TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר
וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה:
"מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת"


| quote: |
| Originally posted by Scorchio ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה: "מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת" ![]() |
טוב אז תשמעו סיפור על אחת.....רסמי אחת מהמפגרות בארץ
היא עושה לחבר שלי:
איזה צירוף מקרים מוזר זה שרבין נרצח בככר רבין !!!!!!!!
עד כדי כך מטומטמת..... !
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה: "מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת" ![]() |
אחד בא לשני בגטו ואומר לו: גם אתה יהודי ?!!? אז השני אומר לו
לא ! אני שריף
יש לי חבר (יובל) שהיה במסע לפולין והיה להם משעמם תחת באושוויץ אז הם התישבו ליד השער והתחילו לספר בדיחות שואה
?!!?!!? אתם קולטים ?!!?!!? לספר בדיחות שואה במחנה השמדה
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano יש לי דבר פי עשר יותר מצחיק מכל מה שרשמת ומזה כולם צוחקים מגיל ועד הילד הכי אדיש פה..... היקצר זוכרים שסיפרתי לכם על הילד שחירבן במכנסיים??!! לא משנה מה שאני מספר עכשיו זה על אותו אחד.... הסתובבנו ואז חבר שלי אומר לחבר שלי אחר קבל קבל איזה קטעים.... הילד בא לזה שחירבן מתקרב אליו מסתכל עליו ומפחיד אותו עם העיניים כזה.. בא מוציא ת'זין ומתחיל להשתין עליו.... אני לא יודע אם הבנתם אבל הוא השתין עליו באמצע כיכר דה שליט (כיכר דיי (מרכזית בהרצליה פיתוח |
איתן יש לך חברים מוזרים!
אני בטוח שבסוף הם יצאו הומואים!
חחחחחחח ראסמי מוש צודק!!!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN איתן יש לך חברים מוזרים! אני בטוח שבסוף הם יצאו הומואים! |
פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת
פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב
קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח
| quote: |
| Originally posted by Ariels פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח |
מה אתה רציני?!?!
איזה חולה נפש
אני אם אני ימות אני לא מחרבן בתוך בור ביוב
מה שמזכיר לי
היינו בתחרות אתלטיקה ונסענו לתל אביב לאיצטדיון שם
אז איזה חבר שלי כזה בהמה הוא יצור לא מוגדר
פתאום כאבה לו הבטן
וכשהוא כואבת לו הבטן זה סימן שמשהו הולך להתפוצץ.
הוקצור הוא עושה לנהג
תעצור אני חייב לחרבן
תופס נייר טואלט מהאוטובוס
יוצא החוצה ומחרבן לנו ליד הכביש!!
אנשים עוברים לידו נגנבו ואנחנו מתפקעים מצחוק
| quote: |
| Originally posted by Ariels פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח |
בוא'נה אנשים
הדברים האלה לא ממש מצחיקים... זה כבר מתחיל להיות מגעיל
מה נסגר אתכם?
חולי נפש 

| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts בוא'נה אנשים הדברים האלה לא ממש מצחיקים... זה כבר מתחיל להיות מגעיל מה נסגר אתכם? חולי נפש ![]() |
זה הומור של ילדים קטנים אחי
לא של אנשים שרוטים 
וואלה קראתי את כל זה כמה פעמים וזה לא ממש הצחיק אותי
דווקא להיפך, זה העציב אותי שיש אנשים כאלה בעולם
מה שכן הרג אותי מצחוק זה היה הרצף הזה של בנות מפגרות
זה באמת קרע אותי
במיוחד האקמול
חחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts זה הומור של ילדים קטנים אחי לא של אנשים שרוטים ![]() וואלה קראתי את כל זה כמה פעמים וזה לא ממש הצחיק אותי דווקא להיפך, זה העציב אותי שיש אנשים כאלה בעולם מה שכן הרג אותי מצחוק זה היה הרצף הזה של בנות מפגרות זה באמת קרע אותי במיוחד האקמול חחחחחחחח |
חחחחחחחחחח
אחי, תעבור מה שאני עברתי, ואז תבין את ההומור שלי 
SimonP ואריאל הם היחידים שמתקרבים לזה
ואריאל בכלל בבועה משלו 
R.E.L
שרוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעתם אותי!!!!!!
תמשיכו ככה
יו אתם הכי הכי קרועים בארץץץץץ
יו אתם הכי הכי קרועים בארץץץץץ
רואים מה קורה
אף אחד כבר לא מספר בדיחות...
רק אנשים מספרים על החרא של חברים שלהם... לא שזה לא מצחיק אבל כל הקטע זה בדיחות
יאללה חברה תתחילו כבר עם הבדיחות
ילדה קטנה יושבת על ספסל ביער בוכה אז איזה גבר בא אליה ושואל אותה: ילדה למה את בוכה
!?!!!?
:קיצור הילדה עם גרון חנוק מתחילה לספר לו
קמתי בבוקר והיה לי כאב בטן ואיחרתי לבית ספר והמורה צעקה עלי ושלחו אותי למנהלת וגם היא צעקה עלי והעליבה אותי וחזרתי הביתה ונתקעתי בלי מפתח ובדיוק נגמרה לי הסוללה בפלאפון
אז הגבר פותח את הריץ'רץ' של המכנסיים ואומר לה: וואלה זה באמת לא יום המזל שלך
טוב אני מנסה את מזלי 
(קצת ארוכה - אבל חמודה לדעתי)
בחור אחד פיתח תאווה לא נשלטת למרק שעועית. הוא מת על מרק שעועית. אבל מה, איך שהוא אוכל כפית אחד - הוא מפליץ כמו מטורף. יום אחד הוא פוגש בחורה מקסימה ועדינה, והם מתחתנים והוא מחליט שבשביל לא להרוס לו את הנישואים הוא מתנזר מאכילת שעועית. אקיצר יום אחד הוא הולך לעבודה והאוטו מתקלקל, הוא מתקשר לאשתו מתחנת דלק ואומר לה שהוא יאחר, ופתאום הוא קולט שמגישים בתחנת דלק מרק שעועית..ההוא מזמין אחד - וזה טעים בטירוף! מזמין עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד, ולוקח אחד לדרך וחושב בראש "עד שאני יגיע - זה יעבור". טוב ההוא כל הדרך הבייתה מפליץ מפליץ מפליץ כמו איזה מטורף. איך שהוא מגיע הבייתה אשתו פותחת לו את הדלת ואומרת לו "חמודי יש לי הפתעה נהדרת בשבילך!" ההוא עוד לא אומר מילה והיא קושרת לו את העיניים ומושיבה אותו מול השולחן. איך שהיא מתכוונת להוריד לו את הכיסוי יש טלפון והיא הולכת לענות ומשביעה אותו שלא יוריד את הכיסוי. ההיא מדברת ובינתיים ההוא מרגיש שבא לו נוד...מה זה נוד!! הוא שומע אותה מרחוק מדברת אז הוא מרים בשקט את צד שמאל שלו, ומשחרר נוד. והוא מה זה מסריח!! לא נעים לו אז הוא מגשש ככה, ולוקח מפית מהשולחן ומתחיל לפזר את הריח. הוא לא מסיים וכבר בא לו עוד אחד, עוד יותר מסריח מהראשון!! עוד פעם הוא עם המפית ובא לו עוד אחד, וזה גם עם רעש כמו של צופר של רכבת, ומסריח!!! ההוא מתחיל לצחוק ומת מסרחון, ובינתיים מעיף כזה את הריח עם המפית. טוב הוא סיים הוא נשען אחורה מרוצה בדיוק אשתו חוזרת ושואלת "הצצת חמוד?" "אני? מה פתאום". "אוקיי" ...היא אומרת לו..בבקשה, מורידה לו את הכיסוי ולהפתעתו הוא רואה מולו את כל המשפחה שלו: הסבתא הדודה אבא ואמא האחיינים החמודים - כולם יושבים ומסתכלים עליו
בחור אחד בא לרופא ואומר לו: "דוקטור, אתה לא תאמין, יש לי זין בצבע של במבה". הרופא בודק וזה ובאמת זה נכון, יש לו זין בצבע של במבה. וגם בריח של במבה. "ממה זה?" שואל האיש אז הרופא עונה "תראה עוד לא ראיתי בחיים שלי דבר כזה, אולי זה נובע מלחץ, איך העינינים בעבודה?", אז הבחור עונה "לפני שישה שבועות פוטרתי". " אהה" אומר לו הרופא. "לא אתה לא מבין, מצאתי עבודה יותר טובה והבוס היה חרא והכל, אני ממש מרוצה מזה". "ואיך בבית?" . "התגרשתי לפני חודש". "אהה אתה רואה?" אומר הרופא. "לא אתה לא מבין, אשתי הייתה כ"כ קרציה, שנאתי אותה, אני ממש שמח שנפטרתי ממנה". הדוקטור חושב, ושואל "ומה אתה עושה בשעות הפנאי?". "כלום" עונה הבחור, "אני חוזר הבייתה, קונה לי חבילה של מסיבמבה, שם סרט כחול בווידאו ומביא ביד."
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.