan het buitenlander-beleid, maar leefbaar nederland is niet de weg. |
Het enige wat ik weet is dat Pim Fortuyn niet dezelfde standpunten heeft als Leefbaar Nederland, Pimmetje gebruikt Leefbaar Nederland om bekend te worden
Fortuyn en Leefbaar Nederland uitelkaar!!
Het was net op tv: Leefbaar Nederland heeft Pim Fortuyn uit de partij gezet. Pimmy kan nu �f iets nuttigs met z'n leven gaan doen �f zelf een partij oprichten (Lijst Fortuyn bijvoorbeeld). Ik hoop dat 'ie er mee kapt want de waanidee�n die deze man heeft horen niet in de Nederlandse politiek thuis.
WTB.
| Originally posted by Henkie_henk ik heb zon vermoeden he.. dat leefbaar nederland vandaag of morgen naarbuiten komt met.. "het was niet zo bedoelt".. Kijk zelf zeg je ook als je een bekeuring krijgt "ah ze moeten die rotbekeuringen afschaffen" ...eigenlijk weet je wel dat het niet kan.. en nooit zal gebeuren maar toch zeg je dat. De heer fortuyn heeft hoogstwaarschijnlijk elke dag te maken met beschuldigingen van racisme.. dus kan hij daarom deze uitlating hebben gedaan.. tadaa.. |
Regels zijn alleen goed als je er zelf beter van wordt????? damn!!| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Daarnaast zal der nooit echt gevaar zijn voor afschaffing toch.. alle andere partijen zijn zwaar tegen afschaffing of aanpassing (meteen lekker punt om leefbaar nederland aan te pakken.. lol best zielig.. als gieren op hun prooi.. |

Op de dag dat z'n klotepartij in de kamer komt ga ik door t lint en ga ik het Ark van Noach ritueel herhalen 
| Originally posted by Pjotr G Hey wel een goed idee van dat afschaffen van art 1 van de grondwet. Misschien krijgen we er dan in een later stadium erdoorheen dat islamieten die pas in nederland zijn een gele ster op hun paspoort moeten hebben. En eentje op hun jas, zodat je objectief kan zien wie er nu wel en wie er nu niet nieuwe islamiet is. Dan kunnen ze ook naar hun eigen winkeltjes enzo gaan, om onze culturen gescheiden te houden zodat ze niet met elkaar verstrengelen. Dan hebben zij hun problemen en wij de onze! niet blind zijn. Er moet inderdaad wat gebeuren aan het buitenlander-beleid, maar leefbaar nederland is niet de weg. |
| Originally posted by WTB Fortuyn en Leefbaar Nederland uitelkaar!! Het was net op tv: Leefbaar Nederland heeft Pim Fortuyn uit de partij gezet. Pimmy kan nu �f iets nuttigs met z'n leven gaan doen �f zelf een partij oprichten (Lijst Fortuyn bijvoorbeeld). Ik hoop dat 'ie er mee kapt want de waanidee�n die deze man heeft horen niet in de Nederlandse politiek thuis. WTB. |
| Originally posted by Jukx en terecht. zul je je toch maar bij het Stormfront moeten aansluiten, henk. |
), en als hij die shit echt gezegd had dan zouden ze kijken of de meerderheid van de partij achter Fortuyn stond (als dat zo was zou Henk W. iig opstappen) en als dat ook niet het geval was dan zouden ze hem uit de partij knikkeren...
wat een gezeik tog, ziet dan niemand dat nederlandse politiek gewoon zwaar ruk is atm.
die fraude enzo, die paars ziet het allang aankomen, tzou me niet verbazen dat die nagel geld van paars heeft gekregen
| Originally posted by DJ_Siesta wat een gezeik tog, ziet dan niemand dat nederlandse politiek gewoon zwaar ruk is atm. die fraude enzo, die paars ziet het allang aankomen, tzou me niet verbazen dat die nagel geld van paars heeft gekregen |
Ik neem aan dat jullie mijn standpunt nu wel kennen en ik ga er ook verder nix over zeggen! Maar ik wil jullie allemaal wel ff een compliment geven dat er eindelijk weer een thread is waar er niet oppervlakkig geluld wordt en waar wel echt nuttige dingen in besproken worden!(en dan heb ik het over de beide standpunten)! Ookal heeft het nix met trance te maken dit is nou waarom je een forum wil lezen! BTW er is nog geen flamewar bezig, houden zo, das trouwens ook de rede waarom ik niet mee ga doen want anders onstaat hier meteen OORLOG!! 
| Originally posted by Rudy Ik neem aan dat jullie mijn standpunt nu wel kennen en ik ga er ook verder nix over zeggen! ... BTW er is nog geen flamewar bezig, houden zo, das trouwens ook de rede waarom ik niet mee ga doen want anders onstaat hier meteen OORLOG!! |
| Originally posted by Jukx "..heel lang geleden, in een land hier ver vandaan, leefde een meisje samen met haar moeder in een huisje in het woud. haar naam was Roodkapje.." Siesta, doorloop jij alsjeblieft eerst eens al je 2e klas maatschappijleer-lessen alvorens hier zulk soort onzin uit te kramen. |

zo, eindelijk alles gelezen..
kant kort doen, kant lang doen, maar het komt erop neer dat ik het wel met jukx, pjotr G en ruben dubbink eens ben (sorry voor de lui die ik hier vergeet)
afschaffen van grondwet numero uno..... tsssss, hoe dom en naief kan een mens toch wezen.....
ben trouwens wel mee eens dat er op punten veeeeel moet veranderen daar in denhaag... maar of dit nou de manier is.....
misschien dat ze eens wakker geschud moeten worden daro... vraag me alleen wel af hoe je dat nou zonder leefbaar nederland doet.... iig niet door op 1 van die grote partijen te stemmen volgens mij..
vb.: vind het belachelijk dat een bijstandsmoeder met 2 kids minder krijgt dan asielzoekers (gaan we weer... dat risico loop ik dan maar)
later..
greetz kolkiewolkie
(helemaal off topic: Sig is bijna klaar, hoeven jullie niet zover meer te scrollen
)
Zo, inmiddels heb k ook alle posts van deze thread gelezen... K heb dat hele gedoe niet echt gevolgd of zow, maar na alles gelezen te hebben komt het erop neer dat ik meneer Fortuyn een droplul vind. Die gozer met z'n mooie praatjes... Hij brengt het allemaal zo zacht alsof hij helemaal nix kwaads in de zin heeft, maar volges my meent ie er geen zak van en wilt ie t eigenlyk veeell verder door voeren, als t ff kan...
k vind ook dat t beleid van tegenwoordig niet bepaald goed te noemen is, maar het verbeteren daarvan moet niet op zo'n radicale manier.
Ik heb verder geen zin om er te diep op in te gaan en ook niet om allemaal argumenten te geven, want die zijn al genoemd.
Ltr 
Ik had vandaag een interessant gesprek met mijn ouders
(jahaa, doe 'k wel vaker
)
m'n moeder zei dat hij dus Hoogleraar is geweest aan de uni van Grunn...en dat hij vroeger Marxist is geweest!!!
en zo langzaam van helemaal links is doorgeslagen naar de (extreem) rechtse kant in de politiek...vaag!!
maar ze zei dan ook dat Leefbaar Nederland in feite best linkse idee�n heeft, zoals verbeteren van de gezondheidszorg, van de spoorwegen, van het onderwijs enz enz....vrij niet-conservatief...dus vrij links....en dan toch nog van die achterhaalde extreem-rechtse kreten! ik vraag me af of de partij welles met elkaar om de tafel heeft gezeten om te bekijken wat nou eigenlijk ieders visie is 
ze zei tevens dat een ultra-linkse partij als SP zelfs wel rechtse idee�n heeft, zoals het niet toestaan van euthanasie ed.
zo zie je maar weer, de politieke grenzen zijn behoorlijk aan t vervagen 
m'n vader zei ook heus wel wat hoor, hoewel ik hem dan niet genoemd heb
maar als mijn moeder eenmaal aan t woord is krijg je er bijna geen speld meer tussen 
Heb ff de hele thread doorgewandeld, en ben het in grote lijnen ook met jukx eens. Kijk die grondwet 1 over discriminatie is niet voor niks in het leven geroepen. Dat meneer Fortyn dit graag wil is zijn pakkie aan, maar geloof mij maar zijn partij wil dat niet. (Is denk ik wel duidelijk nu meneer fortyn van de lijsttrekkers lijst is gehaald).
Wat ik wel moet meegeven is dat deze zelfde meneer Fortyn nederland flink heeft wakker geschud. Hij zei waar het op stond, nu ben ik het niet altijd even eens met meneer fortyn, maar om nou te zeggen dat ik blij ben met het paarse kabinet? no way! En zeker mevrouw Netelenbos van verkeer & waterstaat. Die het blijkbaar leuk vind om alles wat rijdt te straffen
(waarom heb ik ooit me rijbewijs gehaald
). Over die fraude zaken verder maar te spreken. Leukste vind ik nog wel de bouwfraude waar het kabinet "niks" van wist. Volgens mij is het toch zo dat juist het kabinet over sommige bouwwerken zoals die tunnel (weet ff die naam niet) een aardige vinger in de pap heeft. Maar juist een oud bouwmedewerker van een bouwbedrijf moet alles uit de doeken doen.
Maar ff weer on-topic.
Leefbaar Nederland is een zogezegde rechtse partij. Je kan hun vergelijken met de VVD. De VVD is oorspronkelijk ook een rechtse partij.
| Originally posted by Miss Proximus Leefbaar Nederland in feite best linkse idee�n heeft, zoals verbeteren van de gezondheidszorg, van de spoorwegen, van het onderwijs enz enz....vrij niet-conservatief...dus vrij links....en dan toch nog van die achterhaalde extreem-rechtse kreten! ik vraag me af of de partij welles met elkaar om de tafel heeft gezeten om te bekijken wat nou eigenlijk ieders visie is |
| Originally posted by Henkie_henk Ik heb me niet zo in die partij verdiept, maar wat ik zo heb gelezen (ID&T forum, HN forum etc)...het maakt mij bang dat zo'n partij zo populair kan worden. Dat zegt wel wat over de Nederlandse bevolking....ik snap gewoonweg niet dat zoveel mensen zo ontevreden kunnen zijn en zo kunnen lopen zeuren over "buitenlanders" en het asielzoekersbeleid...Maar ja...ik denk dat het volgend scholljaar in Zuid-Afrika nog wel een stukje erger zal zijn.... |
Ik had nog wel een interview gezien dat uitgezonden was op RTL5, daar verdedigde hij zijn uitspraken. Hoe hij zijn uitspraken verdedigde klonk het allemaal best logisch eigenlijk, artikel 1 zorgt ervoor dat er geen vrijheid van meningsuiting meer is....
de vluchtelingen die nu in Nederland zouden we eerst moeten helpen voordat er weer duizenden nieuwe vluchtelingen naar nederland toe komen.
voor de rest ben ik het beetje vergeten, dat bier elke dag is niet zo goed voor de hersencellen
hij kan alles wel mooi zeggen, maar als je art 1 van de grondwet afschaft dan zijn er meer consequenties dan dat je weer "mag zeggen dat een neger zwart is". Die zegt hij er niet bij, maar je kunt wel verzinnen dat een klein maas-je in de wet tot het uiterste wordt gedreven door sommige mensen.
Wat ik trouwens ook heel vaag vind is dat Fortuyn BELOOFT de wachtlijsten te laten verdwijnen in de ziekenzorg. Hij zegt alleen niet hoe. Elke partij zou dat wel willen, maar hoe wil je dat nu weer doen? Die man maakt loze beloften om aan de macht te komen, dat merk je ook aan hoe hij de afspraken met zijn eigen partij gebruikt om zijn reet mee af te vegen.
Hij gaat voor zichzelf, niet voor ook maar een iemand anders, als je t mij vraagt
Discriminatie is niet alleen iets zeggen maar ook handelen. bv vrouwen gaat minder verdienen/worden slechter behandeld omdat ze vrouw zijn. Dit is ook discriminatie en zou dus legaal worden waneer artikel 1 wordt afgeschaft.... en toch heeft LN verder wel een paar leuke punten, ze zijn alleen niet goed onderbouwd.
| Originally posted by LightForce ... |

Excuse Moi lady, maar volgens mij staan die quote's toch goed?? of ben ik nou scheel???
(is namelijk ook optie).
Wat jij hebt gezegd is gequote en onder jou naam, tenzij wat ik onder henkie's naam heb geplaatst ooit door jou gezegd is, maar kon dat niet terug vinden.
Maar ja als dit wel zo is mijn excuses 
| Originally posted by Pjotr G Wat ik trouwens ook heel vaag vind is dat Fortuyn BELOOFT de wachtlijsten te laten verdwijnen in de ziekenzorg. Hij zegt alleen niet hoe. Elke partij zou dat wel willen, maar hoe wil je dat nu weer doen? Die man maakt loze beloften om aan de macht te komen, dat merk je ook aan hoe hij de afspraken met zijn eigen partij gebruikt om zijn reet mee af te vegen. |
Hoe we het ook wenden of keren Pim is best populair in dit kleine landje. Ik las ergens dat als hij een nieuwe partij opricht dat hij op 10 zetels kan rekenen met een max van 20. En 10 hiervan haald hij dan bij LN weg. Ik weet overigens niet waar dit opgebasseerd is, maar het is interessant om te zien waar dit heen gaat.
Voor alle duidelijkheid: ik ben een neutraal toeschouwer die zijn beslissing voor het kiezen van een partij nog moet nemen.
| Originally posted by Gekhous en ja, als je het hem hoort uitleggen klinkt het allemaal heel logisch, en zelfs heel aantrekkelijk, en dat is nou juist het erge, die man weet alles zo te formuleren dat het goed klinkt, net als een zekere man die Hitler heette... maar in tegenstelling tot Hitler ging ons Pimmetje de fout in door VOOR de verkiezingen het al te bont te maken |
)