TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta ID Contest 19 - Deadline: 30 / 06 20.00u
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic haha idd, zoveel prog staat er niet eens in ![]() En glad u like it DJ Sid ![]() 1. Bertn 2. Vishnu 3. Bunz 4. Domineesje - 3 punten We zijn vertrokken, Bertn pakt de leiding |
| Originally posted by Phortastic haha idd, zoveel prog staat er niet eens in ![]() |
prog/elektro/minimal
whatever, tis alleszins geen trance
Ik ken geeneen sample
amuseer u nog!
| Originally posted by Phortastic Zoals die van TOR bedoelt ge waarin ge ook laatste stond? |
| Originally posted by Push2005 Das hier gewoon een contest om eens te laten horen wat ge graag luistert |
| Originally posted by Bertn prog/elektro/minimal whatever, tis alleszins geen trance |

moest er nu niemand nog een inzending doen, dan win ik deze contest en beloof ik voor de volgende contest pure trance, met hier en daar een classic of wat proggy stuff! 
Voor die ene keer dat ik misschien nog eens kans heb om te winnen ga ik dat niet laten schieten hoor 
J wint dit op zen sokken 
en snap ni da het ZO moeilijk is ze... Als ge nu eens gewoon naar de vocals in de meeste IDs luistert hebt ge zo al 6 titels ofzo...
En der zitten echt een paar commerciele grijsgedraaide platen tussen 
| Originally posted by Phortastic J wint dit op zen sokken ![]() |
| Originally posted by Phortastic J wint dit op zen sokken ![]() |
ik dacht juist hetzelfde. waarom zou ik nog moeite doen om dingen te IDen
| Originally posted by Vishnu All due respect, ook voor de gekozen muziekstijlen want het is tenslotte uw eigen verdienste, maar is het ni boeiender om een contest te maken waarvan op voorhand nog niet geweten is wie het gaat halen, een contest die meer potentiele winnaars heeft? |
| Originally posted by Push2005 Als je dan toch een contest moet maken waar je achterstaat; er is genoeg pre2003 trance waar je achterstaat toch ? |

Er worden hier in ieder geval serieus wat mensen onder- en overschat. Er zijn toch nog genoeg Beta's die bezig zijn met house, electro en minimal? Precies of er maar 2 man in aanmerking komt voor een overwinning...
| Originally posted by Phortastic En Bertn jij kan dit ook winnen man |
| Originally posted by Push2005 Alsof jij geen commentaar zou geve moesten er 45 onbekende hardtrance of hardstyle ID's inzitten ? |

Zou ge mij niet over horen klagen.
| Originally posted by Phortastic J wint dit op zen sokken |
| Originally posted by Phortastic En Bertn jij kan dit ook winnen man |
Update:
1. Vishnu
2. Bertn
3. Bunz
4. Domineesje - 3 punten
We hebben een nieuwe leider 
| Originally posted by Phortastic En der zitten echt een paar commerciele grijsgedraaide platen tussen |
maar dat is u goed recht he. Wie wint, bepaalt wat er in de contest zit, simple as that.
| Originally posted by Shadowkid Ma ik denk dat ge op voorhand al wel wist dat er reacties zouden volgen op het feit dat er weinig of geen trance in zit maar dat is u goed recht he. Wie wint, bepaalt wat er in de contest zit, simple as that. |
net een inzending gedaan, maar tzal mij wel nie al te veel punten opleveren.
Kzou het persoonlijk al als een overwinning zien als ik aan 10 punten kom op het einde van de rit 
Nieuwe entry:
1. Vishnu
2. Bertn
3. Bunz
4. FCB_Fanatic - 4.5 punten
5. Domineesje - 3 punten
wow, weer heel sterke nummers maar denk nie da ik er veel ga kunnen id-en