TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [19-08-2006] Intuition Summer Event - Whoosah, Scheveningen
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by AirPole Wel weer een mooi initiatief dit, alleen jammer dat ik zo klote weinig geld heb op dit moment, aangezien ik nog met me vriendenclubje op vakantie ga naar Spanje en ook weer boeken moet betalen voor me studie over een maand, en ik al 3 maand FLINK gekort ben op me stufi voor 3 maand lang (feb t/m april) en ik ook nog eens vanuit Groningen moet komen. Ik zou zo graag Ronksi Speed eens live willen zien. |
| Originally posted by miss_melody I think ill be going to this one! Only 5 minutes from my house! and only 5 euro |
Als ik in het land ben kom ik zeker ook 
Shit zeg...als het weer zo slecht is al nu, wordt het weinig tot niet slapen op het strand
Zonde !
| Originally posted by Loraine Shit zeg...als het weer zo slecht is al nu, wordt het weinig tot niet slapen op het strand Zonde ! |
Massale Intuition Sleepover bij jou dus...kmag hopen dat je meer dan 1 luchtbed hebt dan 
| Originally posted by Loraine Massale Intuition Sleepover bij jou dus...kmag hopen dat je meer dan 1 luchtbed hebt dan |

ik hoop dat het gaat regenen

Voor de liefhebbers heb ik ook nog plek in de kattenmand!

| Originally posted by Transara Voor de liefhebbers heb ik ook nog plek in de kattenmand! |
Ei mag bij de "Dikke Deurmat" in de POEZENMAND
Originally posted by Loraine Ei mag bij de "Dikke Deurmat" in de POEZENMAND |
LOL
| Originally posted by Transara hehe, met de hoeveelheid haren die dat beest verliest, ziet hij er de volgende ochtend precies zo uit! LOL |
rofl 
Hapt naar adem !
Ei met n flinke haardos, dat zou pas echt BIZAR zijn 
in!!
lorrie, dan daten?? was te laat met tosti kaartjes (zoals ei eigenlijk al wist....:-)))
Als alles goed gaat, ben ik er niet bij 
| Originally posted by ZZandirt in!! lorrie, dan daten?? was te laat met tosti kaartjes (zoals ei eigenlijk al wist....:-))) |
TIMETABLE-TIME
16:00-17:15 Eelke Kleijn
17:15-18:30 Kimito Lopez
18:30-19:45 Super8 vs. Tab
19:45-21:00 Orkidea
21:00-22:15 Menno de Jong (Fireworks at 22:00)
22:15-23:30 Ronski Speed (Fireworks at 23:00)
23:30-00:45 Simon Patterson
00:45-02:00 Alex MORPH vs. Woody Van Eyden

Fijne line-up, jongens!
OMG! hoe kom ik deze week door?Ik kan zaterdag nog niet eens zien en het plenst hier in amsterdam al de hele F*cking dag!
je wordt er niet vrolijk van...
thx voor de line up! tis niet meer lang
!!! en kheb het gevoel dat het zonnetje heel goed gaat uitkomen speciaal voor ons 
| Originally posted by Margaux thx voor de line up! tis niet meer lang !!! en kheb het gevoel dat het zonnetje heel goed gaat uitkomen speciaal voor ons |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... ik ben er ook bij! En ja, slecht weer of niet - Whoosah heeft toch ook een binnengedeelte? Wij komen extra uit Hamburg, dus wij gaan er sowieso een super-feest van maken! 
ROLL CALL:
Loraine
Transara
MdJ
Gonzo
rob_intuition
gilowyn
Margaux
ZZandirt
Mindphaser
Unique2701
M_Peror
moogwai
Tom Lont
Tomba
narcism
MaGiK54
miss_melody
ROLL CALL:
Loraine
Transara
MdJ
Gonzo
rob_intuition
gilowyn
Margaux
ZZandirt
Mindphaser
Unique2701
M_Peror
moogwai
Tom Lont
Tomba
narcism
MaGiK54
miss_melody
Sir. Lunchalot
netx+manu
piotro
gilowyn
frankHH
Kasperhauser
Unit-er
spiritcheaser84 (tbc)
godfatherdc (tbc)
nz-fan
Nik Novo
Inyrie
--> Hello neighbours! A bunch of GTA`s will be present too! Looking forward to this one.