TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat is je favoriete fast food restaurant?
Pages (2): « 1 [2]
macdo, no doubt
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ge beseft toch daze in australie geen fritkot kennen? |
| Originally posted by Eagle` smijten we wel ne kangeroo op den bbq |
| Originally posted by Eagle` smijten we wel ne kangeroo op den bbq |

| Originally posted by Tiger777 Ik heb ne mail gekregen van KOFFI AKIMBO, mijn broer uit ivoorkust dat ik 6,5 miljoen dollar mag investeren... En dat gaat allemaal richting de kangeroeindustrie! |
| Originally posted by Push2005 Let maar op als ge ��n voedert ![]() --> http://www.youtube.com/watch?v=18i-9R9p8eY |
| Originally posted by Vishnu Burger King FTW! |
| Originally posted by CygnusX Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur |
Frituur of pizza hut
Favorite fastfood is en blijft voor mij toch nog ne goeie kebab.. Daar krijg ik tenminste nog wat voldoening van: vlees, brood saus en groenten.. McDonnalds daarentegen vind ik maar weinig voedzaams aan, dat is meer ne snelle hap terwijl ne kebab voor mij gerust een volledige maaltijd kan vervangen. Maarja hangt er natuurlijk ook wel vanaf waar die kebab gegeten wordt. In de buurten van Antwerpen enz al paar keer meegemaakt dat ge gewoon een soort van ronde pistolet krijgt zoals ne hamburger, waar dan beetje vlees en groenten tussenzit..
Hier bij ons krijgt ge daarentegen een half Turks brood, boordevol vlees en groenten..
| Originally posted by FenixStyle boordevol vlees en groenten.. |
Originally posted by Tiger777 |
Maar bij mijn vaste kebabzaken dus wel
| Originally posted by Push2005 Maar al bij al beperk ik het gebruik van die tenten wel |
nu is er nog altijd geen KFC in belgi� 
Subway, maar veel te duur in Belgi�. Heerlijke broodjes 
| Originally posted by djcresto Subway, maar veel te duur in Belgi�. Heerlijke broodjes |
| Originally posted by christina ja, zijn ze goed? ze schieten wel als paddestoelen uit de grond tegenwoordig... zelfs in leuven zijn er al twee |
Ik ben fan van Subway
V��l vlees op een broodje, en je kan dan zelf nog de groenten en sauzen kiezen. Maar inderdaad wel kostelijk als je het vergelijkt met een gewone smos.