TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Re: אלוהות אדירות
| quote: |
| Originally posted by oDrori אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר :::שימו לב לזה::: 10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ מקום 5: Ascension - For A Lifetime ישר אח"כ הם מראים Bubller ---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד Marc et Claude- Tremble!!! אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק ...עכשיו שימו לב <<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>> וואו לא האמנתי!!!! ממשיכים יופי כשבמקום 4 בלאנק אנד ג'ונס - Desire מקום שלישי גם הוא בידינו והוא ATB - Hold You ![]() נשאר רק לדאוג מה Thrill Me הדוחה הזה ........ ::::וואי, מקום שני:::: 4 Strings - Take Me Away (Into the Night) !!!!!!!!! טוב אז Thrill Me ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו.... |
בונאה מי רואה
MTV?!@?!?!
קודם כל אם לא בתור
Music Fan
איך שלא תקרא לזה בעברית אז בתור דיג'יי רצוי להתעדכן בהכל... חוצמזה
המצעד דאנס שלהם עובר אוולציה נהדרת של מעבר לאיכות... אני אישית עוקב
אחרי זה כרגע

חחח מה הקשר להתעדכן מהאמ טי וי
אני אם כבר מעדכן אותם!
תאמין לי לא ראיתי שנים את זה ואם אני רואה את זה ,זהב בגלל ששמים את זה בחדר כושר...
לא דיברתי על המצעד דאנספלור את זה אני רואה בשביל לראות לאן הם מכוונים
אבל לראות בכללית אמטיוי גם אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב
מה אתה נגעל כלכך מאם טי ווי מוש?!
פה ושם יש שירים טובים, אין על אנריקו אגלסיאס! 
אתם בצרות זה ערוץ עלוב.............
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN זה ערוץ עלובmtv............. |
| quote: |
| Originally posted by oDrori אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב |
(קודם כל כדי לדעת (זה מההיבט של סתם מישהו שמתעניין במוזיקה
.במקרה שלי אני גם מקווה לתקלט בעתיד ואנחנו חיים בישראל
מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל
| quote: |
| Originally posted by oDrori מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל |
כמובן שאמטיוי רוק זה הכי טוב שיש להם להציע. אבל לא הכל רקיד והלהיטים הכי גדולים יהיו הדברים החברותיים והממוסחרים יותר (אוקיי, אני מנסה
(להמנע מקללות כמו "בריטני", "באקסטריט" ושאר ניבולי פה
דרורי... ל ראיתי כי הייתי בפולין אבל נשמע פצצה
אתם לא תאמינו איזה פצצה היה שם מבחינת טלוויזיה
חרא של ערוצים בסך הכל... אבל הייתי ב 4 מלונות שונים וזה הלך ככה
מלון 1 - ויוה... ערוץ לא רע בכלל אבל ציפיתי ליותר
מלון 2 - היה שם ערוץ גרמני שקוראים לו
mtv 2 pop
הערוץ הכי אדיר שראיתי בחיים שלי... אותם טראקים שיש בדאנספלור צ'ארט פלוס עוד מלא תותחים... היה שם הארדקור וייבס ולייפסטייל... מה שמראה שגם שירים שהם חזקים נמצאים שם
מלון 3 - אמ טי וי רגיל... אבל לא כמו פה... גם ערוץ גרמני
היה חמוד אבל לא יותר
מלון 4- חיפשתי ערוץ מוזיקה אבל לא היה
ראיתי עם חבר שלי טלוויזיה כמה דקות שם ואז ראינו כזאת תכנית שהיו שם שתיים שעשו מופע חשפנות והתנשקו וכל זה... אדיר
ואז התחילו קליפים אחרי שהתכנית נגמרה
בקיצר... אדיר
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מלון 1 - ויוה... ערוץ לא רע בכלל אבל ציפיתי ליותר מלון 2 - היה שם ערוץ גרמני שקוראים לו mtv 2 pop הערוץ הכי אדיר שראיתי בחיים שלי... אותם טראקים שיש בדאנספלור צ'ארט פלוס עוד מלא תותחים... היה שם הארדקור וייבס ולייפסטייל... מה שמראה שגם שירים שהם חזקים נמצאים שם מלון 3 - אמ טי וי רגיל... אבל לא כמו פה... גם ערוץ גרמני היה חמוד אבל לא יותר מלון 4- חיפשתי ערוץ מוזיקה אבל לא היה ראיתי עם חבר שלי טלוויזיה כמה דקות שם ואז ראינו כזאת תכנית שהיו שם שתיים שעשו מופע חשפנות והתנשקו וכל זה... אדיר ואז התחילו קליפים אחרי שהתכנית נגמרה בקיצר... אדיר |
.אולי יש צקווה בערוץ מוזיקה החדש הזה שיש בקרוב... או שלא
הכל מקרה, קצת סטייה מהנושא, אבל אמרו לי בפולין יש ערוצים שזה הולך ככה איזה סדרה משעממת חצי שעה ואז הפסקת פרסומות 10 דקות פורנו

| quote: |
| Originally posted by oDrori .אולי יש צקווה בערוץ מוזיקה החדש הזה שיש בקרוב... או שלא הכל מקרה, קצת סטייה מהנושא, אבל אמרו לי בפולין יש ערוצים שזה הולך ככה איזה סדרה משעממת חצי שעה ואז הפסקת פרסומות 10 דקות פורנו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אפשר להזמין עם כמה חברים ולהנות מזה... אפילו רק כמה שעות של הלילה |
| quote: |
| Originally posted by oDrori (קודם כל כדי לדעת (זה מההיבט של סתם מישהו שמתעניין במוזיקה .במקרה שלי אני גם מקווה לתקלט בעתיד ואנחנו חיים בישראל מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי אתה מתחיל להפחיד אותי |
(
תודה על החיזוק גיל
)
נראה לי עשיתם שם חיים בפולין... הזמנתם את הבנות להתעניין גם
? =)
:בקשר לערוץ מוזיקה החדש
יקראו לו מיוזיק בוקס אני חושב והוא נכנס לשידור עוד איזה חודש. ערוץ ישראלי לגמרי, והוא כולו משדר מה שהצופים מבקשים
(משהו בסגנון מה שיש באמטיוי שיש שני שירים ואז צופים מתקשרים ובוחרים איזה מהם משודר)
כמובן גם עברית וגם לע"ז
(מה נראה לכם שהם יפקירו את מר ביטר)
נ.ב. הערב המצעד הידוע לשמצה שוב.... נא להכין ציפיות מראש
אודורי אני ב 90 אחוז חושב שהערוץ הזה כבר קיים
| quote: |
| Originally posted by DjChook אודורי אני ב 90 אחוז חושב שהערוץ הזה כבר קיים |
הדלת הייתה פתוחה ככה שמי שרצה בא
גם פרסמנו את זה קצת
וזה חדשות טובות עלהערוץ מוזיקה
אני מקווה שזה יהה בכבלים רגיל ולא רק בדיגיטלי או ביס
סעמק רק עכשיו נזכרתי שיש את הדאנס פלור צ'ארט
הספקתי לראות שמקום 3 זה 4 סטרינגס
וששני המקומות הראשונים זה חרא
ט'ריל מי מקום 1 ומקום שני משהו ספיד... גועל נפש
Minimalistix - Close COver
כניסה חדשה מקום
12
בלאנק אנד ג'ונס ירדו לשמונה אם אני לא טועה... כל הדברים הטובים עפו מהמצעד כמעט חוץ מ
4 Strings (3)
ATB (6)
מקום ראשון ושני באמת גועל דאנסהאוס כזה....
Junior Jack- Thrill Me (1)
Azido da Bass - Speed (2)
זה המקום הטבעי של החרא הזה... טוב, מתחילה הספירה לאחור עד שאיזה תותח ענק יבוא ויחזיר לנו את הפסגה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.