TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe plaat van tiesto???
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Creamfields23 on Jun-27-2006 12:32:

quote:
Originally posted by magrec
Hij heeft laatst 30 nieuwe tracks aan zijn discography toegevoegd.

this miami
this rotterdam
this The hague
etc

Haha dies sterk

Posted by eieregooie on Jun-27-2006 13:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dit is weer typisch TA. Zeg je iets negatiefs is het meteen bashen.

Ei, als jij het nou eens gewoon omdraait en meediscussiert waarom jij het wel of geen slechte plaat is, dan komen we nog ergens. Neem een voorbeeld aan Gerrit bv. "Lekker belangrijk" is zo'n simpele oplossing altijd. Dan kan ik bij ieder topic waar ik geen ruk aan vindt of wat ik een 'lekker belangrijke' discussie vindt dat zelfde neerzetten. Nee daar heb je wat aan

Harmen geeft zijn mening. Klopt, misschien wat kort door de bocht, maar het is gewoon een mening. Als andere mensen daar gewoon op ingaan (hoe slecht of goed het nummer is, ik heb het niet eens gehoord) dan heb je een dis-cus-sie. Maar dat schijnt niet te kunnen hier op TA. Harmen is namelijk niet de enige die dat vindt.

Mag er hier alleen maar goed nieuws ofzo? Of mensen die zover met hun hoofd in de kont van sommige artiesten zitten (we kennen de voorbeelden wel, zoals bv een Amber vroeger) dat je neit weet waar de artiest eindigt en zij beginnen?

(En nee dit is geen TA bashen, voor alle Zzandirts etc weer boven water komen die over het eerste zinnetje vallen). Oftewel: ga gewoon eens inhoudelijk op het bovenstaande in.

Je kan me nog meer vertellen Bram... Kijk nou nog eens...

quote:
Wat hoor ik nu op slamfm....Wordt een plaat aangekondigt als de nieuwe plaat van tiesto maar allejeeeeeeeeeeeezus wat is dit voor een cheesybout plaat. Remix van een plaat/muziekstuk die ook wordt gebruikt als tune voor expeditie robinson. How low can you go..........(pirates of the carribean)

quote:
Shit hey dit is toch pure crap...maakt mij niet uit wie dit heeft gemaakt maar dit is pure crap niks meer en niks minder. Als dit de huidige stand van zaken is in de trance wereld

Van mij mogen jullie over this is sensation praten hoor. SK is toch al lang uit de picture.

Ik weet niet wat jij verstaat onder het beginnen van een discussie, maar als je wil dicussieren moet je niet gelijk dingen volledig gaan afzeiken en open staan voor meningen van van anderen, en dat doet Harmen hier duidelijk niet. (wel afzeiken, niet openstaan dus, voor de duidelijkheid )

En daar heb je ook precies de reden waarom ik niet inhoudelijk gereageerd heb. Iemand die met zo'n houding begint kan ik alleen maar om lachen.

Posted by eXos on Jun-27-2006 14:48:

tis toch logish als je door de jaren heen minder van trance bent gaan houden dat dit soort platen ruk zijn. Maar t heeft weinig zin om hier zo'n drama van te maken.

Posted by Siesta on Jun-27-2006 15:23:

quote:
Originally posted by ahp2002
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com

Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.

toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..

boeeeeeeeee

Sander K is gewoon de nieuwe Tiesto!

Posted by magrec on Jun-27-2006 16:03:

Je kunt hier ook niet eens op een normale manier een relletje starten zeg Maar ik sta open voor iedere mening hoor niemand die mij heeft kunnen overtuigen waarom dit wel goed is..

Posted by eieregooie on Jun-27-2006 16:04:

Misschien is er wel niemand die het echt goed vindt

Posted by SnuggLe on Jun-27-2006 16:46:

d
quote:
Originally posted by AirPole
EDIT: Bram, je hebt wel een beetje gelijk, maar zelf kom je ook alleen maar weer over de technische kant van deze draad te spreken, en inhoudelijk zelf ook weinig.

Zo he iemand ie me gelijk geeft

Maareh....ik kan inhoudelijk weinig zeggen omdat ik de plaat niet gehoord heb. Dus daarom zeg ik er ook niets over, mag dat? Ik hou mijn oordeel voor me over de plaat totdat ik er dus wat zinnigs over kan zetten. En hiermee reageer ik meteen op:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Maareh, wat vind jij van die nieuwe Tiesto?

(Ik vind het overigens een plaat van niks)

Verder:

quote:
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com

Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.

toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..

boeeeeeeeee

Als dat zo is dan is dat ntuurlijk zwaar stupid Maar...het is wel leuk om Harmen op deze manier proberen in de zeik te zetten, maar feit is dat hij die 2 woordjes niet speciaal voor Sensation wijzigt, maar dat dat al standaard is (het was bv ook in de ASta in Den Haag ineens 'This is The Hague'.

En 2 Ei: helder, snap je ook wel, maar het is wel een typische reactie vaak alhier.

Posted by robin on Jun-27-2006 17:19:

quote:
Originally posted by eXos
tis toch logish als je door de jaren heen minder van trance bent gaan houden dat dit soort platen ruk zijn. Maar t heeft weinig zin om hier zo'n drama van te maken.

Spijker op zn kop..

Deze plaat is echt geen discussie/drama waard zeg...

Posted by Chicane on Jun-27-2006 18:46:

Die nieuwe van Menno de Jong en Leon Bolier, das pas vette ruk!

Edit: en het kan me aan me linkerteelbal kriebelen dat die Menno hier het forum leest, jonge je nieuwe track is gewoon net zo dood als het kapsel van Balkenende.

Posted by eieregooie on Jun-27-2006 18:56:

Ik denk niet dat hij zich eraan stoort dat je zegt wat je ervan vindt. Als iedereen je alleen maar loopt op te hemelen heb je ook geen houvast.

Posted by magrec on Jun-27-2006 19:04:

`je kan zeggen wat je wilt maar in 2 dagen tijd wel weer wat pagina's vol..........Was new wave maar online

Posted by eieregooie on Jun-27-2006 19:06:

Oh, gaat t nu weer om kwantiteit in plaats van kwaliteit?

Posted by AirPole on Jun-27-2006 19:14:

quote:
`je kan zeggen wat je wilt maar in 2 dagen tijd wel weer wat pagina's vol..........Was new wave maar online

Ik zag vanmiddag zelfs de naam 'Remy D' verschijnen bij het lijstje van namen die op NLTA aan het surfen waren

Posted by Opti on Jun-27-2006 20:40:

quote:

Tim had me gisteren nog gesms't dat ie TA vaarwel had gezegd

Posted by magrec on Jun-27-2006 20:51:

ik weet het opti

Goed ik laat de boel hier wel weer verder met wat het is.

Posted by Push2005 on Jun-27-2006 21:23:

Geniale schijf dit, bevestigt nogmaals dat Ti�sto een uitstekende remixer is...

quote:
Als dit de huidige stand van zaken is in de trance wereld

Toevallig is dit wel een stuk muziek dat teruggrijpt naar de oudere trance rond 2000. Straightforward uplifting met een banging melodie... Het is beter dan de random tunes die er tegenwoordig uitkomen...

Dit bewijst niet dat tiesto het weer beter gaat doen, volgens mij gaat z'n album niet te vet zijn; maar deze remix is AF

Posted by DjRV on Jun-28-2006 07:25:

Ga nou niet zieken over de huidige stand van de trance wereld over een RADIO EDIT die je op slamfm hoort. Ik geloof niet dat radio een goede voorspiegeling is van de huidige trance wereld.

Of je moet denken dat de creme de la creme Lasgo,Sylver en Ian van Dahl is.

Ik heb de extended mix nog niet gehoord, dan kan ik pas een goed oordeel geven.

Posted by eXos on Jun-28-2006 11:30:

Tiesto - He's A Pirate (Orchestral Mix) vind ik dan beter klinken.

Promo is al uit op EMI....

Posted by ahp2002 on Jun-28-2006 12:07:

de vinyl heeft een uberhippe (not) filmposterlook

maar wel ok plaatjes hoor.. lekker uplifting en knallend, mag ook weleens.

Posted by eieregooie on Jun-28-2006 13:22:

quote:
Tiesto - He's A Pirate (Orchestral Mix) vind ik dan beter klinken.

Promo is al uit op EMI....

Retail ook, die is zelfs al uitverkocht bij de groothandel.

En alleen het feit al dat Keira erop staat maakt de hoes geslaagd

Posted by eXos on Jun-28-2006 15:21:

Tijd voor CDM dus

Posted by eXos on Jun-28-2006 20:02:

quote:
Tijd voor CDM dus

Is er ook al zie ik haha!

Posted by @win on Jun-28-2006 22:47:

quote:
de vinyl heeft een uberhippe (not) filmposterlook

maar wel ok plaatjes hoor.. lekker uplifting en knallend, mag ook weleens.

Die sound hebben we inderdaad keihard nodig om de scene weer naar grotere hoogten te krijgen!

Posted by Ultravibe! on Jun-29-2006 12:04:

Dat Tijsje aan piraterij doet wisten we toch al?

Posted by basvh on Jun-29-2006 16:31:

quote:
Originally posted by Siesta
Sander K is gewoon de nieuwe Tiesto!

ik vond het al zo raar dat Sander K weer op sensation stond. Na de eerste keer dat hij daar draaide verklaarde hij tijdens een interview dat hij het maar 1 keer zou doen en dat het ook beetje voor de fun was. Maar blijkbaar stinkt geld toch niet en het is ook wel handig voor je marketing aangezien Sensation in het buitenland erg hoog staat aangeschreven.

Pages (2): « 1 [2]