TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qontact (29-04-02)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Yarnie en push r0000xxx die nieuwe remix sinead o conner - troy(push remix) OMFG dies echt lekker.... Greetz, yarnie |
| Originally posted by Donna Nieuw?....dies al eeuwen oud??? |
Zal ook maar weer ff topic kicken en heb meer nieuws.
Ik gaat zo goed als zeker,
Kon weinig lui uit het gehucht Lochem mee krijgen
Dus dan maar terugvallen op TA m8's 
He Kolkiewolkie
, en maybe RubDub
Doe niet moeilijk Ruben en ga ook gewoon mee 
| Originally posted by Dr. Kuipers He Kolkiewolkie , en maybe RubDubDoe niet moeilijk Ruben en ga ook gewoon mee |
nou KolkieWolkie heeft me zover gekregen......
I"M IN!!!!
Heb wel zin in dit brute feestje!
GreetZ RubDub
Nu moeten jullie alleen nog een kaartje zien te krijgen. En wel naar de HMH gaan h�. Beter kan het gewoon niet, ik heb er nu al zin in
.
Count me in!!!
YES!!!
Ik gaat dus nu voor 95%, met Kolkiewolkie en RubDub, nu alleen nog kaartjes voor HMH of course 
Maar daar gaat Kolkiewolkie achteraan
Kijk er nu al naar uit, nog ruim anderhalve maand! 
Hoeveel kaarten worden er eigenlijk verkocht ??
| Originally posted by @ddicted Hoeveel kaarten worden er eigenlijk verkocht ?? |
Re: Count me in!!!
| Originally posted by Dr. Kuipers YES!!! Ik gaat dus nu voor 95%, met Kolkiewolkie en RubDub, nu alleen nog kaartjes voor HMH of course ![]() Maar daar gaat Kolkiewolkie achteraan Kijk er nu al naar uit, nog ruim anderhalve maand! |
hehe
Misschien ff domme vraag hoor... 
Maar ik had net met KW nog ff over op MSN.
Hoe spreek je Qontact nou eigenlijk uit???
Met een C, dus Contact
Of met Q, dan krijg je zoiets als Queueontact
(als iemand nu begrijpt hoe ik dat uitspreek
)
Ik dacht eigenlijk altijd met een Q, maar klinkt eigenlijk nie echt, wie helpt mee uit de brand 
Ik zou het echt op zijn engels uitspreken dus een beetje als kantect/kontect. Dat is dan ff zoals je het uitspreekt volgens mij he.
| Originally posted by Dr. Kuipers Misschien ff domme vraag hoor... ![]() Maar ik had net met KW nog ff over op MSN. Hoe spreek je Qontact nou eigenlijk uit??? Met een C, dus Contact Of met Q, dan krijg je zoiets als Queueontact (als iemand nu begrijpt hoe ik dat uitspreek )Ik dacht eigenlijk altijd met een Q, maar klinkt eigenlijk nie echt, wie helpt mee uit de brand |

| Originally posted by tijs08 Deze lijkt mij wel logisch Qontact = KONTEKT ![]() Maar dan zit ik met Qlimax is dat dan klai-j-meks of kliemaks? |
| Originally posted by Dr. Kuipers Ik dacht altijd "klai-j-meks", maar dat andere dacht ik ook al fout |
, en dan krijg ik soms rare blikken... zo van wat the fak are you talking about!!
| Originally posted by Dr. Kuipers Maar ik had net met KW nog ff over op MSN. Hoe spreek je Qontact nou eigenlijk uit??? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! let op: Qontact speek je uit als A P P E L M O E S (Appelmoes) |
| Originally posted by tijs08 Hahaha petrus is weer op dreef!! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nu moeten jullie alleen nog een kaartje zien te krijgen. En wel naar de HMH gaan h�. Beter kan het gewoon niet, ik heb er nu al zin in . |
Wooooooooooooooooooooooooooooooot!!!
Hoor net van Kolkiewolkie dat kaarten er zijn, dus ik ben van de partij, ook bij de meeting ofcourse 
Tickets zijn binnen!!!
C you there!
PS Ook een aanrader:
30 April KREMLIN Amsterdam (20.00 - 04.00)
Tiesto
Ferry Corsten
Cor Fijneman
Misja Helsloot
Ton TB
| Originally posted by Bouma-Bros Tickets zijn binnen!!! C you there! PS Ook een aanrader: 30 April KREMLIN Amsterdam (20.00 - 04.00) Tiesto Ferry Corsten Cor Fijneman Misja Helsloot Ton TB |
in principe moet je 21 zijn in Kremlin ja, maar echt moeilijk doen ze daar niet. Gewoon vroeg gaan, om 20.00 dus! Tiesto draait waarschijnlijk als eerste dj van de avond (moet daarna nog door naar Antwerpen voor 2 sets)
| Originally posted by Bouma-Bros in principe moet je 21 zijn in Kremlin ja, maar echt moeilijk doen ze daar niet. Gewoon vroeg gaan, om 20.00 dus! Tiesto draait waarschijnlijk als eerste dj van de avond (moet daarna nog door naar Antwerpen voor 2 sets) |
Altijd leuk 
Bron: Clubcharts
| Alhoewel de definitieve line up van Qontact onderhand bekend is, blijf de vraag of Mauro Picotto niet als surprise act aanwezig zal zijn. Op de site van Media Records is te zien dat Mauro Picotto nog steeds geboekt staat voor de 29e in de Heineken Music Hall. Q-Dance ontkent dit ten zeerste. |