TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »


Posted by YuVaL on Mar-17-2002 20:58:

Re: אלוהות אדירות

quote:
Originally posted by oDrori
אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר

:::שימו לב לזה:::

10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ

מקום 5:

Ascension - For A Lifetime

ישר אח"כ הם מראים
Bubller
---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד

Marc et Claude- Tremble!!!

אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק
...עכשיו שימו לב

<<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>>
וואו לא האמנתי!!!!


ממשיכים יופי כשבמקום 4
בלאנק אנד ג'ונס - Desire

מקום שלישי גם הוא בידינו והוא
ATB - Hold You

נשאר רק לדאוג מה
Thrill Me
הדוחה הזה
........

::::וואי, מקום שני::::

4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
!!!!!!!!!
טוב אז
Thrill Me
ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו....




יפה יפה
אכן יש שיפור!


Posted by m0sh on Mar-17-2002 21:37:

בונאה מי רואה
MTV?!@?!?!


Posted by oDrori on Mar-17-2002 22:13:

קודם כל אם לא בתור
Music Fan
איך שלא תקרא לזה בעברית אז בתור דיג'יי רצוי להתעדכן בהכל... חוצמזה
המצעד דאנס שלהם עובר אוולציה נהדרת של מעבר לאיכות... אני אישית עוקב
אחרי זה כרגע


Posted by m0sh on Mar-18-2002 04:57:

חחח מה הקשר להתעדכן מהאמ טי וי
אני אם כבר מעדכן אותם!

תאמין לי לא ראיתי שנים את זה ואם אני רואה את זה ,זהב בגלל ששמים את זה בחדר כושר...


Posted by oDrori on Mar-19-2002 12:12:

לא דיברתי על המצעד דאנספלור את זה אני רואה בשביל לראות לאן הם מכוונים

אבל לראות בכללית אמטיוי גם אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב


Posted by eXeTik on Mar-19-2002 12:29:

מה אתה נגעל כלכך מאם טי ווי מוש?!
פה ושם יש שירים טובים, אין על אנריקו אגלסיאס!


Posted by m0sh on Mar-19-2002 13:54:

אתם בצרות זה ערוץ עלוב.............


Posted by tr@nceoholic on Mar-19-2002 14:23:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה ערוץ עלובmtv.............

יש שם מלא להקות בנים ובנות מסריחות ואומנים מיוחצנים יתר על המידה
ןכל שניה פרסומת
מה עוד בדאנס פלור צ'ארט יש אולי טראקים יחסית מעודכנים אבל הם לא בגרסאות היפות ביותר


Posted by DjChook on Mar-19-2002 14:36:

quote:
Originally posted by oDrori


אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב


זה טפשי
למה לראות משהו שאתה לא אוהב ?


Posted by oDrori on Mar-19-2002 16:55:

(קודם כל כדי לדעת (זה מההיבט של סתם מישהו שמתעניין במוזיקה
.במקרה שלי אני גם מקווה לתקלט בעתיד ואנחנו חיים בישראל

מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל


Posted by DjChook on Mar-19-2002 17:48:

quote:
Originally posted by oDrori

מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל


חשבתי אתה מדבר על אמטיוי רוק וכדומה


Posted by oDrori on Mar-19-2002 23:27:

כמובן שאמטיוי רוק זה הכי טוב שיש להם להציע. אבל לא הכל רקיד והלהיטים הכי גדולים יהיו הדברים החברותיים והממוסחרים יותר (אוקיי, אני מנסה

(להמנע מקללות כמו "בריטני", "באקסטריט" ושאר ניבולי פה


Posted by Hell_Copter on Mar-21-2002 21:30:

דרורי... ל ראיתי כי הייתי בפולין אבל נשמע פצצה
אתם לא תאמינו איזה פצצה היה שם מבחינת טלוויזיה

חרא של ערוצים בסך הכל... אבל הייתי ב 4 מלונות שונים וזה הלך ככה

מלון 1 - ויוה... ערוץ לא רע בכלל אבל ציפיתי ליותר
מלון 2 - היה שם ערוץ גרמני שקוראים לו
mtv 2 pop

הערוץ הכי אדיר שראיתי בחיים שלי... אותם טראקים שיש בדאנספלור צ'ארט פלוס עוד מלא תותחים... היה שם הארדקור וייבס ולייפסטייל... מה שמראה שגם שירים שהם חזקים נמצאים שם
מלון 3 - אמ טי וי רגיל... אבל לא כמו פה... גם ערוץ גרמני
היה חמוד אבל לא יותר
מלון 4- חיפשתי ערוץ מוזיקה אבל לא היה
ראיתי עם חבר שלי טלוויזיה כמה דקות שם ואז ראינו כזאת תכנית שהיו שם שתיים שעשו מופע חשפנות והתנשקו וכל זה... אדיר
ואז התחילו קליפים אחרי שהתכנית נגמרה

בקיצר... אדיר


Posted by DjChook on Mar-21-2002 21:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter

מלון 1 - ויוה... ערוץ לא רע בכלל אבל ציפיתי ליותר
מלון 2 - היה שם ערוץ גרמני שקוראים לו
mtv 2 pop

הערוץ הכי אדיר שראיתי בחיים שלי... אותם טראקים שיש בדאנספלור צ'ארט פלוס עוד מלא תותחים... היה שם הארדקור וייבס ולייפסטייל... מה שמראה שגם שירים שהם חזקים נמצאים שם
מלון 3 - אמ טי וי רגיל... אבל לא כמו פה... גם ערוץ גרמני
היה חמוד אבל לא יותר
מלון 4- חיפשתי ערוץ מוזיקה אבל לא היה
ראיתי עם חבר שלי טלוויזיה כמה דקות שם ואז ראינו כזאת תכנית שהיו שם שתיים שעשו מופע חשפנות והתנשקו וכל זה... אדיר
ואז התחילו קליפים אחרי שהתכנית נגמרה

בקיצר... אדיר


תשמע, זה היה צפוי
מספיק דנו בנסיון הבאת הערוצים האלה לישראל
שבאמת מה נסגר עם זה?


Posted by oDrori on Mar-22-2002 01:07:

.אולי יש צקווה בערוץ מוזיקה החדש הזה שיש בקרוב... או שלא


הכל מקרה, קצת סטייה מהנושא, אבל אמרו לי בפולין יש ערוצים שזה הולך ככה איזה סדרה משעממת חצי שעה ואז הפסקת פרסומות 10 דקות פורנו


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2002 03:33:

quote:
Originally posted by oDrori
.אולי יש צקווה בערוץ מוזיקה החדש הזה שיש בקרוב... או שלא


הכל מקרה, קצת סטייה מהנושא, אבל אמרו לי בפולין יש ערוצים שזה הולך ככה איזה סדרה משעממת חצי שעה ואז הפסקת פרסומות 10 דקות פורנו


איזה ערוץ מוזיק חדש!?!?!

לא ראיתי את הסידרה המשעממת הזאת... ישר שפתחתי היה את הפורנו
ואז היה מוזיקה אחרי זה... ישבתי וחיכיתי לעוד

גם יש שם פיי טי וי
אתה משלם 50 זלוטי (50 שקל) ואתה מקבל יום שלם עם ערוץ כחול
מ12 בצהריים עד 12 בצהריים
אפשר להזמין עם כמה חברים ולהנות מזה... אפילו רק כמה שעות של הלילה


Posted by DjChook on Mar-22-2002 09:18:

quote:
Originally posted by Hell_Copter

אפשר להזמין עם כמה חברים ולהנות מזה... אפילו רק כמה שעות של הלילה



אחי אתה מתחיל להפחיד אותי


Posted by on Mar-22-2002 09:47:

quote:
Originally posted by oDrori
(קודם כל כדי לדעת (זה מההיבט של סתם מישהו שמתעניין במוזיקה
.במקרה שלי אני גם מקווה לתקלט בעתיד ואנחנו חיים בישראל

מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל



וואי אתה מזה צודק...

ובכלל, גם אני רואה MTV וזה בגלל שאני פתוח גם למוזיקה אחרת
ולכל אלה ששקועים בטראנס... סבבה לכם אבל אל תשללו אנשים בגלל שהם פתוחים גם לסגנונות מוזיקה אחרים...


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2002 11:45:

quote:
Originally posted by DjChook



אחי אתה מתחיל להפחיד אותי



מה להפחיד!?
לא עושים אחד לשני ביד
עושים תורות או משהו
בניגוד לחברים שלכם אנחנו לא הומואים שמנסים להכניס אחד לשני את הזין לפה


Posted by oDrori on Mar-22-2002 12:34:

( תודה על החיזוק גיל )

נראה לי עשיתם שם חיים בפולין... הזמנתם את הבנות להתעניין גם
? =)

:בקשר לערוץ מוזיקה החדש
יקראו לו מיוזיק בוקס אני חושב והוא נכנס לשידור עוד איזה חודש. ערוץ ישראלי לגמרי, והוא כולו משדר מה שהצופים מבקשים
(משהו בסגנון מה שיש באמטיוי שיש שני שירים ואז צופים מתקשרים ובוחרים איזה מהם משודר)
כמובן גם עברית וגם לע"ז
(מה נראה לכם שהם יפקירו את מר ביטר)

נ.ב. הערב המצעד הידוע לשמצה שוב.... נא להכין ציפיות מראש


Posted by DjChook on Mar-22-2002 16:53:

אודורי אני ב 90 אחוז חושב שהערוץ הזה כבר קיים


Posted by Q-PiXeL on Mar-22-2002 17:00:

quote:
Originally posted by DjChook
אודורי אני ב 90 אחוז חושב שהערוץ הזה כבר קיים


קיים ביס
www.musicbox.co.il
אבל זה גם סתם ערוץ מסריח...


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2002 17:19:

הדלת הייתה פתוחה ככה שמי שרצה בא
גם פרסמנו את זה קצת

וזה חדשות טובות עלהערוץ מוזיקה
אני מקווה שזה יהה בכבלים רגיל ולא רק בדיגיטלי או ביס


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2002 20:55:

סעמק רק עכשיו נזכרתי שיש את הדאנס פלור צ'ארט
הספקתי לראות שמקום 3 זה 4 סטרינגס
וששני המקומות הראשונים זה חרא
ט'ריל מי מקום 1 ומקום שני משהו ספיד... גועל נפש


Posted by oDrori on Mar-23-2002 16:20:

Minimalistix - Close COver
כניסה חדשה מקום
12

בלאנק אנד ג'ונס ירדו לשמונה אם אני לא טועה... כל הדברים הטובים עפו מהמצעד כמעט חוץ מ
4 Strings (3)
ATB (6)

מקום ראשון ושני באמת גועל דאנסהאוס כזה....

Junior Jack- Thrill Me (1)
Azido da Bass - Speed (2)

זה המקום הטבעי של החרא הזה... טוב, מתחילה הספירה לאחור עד שאיזה תותח ענק יבוא ויחזיר לנו את הפסגה


Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.