TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex Ik vind dat hele VIP gedoe zo belachelijk �, ze nemen meer dan de helft van de zaal in en voorwa!? Om op een verhoog wa te kunnen staan. |
Ivm illusion 18y: had ik geweten dat het geluid aan de zijkanten van de zaal in orde was, was ik wel ergens anders gaan staan. Ik stond in het midden en het geluid was BARslecht tijdens Tiesto zen set. Ik vond er dus ook niks aan. 'k Heb geen idee of ik dit jaar ga. 
kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja.
edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa? 
| Originally posted by Bl@ckOut kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja. edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa? |
| Originally posted by FenixStyle Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden... |

Van MIKE zijn nieuwe stijl ben ik niet echt een fan, al hoeft voor de 1000e keer Universal Nation of Strange World ook niet meer te passeren voor mij... Zal wel de 20 euro worden... 40 vinnik er ietsje over en champagne is op zo'n evenementen toch niet te zuipen. Ik gebruik die 20 gewonnen euros dan wel voor een beter flesje thuis
| Originally posted by FenixStyle Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden... |

| Originally posted by Bl@ckOut Eten, eten, op zo'n feest moet ge drinken, dansen en genieten van de muziek ![]() 't zal voor mij alleszins ook een 20 euro ticketje worden |
khoop da er in de regular trug free hot-dogs zijn ja...
en is er dat weekend dan trug een studio54?
| Originally posted by Antony khoop da er in de regular trug free hot-dogs zijn ja... en is er dat weekend dan trug een studio54? |
Ik vind de line-up wel heel goed wat Trance betreft,
misschien ga ik ook wel.
Ey, welcome back Jan 
| Originally posted by Antony khoop da er in de regular trug free hot-dogs zijn ja... |
^Thx
Ik kom hier eens snuffelen, was curieus wie hier nog regelmatig post, leest en of de tranceaddicts nog niet verandert zijn.
| Originally posted by _Jedi ^Thx Ik kom hier eens snuffelen, was curieus wie hier nog regelmatig post, leest en of de tranceaddicts nog niet verandert zijn. |
Ik ga miss ook afkomen ben aan het twijfelen tss vip (als er nog kaarten voor zijn) en regular (als er nog kaarten zijn)
Ik ga ook voor de �20 hoor,
en misschien krijg ik deze keer wat meer vrienden mee aangezien Coone en Furax ook draaien 
Ik moet zeggen, zo slecht als ik Furax ook in principe vind, op Qlimax viel hij redelijk goed mee.
| Originally posted by Dark Apostle Ik moet zeggen, zo slecht als ik Furax ook in principe vind, op Qlimax viel hij redelijk goed mee. |
| Originally posted by FCB_Fanatic zo begint dat h�, en voor ge't weet stade in The Complex of The Oh |
lol, Furax "Special Live-Set"
tzal wa zijn

| Originally posted by Dark Apostle BTW als Promo ofzo naar The Complex komt, mij ni gelaten |
| Originally posted by MikeVee De 14de |
Kben de 15e wel vrij van mn job en kzal het eens in overweging nemen, temeer omdat Kelly de 16e naar Amsterdam komt en het wellicht te combineren is 
| Originally posted by Loraine Kben de 15e wel vrij van mn job en kzal het eens in overweging nemen, temeer omdat Kelly de 16e naar Amsterdam komt en het wellicht te combineren is |
| Originally posted by Kelly* alsek ni moet werken dat weekend... YES!!!!!!!!! feestje int Sportpaleis en dan bootje varen in A'dam... |