TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »


Posted by Scorchio on Mar-07-2002 14:30:

ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר
וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה:
"מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת"



Posted by YuVaL on Mar-07-2002 15:04:

quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר
וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה:
"מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת"





חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by yahel222 on Mar-07-2002 22:35:

טוב אז תשמעו סיפור על אחת.....רסמי אחת מהמפגרות בארץ
היא עושה לחבר שלי:

איזה צירוף מקרים מוזר זה שרבין נרצח בככר רבין !!!!!!!!
עד כדי כך מטומטמת..... !


Posted by Ariels on Mar-08-2002 00:52:

quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר
וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה:
"מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת"




בכתה ז' רציתי לצאת לקנח את האף בשרותים והמורה למתמטיקה לא נתנה לי לצאת לקנח את האף אז התחלתי להוציא את הנזלת ולמרוח אותה על השולחן ואז היא שלחה אותי להרשם אז הלכתי וקינחתי את האף ובאתי למנהל וסיפרתי לו מה קרה אז הוא בא לכתה והתחיל לצרוח על המורה שהיא סתומה וכאלה


Posted by Ariels on Mar-08-2002 00:54:

אחד בא לשני בגטו ואומר לו: גם אתה יהודי ?!!? אז השני אומר לו
לא ! אני שריף

יש לי חבר (יובל) שהיה במסע לפולין והיה להם משעמם תחת באושוויץ אז הם התישבו ליד השער והתחילו לספר בדיחות שואה
?!!?!!? אתם קולטים ?!!?!!? לספר בדיחות שואה במחנה השמדה


Posted by eXeTik on Mar-08-2002 02:48:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


יש לי דבר פי עשר יותר מצחיק מכל מה שרשמת ומזה כולם צוחקים מגיל ועד הילד הכי אדיש פה.....


היקצר זוכרים שסיפרתי לכם על הילד שחירבן במכנסיים??!!
לא משנה מה שאני מספר עכשיו זה על אותו אחד....

הסתובבנו ואז חבר שלי אומר לחבר שלי אחר קבל קבל איזה קטעים....

הילד בא לזה שחירבן מתקרב אליו מסתכל עליו ומפחיד אותו עם העיניים כזה..
בא מוציא ת'זין ומתחיל להשתין עליו....

אני לא יודע אם הבנתם אבל הוא השתין עליו באמצע כיכר דה שליט (כיכר דיי (מרכזית בהרצליה פיתוח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!
מה הסיפור עם החירבון?!


Posted by m0sh on Mar-08-2002 10:52:

איתן יש לך חברים מוזרים!


אני בטוח שבסוף הם יצאו הומואים!


Posted by Hell_Copter on Mar-08-2002 10:58:

חחחחחחח ראסמי מוש צודק!!!


Posted by Dj Moriano on Mar-09-2002 00:19:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איתן יש לך חברים מוזרים!


אני בטוח שבסוף הם יצאו הומואים!



מוש זה אותו אחד, זה חבר אחד מוזר.....

וexetik
אני כל הזמן שוכח איך קוראים לך....


לא משנה הסיפור עם החירבון הולך ככה

היינו בקניון רמת אביב בכתה ז' והלכנו מאחורה באיזה 12-1 בלילה כדיי לעשן (זאת הייתה הפעם הראשונה של רובנו) הקיצר אנחנו מעשנים
חבר שלי זה שחירבן בא ביציאה אני צריך לשירותים אז אמרנו לו לך לשיחים
בדיוק עוד שני חברים שלי הלכו גם להשתין....
הוא אמר עזבו לא משנה עוד מעט נלך לקניון.
הקיצר הוא אומר שהוא צריך לחרבן ודוחף את היד לתחת שלו
אנחנו לא מבינים למה אבל ממשיכים כרגיל
אנחנו שמים לב שהוא מתחיל להסריח אבל ממש להסריח
ואז בצחוק אמרנו לו י'מסריח חירבנת במכנסיים??!!
והוא לא ענה....
אנחנו קלטנו אותו מרים שקית אז חשבנו שהוא יחרבן בשקית
כי לא נתנו לנו להכנס דרך השער היה אפשר דרך הסופר אבל גילנו את זה רק אחרי זה... אנחנו נכנסנו לסופר והוא נשאר מאחורה אז אמרנו לא
נפריע לו ניתן לא לחרבן (בינתיים קנינו מסטיקים כדיי שההורים לא ידעו שעשנו היי לחוצי לאללה) אני שמתי לב שלוקח לו זמן אז הלכתי לראות מה קורה איתו פתאום אני קולט אותו מנגב עם השקית שהוא הרים את היד שלו שהייתה מלאה בחרא..... ואז קלטתי שהוא חירבן במכנסיים... ואז אמרתי לחברים שלי (זה היה ממש מצחיק אי אפשר לשמור על זה בשקט) ואז שמרנו את זה בסוד איזה שנה ורק אז סיפרנו לכולם.....



זה יצא ארוך.....


Posted by Ariels on Mar-09-2002 04:27:

פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת

פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב

קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח


Posted by m0sh on Mar-09-2002 08:05:

quote:
Originally posted by Ariels
פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת

פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב

קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח


חהחהחהחהחהחהחההחהחהחהחהחחה


Posted by Scorchio on Mar-09-2002 09:01:

מה אתה רציני?!?!
איזה חולה נפש
אני אם אני ימות אני לא מחרבן בתוך בור ביוב
מה שמזכיר לי
היינו בתחרות אתלטיקה ונסענו לתל אביב לאיצטדיון שם
אז איזה חבר שלי כזה בהמה הוא יצור לא מוגדר
פתאום כאבה לו הבטן
וכשהוא כואבת לו הבטן זה סימן שמשהו הולך להתפוצץ.
הוקצור הוא עושה לנהג
תעצור אני חייב לחרבן
תופס נייר טואלט מהאוטובוס
יוצא החוצה ומחרבן לנו ליד הכביש!!

אנשים עוברים לידו נגנבו ואנחנו מתפקעים מצחוק


Posted by Dj Moriano on Mar-09-2002 10:20:

quote:
Originally posted by Ariels
פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת

פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב

קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח


אני הייתי שם עליה זין ומחרבן כמו בנאדם שבירותים שלה.....

אבל אם היא ממש כוסית אז אולי לא......
אבל אם רגילה או מכוערת שתקפוץ לי אני רוצה לחרבן..


Posted by on Mar-09-2002 10:26:

בוא'נה אנשים
הדברים האלה לא ממש מצחיקים... זה כבר מתחיל להיות מגעיל
מה נסגר אתכם?

חולי נפש


Posted by Dj Moriano on Mar-09-2002 10:34:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
בוא'נה אנשים
הדברים האלה לא ממש מצחיקים... זה כבר מתחיל להיות מגעיל
מה נסגר אתכם?

חולי נפש



מה קרה לך גיל זה הדברים הכי מצחיקים....

דווקא חשבתי שאתה הכי תתצחק מזה....


תחשוב איזה קטעים זה אם אתה קולט את חבר שלך מחרבן במכנסיים
או מחרבן באמצע הרחוב אתה נשפך מצחוק
או אם משהו משתין עליו אז בכלל


Posted by on Mar-09-2002 10:36:

זה הומור של ילדים קטנים אחי
לא של אנשים שרוטים

וואלה קראתי את כל זה כמה פעמים וזה לא ממש הצחיק אותי
דווקא להיפך, זה העציב אותי שיש אנשים כאלה בעולם

מה שכן הרג אותי מצחוק זה היה הרצף הזה של בנות מפגרות
זה באמת קרע אותי

במיוחד האקמול
חחחחחחחח


Posted by Dj Moriano on Mar-09-2002 10:54:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה הומור של ילדים קטנים אחי
לא של אנשים שרוטים

וואלה קראתי את כל זה כמה פעמים וזה לא ממש הצחיק אותי
דווקא להיפך, זה העציב אותי שיש אנשים כאלה בעולם

מה שכן הרג אותי מצחוק זה היה הרצף הזה של בנות מפגרות
זה באמת קרע אותי

במיוחד האקמול
חחחחחחחח



בואנה גיל אי אפשר4 להבין את ההומור שלך בכלל


Posted by on Mar-09-2002 10:58:

חחחחחחחחחח
אחי, תעבור מה שאני עברתי, ואז תבין את ההומור שלי

SimonP ואריאל הם היחידים שמתקרבים לזה
ואריאל בכלל בבועה משלו


Posted by m0sh on Mar-09-2002 11:05:

R.E.L

שרוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט


Posted by Hell_Copter on Mar-09-2002 13:10:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעתם אותי!!!!!!
תמשיכו ככה


Posted by DjChook on Mar-09-2002 14:24:

יו אתם הכי הכי קרועים בארץץץץץ


Posted by DjChook on Mar-09-2002 14:30:

יו אתם הכי הכי קרועים בארץץץץץ


Posted by Hell_Copter on Mar-09-2002 14:39:

רואים מה קורה
אף אחד כבר לא מספר בדיחות...
רק אנשים מספרים על החרא של חברים שלהם... לא שזה לא מצחיק אבל כל הקטע זה בדיחות
יאללה חברה תתחילו כבר עם הבדיחות


Posted by Ariels on Mar-09-2002 17:25:

ילדה קטנה יושבת על ספסל ביער בוכה אז איזה גבר בא אליה ושואל אותה: ילדה למה את בוכה
!?!!!?

:קיצור הילדה עם גרון חנוק מתחילה לספר לו
קמתי בבוקר והיה לי כאב בטן ואיחרתי לבית ספר והמורה צעקה עלי ושלחו אותי למנהלת וגם היא צעקה עלי והעליבה אותי וחזרתי הביתה ונתקעתי בלי מפתח ובדיוק נגמרה לי הסוללה בפלאפון

אז הגבר פותח את הריץ'רץ' של המכנסיים ואומר לה: וואלה זה באמת לא יום המזל שלך


Posted by SimonP on Mar-09-2002 17:40:

טוב אני מנסה את מזלי
(קצת ארוכה - אבל חמודה לדעתי)
בחור אחד פיתח תאווה לא נשלטת למרק שעועית. הוא מת על מרק שעועית. אבל מה, איך שהוא אוכל כפית אחד - הוא מפליץ כמו מטורף. יום אחד הוא פוגש בחורה מקסימה ועדינה, והם מתחתנים והוא מחליט שבשביל לא להרוס לו את הנישואים הוא מתנזר מאכילת שעועית. אקיצר יום אחד הוא הולך לעבודה והאוטו מתקלקל, הוא מתקשר לאשתו מתחנת דלק ואומר לה שהוא יאחר, ופתאום הוא קולט שמגישים בתחנת דלק מרק שעועית..ההוא מזמין אחד - וזה טעים בטירוף! מזמין עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד, ולוקח אחד לדרך וחושב בראש "עד שאני יגיע - זה יעבור". טוב ההוא כל הדרך הבייתה מפליץ מפליץ מפליץ כמו איזה מטורף. איך שהוא מגיע הבייתה אשתו פותחת לו את הדלת ואומרת לו "חמודי יש לי הפתעה נהדרת בשבילך!" ההוא עוד לא אומר מילה והיא קושרת לו את העיניים ומושיבה אותו מול השולחן. איך שהיא מתכוונת להוריד לו את הכיסוי יש טלפון והיא הולכת לענות ומשביעה אותו שלא יוריד את הכיסוי. ההיא מדברת ובינתיים ההוא מרגיש שבא לו נוד...מה זה נוד!! הוא שומע אותה מרחוק מדברת אז הוא מרים בשקט את צד שמאל שלו, ומשחרר נוד. והוא מה זה מסריח!! לא נעים לו אז הוא מגשש ככה, ולוקח מפית מהשולחן ומתחיל לפזר את הריח. הוא לא מסיים וכבר בא לו עוד אחד, עוד יותר מסריח מהראשון!! עוד פעם הוא עם המפית ובא לו עוד אחד, וזה גם עם רעש כמו של צופר של רכבת, ומסריח!!! ההוא מתחיל לצחוק ומת מסרחון, ובינתיים מעיף כזה את הריח עם המפית. טוב הוא סיים הוא נשען אחורה מרוצה בדיוק אשתו חוזרת ושואלת "הצצת חמוד?" "אני? מה פתאום". "אוקיי" ...היא אומרת לו..בבקשה, מורידה לו את הכיסוי ולהפתעתו הוא רואה מולו את כל המשפחה שלו: הסבתא הדודה אבא ואמא האחיינים החמודים - כולם יושבים ומסתכלים עליו


בחור אחד בא לרופא ואומר לו: "דוקטור, אתה לא תאמין, יש לי זין בצבע של במבה". הרופא בודק וזה ובאמת זה נכון, יש לו זין בצבע של במבה. וגם בריח של במבה. "ממה זה?" שואל האיש אז הרופא עונה "תראה עוד לא ראיתי בחיים שלי דבר כזה, אולי זה נובע מלחץ, איך העינינים בעבודה?", אז הבחור עונה "לפני שישה שבועות פוטרתי". " אהה" אומר לו הרופא. "לא אתה לא מבין, מצאתי עבודה יותר טובה והבוס היה חרא והכל, אני ממש מרוצה מזה". "ואיך בבית?" . "התגרשתי לפני חודש". "אהה אתה רואה?" אומר הרופא. "לא אתה לא מבין, אשתי הייתה כ"כ קרציה, שנאתי אותה, אני ממש שמח שנפטרתי ממנה". הדוקטור חושב, ושואל "ומה אתה עושה בשעות הפנאי?". "כלום" עונה הבחור, "אני חוזר הבייתה, קונה לי חבילה של מסיבמבה, שם סרט כחול בווידאו ומביא ביד."


Pages (87): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.