TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie verkracht de trance het hardst?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by TimeportE on Mar-02-2002 19:34:

quote:
Originally posted by tijs08
flikker op met die fucking Trance Files compilaties enzo... armin en boozy woozy op 1 cd

uuh.. ik heb (toen zat ik nog nie op ta) de 1ste cd van trance files gekocht en die (vin ik dan) is nog steeds erg vet, voorbeeldje

cd2
14.A.I.D.A. - Remember Me
15.Alpha Breeds - Epic Future
16.Diminish - Feel That
17.Onephatdeeva - In And Out Of My Life (Quake Vocal Mix)
18.Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiesto Power Mix)
19.Pulsdriver - Take U High

en das toch echt wel lekker
maar zoals ik al zei, meeste zooi die ik nie mag in dat lijstje zijn gewoon geen trance, beetje popi-jopie-house (???)

Posted by tijs08 on Mar-02-2002 20:11:

quote:
Originally posted by TimeportE

uuh.. ik heb (toen zat ik nog nie op ta) de 1ste cd van trance files gekocht en die (vin ik dan) is nog steeds erg vet, voorbeeldje

cd2
14.A.I.D.A. - Remember Me
15.Alpha Breeds - Epic Future
16.Diminish - Feel That
17.Onephatdeeva - In And Out Of My Life (Quake Vocal Mix)
18.Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiesto Power Mix)
19.Pulsdriver - Take U High

en das toch echt wel lekker
maar zoals ik al zei, meeste zooi die ik nie mag in dat lijstje zijn gewoon geen trance, beetje popi-jopie-house (???)

ik heb ook niks tegen sommige nummers die op dei cds staan! TUURLIJK staan er hele goeie nummers op. Maar die compilaties hebben meestal 100 nummers (4CD) waarvan 20 (hooguit) echte trance is en de rest bagger ----> dance -----> opvulling!

Posted by magrec on Mar-02-2002 21:42:

JOHAN GIELEN

en ik ben het dus helemaal ��ns met gekhouse, er komen echt foute figuren op feesten als zijn naam op de flyer staat...

Posted by Eye-Riz on Mar-02-2002 21:50:

quote:
we zijn allemaal via 538, tmf of wat dan ook trance lief hebber geworden hoor...
spreek voor jezelf Opti, ik heb niet eens radio

Posted by mr.marcello on Mar-02-2002 23:06:

Ik ben ook voor 'anders' gegaan. Ik moet wel toegeven dat veel goede met slechte trance door elkaar gegooid wordt, maar ieder kiest uiteindelijk toch wat hij of zij leuk vindt. De een is van mening dat trance dj melvin is en de ander is weer van mening dat het kai tracid is die de trance het beste promoot. Het wordt wel verneukt door bepaalde dj's en/of groepen, maar ieder gaat toch voor hetgeen hij of zij als trance vindt klinken....

Met vriendelijke groet.

Posted by Henkie_henk on Mar-02-2002 23:35:

aardappelhoofdje staat erbij

als er nog wat verandert moet worden.. je vote van eerst voor dit naar iets anders.. dan meu je eem pmme.. of hier zegge da ken ook

Posted by Sandman on Mar-03-2002 11:30:

Dj JURGEN....

1. Hij selecteert de FOUTE muziek
2. Hij denkt dat hij kan mixen.
3. Maar hij kan niet mixen (tenzij je onder mixen verstaat: "Oh het plaatjes is afgelopen, ik zal alvast op play drukken voor de volgende plaat)

Hij zuigt echt, en verkracht echt de muziek.

En die sukkels van milk inc zuigen ook. Dat vrouwke is wel lekker maar kan niet play backen. En die sukkel staat een beetje op een keyboard te rammen (dat kan ik ook nog wel, echt waar!). Maar hij vergeet op het aankopje te drukken

Dat lucht op!

Sandman

Posted by blup on Mar-03-2002 13:18:

boozywoozy

Posted by mido on Mar-04-2002 07:29:

Re: Wie verkracht de trance het hardst?

quote:
Originally posted by DJ Bazz
Okay, er moet weer vulling komen, dus, maar ff een poll

voor mij ist btw gigi

Gigi??? *groot vraagteken*

Hij maakt niet eens trance.....

Het is eurodance wat hij maakt en nu wordt hij beschuldigd van het vervuilen van de trance???

Vreemd....

Posted by Valhalla on Mar-04-2002 07:56:

Milk Inc.
Beetje op toetsenbord gaan staan rossen en een chick erbij die staat te playbacken en je hebt iets wat voor veel mensen trance is.

Posted by Gurian on Mar-04-2002 13:05:

voor mij is het toch Jean.
Vooral naar wat ie op TE heeft gedaan met PPK -Resurection
En hij mixt ook nie eens maar laat de platen ook gewoon in elkaar
over lopen. Klonk nergens naar!!!!!!

Posted by stampertje on Mar-04-2002 13:06:

Ik weet de artiest niet meer maar ik ben afgelopen week op wintersport geweest in oostenrijk. en daar heb je ook een soort TMF. En daar had een ofandere leip het in zn kop gehaald om Hardcore vibes te remaken in een trance versie
(pluspunt: wel erg geile tjikkies in die clip)

Posted by The Groove on Mar-04-2002 17:40:

Gielen? jammer dat die er tussen staat. Ik was zelf afgelopen keer op Impulz maar ik heb zijn set gehoord van Trance Energy. Ook heb ik hem 5 uur lang gezien in de Matrixx dit weekend. ERG goed. Snap niet wat hij er tussen doet.

Posted by Apoptosis on Mar-04-2002 17:56:

Zo, ben weer helemaal op de hoogte van deze thread ... Idd, k vin Gigi, Milc Inc etc ook nie in t rytje thuishoren. Bedoel, als k die groepen denk, denk k ook aan acts als Vengaboys of zow en die horen al HELEMAAL niet in t rijtje thuis!

quote:
Originally posted by Optimus

Dus jij houdt er nie van als er mensen trance goed gaan vinden...
Hoe ben jij dan tranceliefhebber geworden.... we zijn allemaal via 538, tmf of wat dan ook trance lief hebber geworden hoor... of was jij toen je geboren was meteen een trance liefhebber...?

neej... k heb r wel problemen mee dat al die vette nummers ontzettend gehyped worden door toedoen vd radio etc.

en nee, ben niet via de radio tranceliefhebber geworden. heb een keer een reclame gezien van een cd (Trance The Future geloof k), heb die cd toen maar gekocht en vond em errg lekkerrr. Daarna heb k in de winkel een keer voor de grap zo'n "vage" cd geluisterd (een Forbidden Paradise) en toen was k verkocht !!

ltr

Pages (2): « 1 [2]