TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by Synthesia on Aug-13-2006 10:20:

Ach verdoeme, had der geen idee van dat Praga Khan ging komen...anders had'k ook geweest.. :/

Posted by djcresto on Aug-13-2006 10:23:

quote:
Originally posted by FUSyke
@ Cresto: Was jij daar gisteren ook niet? In een zwart t-shirt van Puta Madre?

neenee Lokerse feesten en puta madre zijn niets voor mij

Posted by 1Million$shot on Aug-13-2006 15:21:

gisteren feestje in Versuz

rating 7/10

was fun, sfeer zat er goed in, was niet te veel volk in vip dus kon af en toe ff lekker zitten.

muziek : weinig hoogtepunten. Natuurlijk kon Put your hands up for detroit niet ontbreken, het dak ging er ff af! Heb ook enorm genoten van Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentemoller remix)
Jammer genoeg weet de overgrote meerderheid zulke schijfjes niet te apprecieren en staan ze daar dan maar wat te staan. Ge ziet zo een blik in hun ogen van "allez wa speelt dien vozen dj nu! Waarom speelt die gene milk inc ofzo ?"

volk : veeeeeeeeeel schoon vrouwen (I LOVE LIMBURG )
paar walen/fransen die wat graaf stonden te doen in de toiletten

Promogirls van BURN , lekker !!!! (het drankje � )

over maand of twee ga'k nog wel eens terug

Posted by Kaidreas on Aug-15-2006 00:42:

Re: Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)

quote:
Originally posted by Phortastic
Naar mijn weten is er niet echt een thread voor reviews van kleinere feestjes te geven? Dus bij deze.

Ik zal beginnen met feestje gisteren in de versuz in Hasselt. Steve Angello draaide daar namelijk 2 uur.

Ik had via via free entrance op de gastlijst dus ik dacht: we zullen maar eens gaan zien, toch gratis

We kwamen aan rond half 1, Muziek op dat moment was te doen. Iets na 2 begon Angello aan zen set. Volk was goe toegestroomt en de sfeer zat er drekt goed in want Angello startte direct met een paar knallers waaronder R�yksopp - What Else Is There? (Trentem�ller Remix)

Maar daarna was het om zeep... Toen draaide ie "Sweet Dreams" voor een 10tal minuten Hij bleef er maar in scratchen en liet dat ieder keer breaken. Kvond er eerlijk gezegd ni veel aan. Toen ging ie over naar monotoon gebeuk. En dit voor een uur aan een stuk... Met nog een half uur van zen set te gaan zijn we gewoon weggegaan. Zware ontgoocheling moet ik zeggen.

Als DJ is dit een dikke buis. TOTAAL geen flow en buildup in zen set. En dan ook nog es een enorm slechte trackselectie. Nuja moest ik ni gratis entree gehad hebben was ik ook ni geweest maar men vermoeden over Angello als DJ is eigenlijk enkel maar bevestigd.

Jammer, maar volgende keer beter

dat was er dus wel.... forumsearch!!!!!!!!

Posted by Phortastic on Aug-15-2006 11:26:

1Million$shot zijde al eens op ne donderdag naar de versuz geweest? Dan moet ge eens naar boven in da kleiner zaalke gaan zien. Bart Maes draait daar dan (tenzij dat veranderd is) en dat is meestel wel vette house. Of all� omdat gij het zijt: vette groove

Posted by 1Million$shot on Aug-15-2006 16:00:

quote:
1Million$shot zijde al eens op ne donderdag naar de versuz geweest? Dan moet ge eens naar boven in da kleiner zaalke gaan zien. Bart Maes draait daar dan (tenzij dat veranderd is) en dat is meestel wel vette house. Of all� omdat gij het zijt: vette groove

da's op die student nights ofwa ?

deze mens werkt op vrijdag � ! da's dus wel een probleem

Posted by Phortastic on Aug-15-2006 17:20:

quote:
Originally posted by 1Million$shot

da's op die student nights ofwa ?

Ja, wel stukken betere muziek boven in de kleine zaal den donderdag dan op zaterdag in beide zalen samen ze. En stukken goedkoper. Als ge ooit es vrij hebt op ne vrijdag ni twijfelen

Posted by 1Million$shot on Aug-15-2006 19:16:

quote:
Ja, wel stukken betere muziek boven in de kleine zaal den donderdag dan op zaterdag in beide zalen samen ze. En stukken goedkoper. Als ge ooit es vrij hebt op ne vrijdag ni twijfelen

k zal dan nog es afzakken naar Hasselt !

Posted by Phortastic on Aug-16-2006 00:11:

en pinten aan 1 euro op donderdag

Posted by 1Million$shot on Aug-16-2006 15:50:

quote:
en pinten aan 1 euro op donderdag

k drink enkel Veuve Clicquot in de VIP

k lust geen bier

Posted by Phortastic on Aug-16-2006 16:07:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
k lust geen bier

hoho, meneer is van de High Society ofwa

Posted by 1Million$shot on Aug-16-2006 17:06:

quote:
hoho, meneer is van de High Society ofwa

nah, ma via Dave geraken we wel eens op guest list voor vip.
toffe kerel!

btw, drink ook geen champi ze. Houd het meestal bij water en fruitsapkes.

Posted by Phortastic on Aug-16-2006 17:14:

Hehe guest list is nice natuurlijk. Ook eens via ene op guestlist geraakt toen Angello in versuz draaide. (heb ik wel spijt van gehad achteraf, zie 1ste post, maar was toch gratis )

Posted by TOR on Aug-16-2006 18:17:

Zaterdagavond de afsluitende avond van het Klinkers-festival in Brugge, met Orishas. Was me dat weer een heerlijk optreden, nog een stuk beter dan hun eerste komst enkele jaren terug op het Cactus-festival. Echt genieten. Ervoor nog de Nederlandse groep Kraak & Smaak, erg leuke ontdekking met een bijzonder gevarieerd programma.

Onthou die namen

Posted by Phortastic on Aug-16-2006 18:25:

quote:
Originally posted by TOR
Ervoor nog de Nederlandse groep Kraak & Smaak, erg leuke ontdekking met een bijzonder gevarieerd programma.

Onthou die namen

Jep Kraak & Smaak zijn idd lekker. Als ge de kans hebt moet je hun album van vorig jaar "Boogie Angst" eens checken. Staan redelijk wat leuke plaatjes op!

Posted by FCB_Fanatic on Aug-19-2006 13:46:

gisteren heeft jonas een setje gespeeld in Bocholt, kben der samen met Fenixstyle es een kijkje gaan nemen. Niet veel volk, maar twas wel leuk.

Hierbij ook de tracklist van Jonas:

Jonas Steur � Live @ Summerdance, The Place, Bocholt (BE) (18-08-2006)

01. ID Jonas Steur (zelfde als op BETA Party)
02. Cosmic Gate � Should Have Known (Jonas Steur Remix)
03. Airwave � Save Me (Original Mix)
04. Jonas Steur � Tales From The South (Jonas Steur�s Revision Flow)
05. Mr. Sam ft. Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix)
06. Mason - Exceeder
07. Bolier & Coenraad � The Mighty Ducks
08. Ferry Corsten � I Love U
09. Ralphie B - Massive
10. Karen Overton - Your Loving Arms (Menno de Jong Mix)

Posted by Config on Aug-19-2006 14:01:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
gisteren heeft jonas een setje gespeeld in Bocholt, kben der samen met Fenixstyle es een kijkje gaan nemen. Niet veel volk, maar twas wel leuk.

Hierbij ook de tracklist van Jonas:

Jonas Steur � Live @ Summerdance, The Place, Bocholt (BE) (18-08-2006)

01. ID Jonas Steur (zelfde als op BETA Party)
02. Cosmic Gate � Should Have Known (Jonas Steur Remix)
03. Airwave � Save Me (Original Mix)
04. Jonas Steur � Tales From The South (Jonas Steur�s Revision Flow)
05. Mr. Sam ft. Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix)
06. Mason - Exceeder
07. Bolier & Coenraad � The Mighty Ducks
08. Ferry Corsten � I Love U
09. Ralphie B - Massive
10. Karen Overton - Your Loving Arms (Menno de Jong Mix)

vette tracklist Save Me en Massive lekkere Classics hoor
en die Estuera remix van Should have known had ie blijkbaar ook gedraaid op Tomorrowland

Posted by Antony on Aug-21-2006 10:46:

Dancetour te eindhoven gistren

Was best een leuke dag. De eerste 4 uur was er weinig volk, dus niveel sfeer bij de winnaar van de dj contest en bij Perry O'Neill die nochtans goe zijn best deed. Ronald van Gelderen had zen zelfde plastron aan als op tomorrowland. Set viel goed mee op het einde na, 'james brown is dead' konden de hollanders wel apprecieren (zeker die in hun 'defqon one' jasje en air maxen kwamen)

Ron van den Beuken speelde een lekkere set (opende met pirates), hij draaide Direkt Dizko 2 van de 4 gisteren MIKE nam over met loepzuivere trance, wat int begin ni echt werkte bij de massa. (buiten een groepje beta's ) tot Universal Nation natuurlijk...

Armin was weer geweldig! Speelde een betere set als op Tomorrowland, met onder andere:

Life less ordinary, Mystery, Should have known, Bodyrox, Love you more, Harmonic, Carte Blanche en Sail als afsluiter.

Leuk dat het overdag is vind ik persoonlijk, enkel spijtig dat er weinig belichting is.... (en marginalen die het nodig vinden te beginnen plassen in lege bekertjes enzo)

Posted by Antony on Aug-21-2006 13:24:

quote:
Originally posted by Antony
Life less ordinary, Mystery, Should have known, Bodyrox, Love you more, Harmonic, Carte Blanche en Sail als afsluiter.

schiet er mij nog 1tje trug te binnen.... Arctic Globe!

Posted by _Jedi on Aug-21-2006 14:10:

Link naar de weeral veel te lange party review in Tropicana:

http://www.dance4mation.com/board/v...9210&forum=57&0

Posted by Solar1 on Aug-22-2006 18:39:

Verdorie, ik had ergens iets horen waaien over Jonas' set in Bocholt maar niets over gevonden, dus dacht t maar "lucht" was... Spijtig dat k het heb moeten missen, dicht bij huis...

Posted by Phortastic on Aug-26-2006 14:26:

Gister Sven Van Hees in Hasselt. Kan ik kort over zijn: heb bekans nix gezien dervan

Kwist da het feestje daar om 10 uur begon maar ik dacht den Sven zal wel ni drekt beginnen zeker. Dus ik kom om 11 uur aan. Hij was natuurlijk al een uur bezig

Men kameraad een sms gestuurd dat ik aangekomen was en in de buurt op een terraske gaan zitten met nog een paar mensen omdat er op de dansvloer voor Sven totaal geen ambiance was
Ge hoorde de muziek van op dat terras zeer goed en Sven draaide lekkere plaatjes

Toen wou de bende ff naar de Irish Pub gaan. Dus wij daar naartoe. 1 pint gedronken (fucking 2.80 euro voor ne carslberg ) en ik en men kameraad weggegaan daar en terug naar Dusart plein. Bleek de Sven toch wel ni gedaan te hebben zeker lol. Toen waren der nog zo 2 marginale CD DJ's aant draaien en om half 2 was da "feestje" daar al gedaan.

Toen maar doorgegaan naar nog wat caf�s en ons nog goed geamuseerd. Maar de gig van Sven Van Hees heb ik me wel een beetje op misrekend

Posted by Vishnu on Sep-01-2006 23:52:

Nog niet zo lang terug van Novastar op de Turnhoutse vrijdagen.

Wat heeft die Joost toch een hemelse stem, en wat een overgave die hij legt in z'n muziek, schitterend. Heb hen nu 3x gezien maar daar mogen nog gerust een aantal optredens bij.

Posted by Kaidreas on Sep-03-2006 11:24:

een paar weken terug waren de fun lovin criminals op maanrock in mechelen. heel goed, alleen jammer dat het geluid zo slecht was.

ik heb me volledig laten gaan op: "can't you see i've got a supermodel om my dee"

Posted by kokkenmaster on Sep-03-2006 14:00:

Laundry Day

Wel, goeie muziek, zalige sfeer en heel veel mooie vrouwen...

Nog van dat

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »