TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts - Hier bestellen
Pages (2): « 1 [2]
Nog een kleine aanpassing aan mijn bestelling 
als het nog mogelijk is:
voor mij nen B&C Unisex baseball
maat: medium
Tis genoteerd, diddi en FredJen. Morgen of overmorgen weet ik de prijs en dan komt de betaalthread.
| quote: |
| Originally posted by CygnusX De winkel is nog met verlof tot aanstaande maandag. Bestellen kan dus nog even. PS: Van Bunz, Sh!fty, geoffen en obssession heb ik nog geen mailtje gehad met hun thuisadres. |
Kan er nog besteld worden?
Vanaf wanneer kunnen we nu eigenlijk betalen en wat is de te verwachte levertijd? 
| Originally posted by Transfusion Kan er nog besteld worden? |
| Originally posted by FenixStyle Vanaf wanneer kunnen we nu eigenlijk betalen en wat is de te verwachte levertijd? |
| Originally posted by CygnusX maar ik schat dat het tussen 1 � 2 maanden ligt. |
Die 1 � 2 maanden was dus inclusief het wachten tot iedereen betaald heeft 
Ik ben net nog eens langs de tshirtwinkel geweest. Hij zou zaterdagvoormiddag ten laatste de prijzen doorsturen.
Kariban Alessandro
1 maat (L)
Beta vanvoor, site vanachter
Die website vanachter moeje verbieden, da trekt teveel noobs aan 
Heb last-minute nog een bestelling van een kameraad:
- B&C Unisex 190
- Zwart
- XL
De mail naar Cygnus is ook verstuurd, de overschrijving zou vandaag wsl nog betaald worden.. 
Dat t-shirt zou dus voor mij moeten zijn. Ik heb gisteren nog de betaling gedaan. Ik hoop dat ik er nog eentje kan krijgen zodat FenixStyle en FCB_Fanatic niet de enigste zijn die met hun t-shirt kunnen bluffen 
hoe zien er die er uit?
ik heb bij illusion wel een gast gezien maar was vrij donker

| Originally posted by Ronalien Dat t-shirt zou dus voor mij moeten zijn. Ik heb gisteren nog de betaling gedaan. Ik hoop dat ik er nog eentje kan krijgen zodat FenixStyle en FCB_Fanatic niet de enigste zijn die met hun t-shirt kunnen bluffen |
Wijziging van mijn bestelling:
1)
B&C Men-Fit
Kleur: Zwart
Maat: M
Beta vanvoor en site vanachter.
2)
B&C Men-Fit Raglan
Kleur: Sand Black
Maat: M
Beta vanvoor en site vanachter.