TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Expain your name
Pages (2): « 1 [2]

Posted by eXos on Mar-03-2002 17:22:

Sja....

Hoe kom je erop vraagt men dan, je kan beter vragen: "Hoe kom ik eraf"

The 1 and Only, the Holy Addicted Priest

Omdat ik zo'n heilig boontje ben denk ik, me echte naam is nml gewoon Peter

Ik ben op andere forums ook wel bekend onder De_Gek en (m.d.a Miss P) ProFeeTruS

Posted by T.H.C. on Mar-03-2002 18:09:

ook uit de chillout:
quote:
Originally posted by T.H.C.
The primary active constituent of the hemp plant Cannabis sativa (da Hollandica)is delta9-tetrahydrocannabinol (delta9-THC).
And consuming that plant is for me,(besides music) a verry large hobby.

Posted by mido on Mar-03-2002 23:40:

Bij mij is het net zo simpel is de rest....

MiDo staat voor Maikel Doll�.

Jullie zullen wel denken van: "Dan zou het toch MaDo worden?".
Dat is ook zo maar dat klinkt voor geen meter!

En als "hoofd" artieste naam het ik Audio Culture.

Wie die verzonnen heeft weet ik helaas niet meer. Sorry voor diegene.
Maar de meeste weten hier in ieder geval wel hoe ik daar aan kwam

[OFFTOPIC]
Nee ik heb helaas nog steeds geen nieuw luister materiaal. Ik ben steeds niet tevreden en begin dan weer wat nieuws. Solly maar zodra er wat is dan komt het er!
[/OFFTOPIC]

Posted by Gurian on Mar-04-2002 12:53:

Mijn naam is komt eigenlijk gewoon van mijn voornaam.
Ik zat met mn vrienden bij elkaar tv te kijke toen er op TMF (jaja)
een nummer van Dj Jose vs G-spott voorbij kwam. Aangezien je die
J van Jose als een G uitspreekt en ik Jurian heet kom je al snel
aan Gurian.

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-21-2002 16:40:

ff deze thread weer omhoog kickuh,
er zijn zoveel nieuwe gasten bijgekomen,

jongens: explain your name!

GreetZ RubDub

Posted by magrec on Mar-21-2002 18:01:

Worm Popper

Je bent 16 en zoekt een naam om te chatten op ilse chat.nl naja je denkt magik en recordings en dat wordt dan magrec pff tsja it's as easy as that

Posted by CaBaL on Mar-21-2002 18:16:

Tja, mijn echte naam is Yves en in Belgi� zijn er al te veel bekende DJ's die Yves heten --->Yves Deruyter, Dj Yves dus heb ik maar een ander naampje bedacht.

Aangezien ik toen ik pas begon te draaien ook nog voor hardcore was (neenee, niet van die gabbertoestanden, maar de echte hardcore zoals Arkangel, Youth of Today en inderdaad Cabal) en dat de groep was waar ik veel naar luisterde.

Trouwens cabal betekent ook perfectionistisch en aangezien iedereen altijd zegt dat ik zo op details zit te vitten en altijd alles perfect wil hebben...

En dan is er nog reden nr 3. Het lijkt gewoon veel op kabaal. Het woord dat mijn ouders wel eens durven gebruiken als ik een beetje aant draaien ben.

GREETZzz... DJ CaBaL

Posted by eXos on Mar-21-2002 18:30:

quote:
Originally posted by CaBaL
Aangezien ik toen ik pas begon te draaien ook nog voor hardcore was (neenee, niet van die gabbertoestanden, maar de echte hardcore zoals Arkangel, Youth of Today en inderdaad Cabal) en dat de groep was waar ik veel naar luisterde.

LOL, ik was ff nieuwsgierig en heb ff een numemrtje gedowned
en wel: YOT_were_not_in_this_alone01.mp3

Maar dus gewoon van die halve gare punk rock ofzo.

LOL

Posted by zarch on Mar-21-2002 19:35:

Mijn naam, haha eignelijk geen idee waar ie vandaan komt Ik heb hem in de eerste "gekregen/verzonnen" en ben hem op inet gaan gebruiken en tja doe ik nog steeds eignelijk. Heb ook geen zin om andere te verzinnen ofzo.

Posted by LightForce on Mar-21-2002 19:43:

Zarch, hmm als ik dit zo hoor, dan doet het me denken aan een Alien naampje!! Ahh Me *bliep* *bliep* Zarch, Me van *bliep* *bliep* Plutar. *bliep* *bliep*

Posted by zarch on Mar-21-2002 20:11:

quote:
Originally posted by LightForce
Zarch, hmm als ik dit zo hoor, dan doet het me denken aan een Alien naampje!! Ahh Me *bliep* *bliep* Zarch, Me van *bliep* *bliep* Plutar. *bliep* *bliep*

He sjit je hebt me door Dacht nog zo dat het zo'n mooi verhaaltje was, maar je hebt het gewoon door!

Posted by Passiva on Mar-21-2002 20:28:

Tsja mijn naam.... Ik zat een hele tijd een naam te bedenken, toen kwam ineens -=Tha GrOoVy=- in mn hoofd, die gebruik ik als ik alleen draai. Tot op een moment dat ik de site van Mark van Dale tegenkwam, ReStyled (vraag me niet waarom).. Toen heb ik er maar ReGrOoVeD van gemaakt...

Pages (2): « 1 [2]