TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat is je favoriete fast food restaurant?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Kaidreas on Jun-23-2006 18:56:

macdo, no doubt

Posted by Eagle` on Jun-23-2006 19:24:

quote:
Originally posted by Tiger777
Ge beseft toch daze in australie geen fritkot kennen?

smijten we wel ne kangeroo op den bbq

Posted by Tiger777 on Jun-23-2006 19:41:

quote:
Originally posted by Eagle`

Ge zult nog e paar jaar moeten wachten daarop vrees ik. Als ik afgestudeerd ben ga ik ook naar australie om daar een proffesionele kangeroefarm met bijhorende slachterij, kangeroevlees-verwerkingsindustrie en kangeroe-fast-food keten op te richten. Ik heb ne mail gekregen van KOFFI AKIMBO, mijn broer uit ivoorkust dat ik 6,5 miljoen dollar mag investeren... En dat gaat allemaal richting de kangeroeindustrie!

Posted by Push2005 on Jun-23-2006 19:44:

quote:
Originally posted by Eagle`

Let maar op als ge ��n voedert

--> http://www.youtube.com/watch?v=18i-9R9p8eY

quote:
Ik heb ne mail gekregen van KOFFI AKIMBO, mijn broer uit ivoorkust dat ik 6,5 miljoen dollar mag investeren... En dat gaat allemaal richting de kangeroeindustrie!

Posted by Tiger777 on Jun-23-2006 19:48:

quote:
Originally posted by Push2005
Let maar op als ge ��n voedert
--> http://www.youtube.com/watch?v=18i-9R9p8eY

Misschien toch eerst een cursus gaan volgen "hoe slacht ik nu percies kangeroe's".. Ik wil percies toch ooit eens kinderen krijgen

Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2006 20:39:

quote:
Originally posted by Vishnu
Burger King FTW!

Posted by Synthesia on Jun-24-2006 17:17:

quote:
Originally posted by CygnusX
Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur

+3

Ge zou u moeten schamen om als Belg in nen McDonalds, Burger King, etc. binnen te gaan

Posted by Transfusion on Jun-24-2006 17:23:

Frituur of pizza hut

Posted by FenixStyle on Jun-24-2006 18:08:

Favorite fastfood is en blijft voor mij toch nog ne goeie kebab.. Daar krijg ik tenminste nog wat voldoening van: vlees, brood saus en groenten.. McDonnalds daarentegen vind ik maar weinig voedzaams aan, dat is meer ne snelle hap terwijl ne kebab voor mij gerust een volledige maaltijd kan vervangen. Maarja hangt er natuurlijk ook wel vanaf waar die kebab gegeten wordt. In de buurten van Antwerpen enz al paar keer meegemaakt dat ge gewoon een soort van ronde pistolet krijgt zoals ne hamburger, waar dan beetje vlees en groenten tussenzit..
Hier bij ons krijgt ge daarentegen een half Turks brood, boordevol vlees en groenten..

Posted by Tiger777 on Jun-24-2006 18:36:

quote:
Originally posted by FenixStyle
boordevol vlees en groenten..

Posted by FenixStyle on Jun-24-2006 18:49:

quote:

Njah zoals ik zei, heb ook al plaatsen meegemaakt waar dat ni�t het geval is Maar bij mijn vaste kebabzaken dus wel

Posted by Antony on Jun-25-2006 11:35:

quote:
Originally posted by Push2005
Maar al bij al beperk ik het gebruik van die tenten wel

Af en toe wel klein hapje in quick, je moet de juiste bonnetjes of studentenkaart hebben. Veel goedkoper zo

Posted by christina on Feb-03-2011 08:54:

nu is er nog altijd geen KFC in belgi�

Posted by djcresto on Feb-03-2011 11:46:

Subway, maar veel te duur in Belgi�. Heerlijke broodjes

Posted by christina on Feb-03-2011 12:33:

quote:
Originally posted by djcresto
Subway, maar veel te duur in Belgi�. Heerlijke broodjes

ja, zijn ze goed? ze schieten wel als paddestoelen uit de grond tegenwoordig... zelfs in leuven zijn er al twee

Posted by djcresto on Feb-03-2011 13:17:

quote:
Originally posted by christina
ja, zijn ze goed? ze schieten wel als paddestoelen uit de grond tegenwoordig... zelfs in leuven zijn er al twee

Ik vind ze heel lekker, en veel keuze en toch weer wat anders dan de gewone smos. In Belgi� kost een groot broodje (a footlong) toch snel 6-7 euro. En dat vind ik er dan weer over. Op reis in de VS betaalde je rond de 5 dollar, das direct aanvaardbaarder.

Mijn favorieten:
chicken teryaki
philadelphia cheessteak
pastrami

Posted by Jasperovitsj on Feb-03-2011 16:52:

Ik ben fan van Subway V��l vlees op een broodje, en je kan dan zelf nog de groenten en sauzen kiezen. Maar inderdaad wel kostelijk als je het vergelijkt met een gewone smos.

Pages (2): « 1 [2]