TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- UDC moet opzouten met hun belachelijke prijzen
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by hamburgerboefje Maar euhh 10 uur is toch meer dan genoeg...Maar ja de mensen die chemicalien gebruiken zullen het hier wel niet mee eens zijn.... |
(<-- jaja rolleyes blijft een kutsmiley
)| quote: |
| Originally posted by YojiBiomehanika ja et is ook een vieze naaiactie eerst ieder1 laten reserveren en dan zeggen oh de kaartjes zijn maar 50% duurder geworden das toch lame |

| Originally posted by Optimus \ zullen we samen gaan Jukx? Ff rond 12en ofzo over een hekkie klimmen ![]() ![]() |
| Originally posted by Ding Chavez Je HOEFT je reservering nie om te zetten in een kaartje. Als je het te duur vindt laat je de betalingstermijn gewoon aflopen en gebeurt er niks. Reserveren was alleen zodat je zeker wist dat je de MOGELIJKHEID had om te gaan, je bent nie verplicht ![]() GreetZ, DC |
�70 is best wat geld, maar uitverkocht gaan is zeker haalbaar met het sterke concept wat ze hebben. Zeker met 40.000 mensen zal het een erg leuk feest worden.
Ben ik er zelf dit jaar niet bij aangezien Nature One mij roept (net als vorig jaar).. D�t, beste mensen, is ��n van de beste feesten die er zijn..
3 dagen feest, inclusief camping vorig jaar 70DM.. En ��n van de meest briljante feesten...
70 DM? Hoeveels da in �?
en dat voor 3 dagen? das best voordelig...

| Originally posted by Optimus 70 DM? Hoeveels da in �? en dat voor 3 dagen? das best voordelig...![]() ![]() |
Nature One lijkt me ook wel vet. Maar 3 dagen lang zie ik niet zo zitten. En DanceValley, tsja, heeft toch een streepje voor bij mij.
Moet het toch eens meemaken. Alleen die prijs h�...
Ben benieuwt of je ook nog apart zult moeten betalen voor de pendeldiensten (ALS die al rijden)....
Hey Jukx
een vriend van mij is 2 jaar terug met z'n maten over t hek geklommen. was geen enkel probleem! als jullie t doen ga ik mee. lijkt me supertop
spannund!!! (fout h� ibo
)
en wat nou als t niet lukt....dan gaan we gewoon chillen bij mij thuis

| Originally posted by DarkHelmet Nature One lijkt me ook wel vet. Maar 3 dagen lang zie ik niet zo zitten. En DanceValley, tsja, heeft toch een streepje voor bij mij. Moet het toch eens meemaken. Alleen die prijs h�... Ben benieuwt of je ook nog apart zult moeten betalen voor de pendeldiensten (ALS die al rijden).... |
| Originally posted by Miss Proximus Hey Jukx een vriend van mij is 2 jaar terug met z'n maten over t hek geklommen. was geen enkel probleem! als jullie t doen ga ik mee. lijkt me supertop spannund!!! (fout h� ibo )en wat nou als t niet lukt....dan gaan we gewoon chillen bij mij thuis |

)
Petrus, ik ben idd een DSmarty slaaf

En ik ben absoluut v��r GateCrashen. Kweenie wat de straffen ervoor zijn... 
Er wordt nu wel grappig over gelult, maar ik ben dus wel serieus. Ik ga geen kaartje proberen te bemachtigen als er ook realistische plannen voor GateCrashen zijn!
| Originally posted by DarkHelmet Petrus, ik ben idd een DSmarty slaaf ![]() En ik ben absoluut v��r GateCrashen. Kweenie wat de straffen ervoor zijn... ![]() Er wordt nu wel grappig over gelult, maar ik ben dus wel serieus. Ik ga geen kaartje proberen te bemachtigen als er ook realistische plannen voor GateCrashen zijn! |
. Ik doe zo mee, noem maar time & place en ik ben er.
Lijkt mij wel cool! Ik was t al gelijk van plan toen ik al dat gedoe las.
En ik verontschuldig me niet tegenover Obi omdat ik denk dat hij bij die organisatie zit, ik doe het omdat hij me vat een klaploper vind...eerst mutjes achterhouden bij hun, dan over de hekken bij Dv 
Weet je, het probleem ligt niet bij UDC, maar bij die 40.000 mongolen die bereid zijn zo'n bedrag ervoor neer te tellen. Want laten we nou wel wezen....wie kan er nou 50 DJ's zien in ide paar uur? Niemand... of je moet overal vijf minuten van willen pikken. Gezelligehied is dan ver te zoeken, omdat je niet echt de vibe kan pakken dan. Bovendien neem dan maar vast een verbandtrommeltje voor je zielige voeten mee.
Veel plezier degenen die gaan, Dancevalley heeft voor mij lang geleden al afgedaan. Leuk om er te zijn geweest, maar da's dan ook alles...
Ik ga liever festivals afstruinen in Duitsland, in de bossen enzo...
| Originally posted by Eye-Riz Weet je, het probleem ligt niet bij UDC, maar bij die 40.000 mongolen die bereid zijn zo'n bedrag ervoor neer te tellen. Want laten we nou wel wezen....wie kan er nou 50 DJ's zien in ide paar uur? Niemand... of je moet overal vijf minuten van willen pikken. |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nou zeg, Ik en de 39.999 leden van me Jostie Band verheugen ons er nu al op. Dus ff niet zo grof in de mond h� lieve Eye-Riz |
sinds wanneer ben ik van jou?
| Originally posted by Eye-Riz Weet je, het probleem ligt niet bij UDC, maar bij die 40.000 mongolen die bereid zijn zo'n bedrag ervoor neer te tellen. Want laten we nou wel wezen....wie kan er nou 50 DJ's zien in ide paar uur |

| Originally posted by eXos Nou zeg, Ik en de 39.999 leden van me Jostie Band verheugen ons er nu al op. Dus ff niet zo grof in de mond h? lieve Eye-Riz |
| Originally posted by Miss Proximus JOUW band??? sinds wanneer ben ik van jou? |