TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
Pages (3): « 1 [2] 3 »
uhmnouw,Den Haag is toch beswel streng in t deurbeleid hoor,kep ze vaak zien gaan daar,en idd om een lullig adidasmerkje op een mouw maar zeer zeker ook om minderjarige redenen,en idd das maar goed ook anders zouw t mn stamtent nie meer zijn
Zie je daar opti,kleine podium,k ben degene met de oogies dicht die paar meter boven de oppervlakte zweeft:P
Ghehehe, ik kom/kwam altijd wel binnen, ik heb gewoon een lieve kop!!!

Ik zoek wel hoor, bij de trap zeker?
yeap de trap,die me altijd weer doet verbazen dat t altijd al zo laat is als ik nog ff naar boven wil en hijs afgesloten:P
En sja je mot r gewoon niet AL te jong uitzien,maar jij bent tulijk een sjinees,die zien er altijd jong uit,ze denken vast dat je al jaar of 60 bent

Ik ben er zeker wel bij in Arnhem, mijn ma woont er dichtbij, dus..
Mijn vriendin komt ook wel weer mee, alsmede nog wat friends.
He Tango, Ding, dat wordt wel ff meeten he! 
Greetz,
SnuggLe
Hey ik zit net ff te kijken op de eau site, en er is dus in tegenstelling tot voorgaande berichten w�l voorverkoop:
| quote: |
On the 6th of April, major superhero DJ Ti�sto will glory in our clubs again! Tiesto will be bringing other talented Black-Hole deejays along on this "Magik Muzik" night, which means both �O� Arnhem and The Hague will be Black Hole territory for that night. �O� Arnhem will host dj's Fred Numf, Ti�sto and Montana and �O� The Hague will have dj's Montana, Cor Fijneman and finally Ti�sto will be taking you all the way �till early in the morning! Tickets can be bought in advance via ticketscene.nl. For a direct link, just go to the programme page � 06-04-2002. Tickets via ticketscene spare you the hassle of standing in a queue and paying at the entrance counter. You pay 100% safe via the internet and you can print your own ticket at home! Please read the instructions at www.ticketscene.nl for more info... |
Dat is dus helaas alleen voor Den Haag. De mensen die naar Arnhem willen zullen dus wel tijdje in de rij moeten gaan staan :///
GreetZ, DC
BOINK BOINK BOINK
Arnhem it is!! whaoaoaoaaaaoaaaaooooo wat een avondje gaat dat worden!!
BOINK BOINK BOINK
Volgens Cor gaat hele montana niet in den haag draaien maar is dat Dazzle,njaah ik vinnet beter,dus afwachten maar
| Originally posted by Donna Volgens Cor gaat hele montana niet in den haag draaien maar is dat Dazzle,njaah ik vinnet beter,dus afwachten maar |
| Originally posted by Bouma-Bros Klopt. Dazzle heeft me dat zelf gemaild, die draait 100% zeker in DH. Dat Montana in Den Haag draait is een fout op de website van de Eau. Balen dat wij in Arnhem Montana krijgen en niet Dazzle...... |
tja.. 6 april wordt een druk weekend.
moeten we maar eens kijken waar we heen gaan.
| Originally posted by NILA.NL Een keertje weer Montana is toch ook niets mis mee?!?!?! |
Het ziet er nou naar uit dat ik ipv naar de magik muzik night naar de 3 year anniversary ga. precies die zaterdag (van de magik muzik night)moeten nl 2 vrienden van me samen met marco v draaien...
Dus dat wordt vrijdag naar Breda en zaterdag gewoon naar Nijmegen. Ook mooi. 
greetz
Nu de datum bijna is aangebroken, wie gaat er nu allemaal zeker? En naar welke eau?
Zet effe zoiets neer van:
TaNGo -> Arnhem
grtz,
TNG
Bouma-Bros -> ARNHEM!!!
Zie je daar Tango, al hebben we geen idee hoe je eruit ziet. 
/Me en RV Denhaag 4 sure (altijd als t gratis is)

ME is er ook bij in Arnhem. Als de rij het toelaat 
/me The Hague
Heb de kaartjes al.. (nie gratis trouwens
)
Ga optimaal genieten van het feestje in Breda en ben dus in beide <
Volgende keer weer!
Mja dat feesie moesten wij afslaan,we kunnen niet vrijdag
Aan de andere kant ben ik blij dat we den haag ipv breda kunnen,is voor ons dichterbij
Yes Yes.. nog 3 dagen!! Ben ik ook op de helft van mn tentamens, dus dat wordt flink feestuhhh hehe. Heb er zin in om Tiesto weer is te gaan zien! Ltr!
| Originally posted by Donna /Me en RV Denhaag 4 sure (altijd als t gratis is) |

| Originally posted by Jappio Yes Yes.. nog 3 dagen!! Ben ik ook op de helft van mn tentamens, dus dat wordt flink feestuhhh hehe. Heb er zin in om Tiesto weer is te gaan zien! Ltr! |

Jewel,der zijn nog wel kaartjes (vlgns cor tenminste wel).
Dus gewoon beetje op tijd komen
| Originally posted by Bouma-Bros Bouma-Bros -> ARNHEM!!! Zie je daar Tango, al hebben we geen idee hoe je eruit ziet. |