TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by Den Backer on Jul-20-2006 16:40:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik vind dat hele VIP gedoe zo belachelijk �, ze nemen meer dan de helft van de zaal in en voorwa!? Om op een verhoog wa te kunnen staan.

+ eten + 1 glas champagne + apparte ingang + beter overzicht + het risico nie lopen da we weer als sardienen opeenstaan in regular

na vorig jaar kies ik liever voor zekerheid... ze gaan mij geen 2 keer liggen hebben...
en op vip area achteraan was der vorig jaar nog v���lllll ambi he...

Posted by Real on Jul-20-2006 16:47:

Ivm illusion 18y: had ik geweten dat het geluid aan de zijkanten van de zaal in orde was, was ik wel ergens anders gaan staan. Ik stond in het midden en het geluid was BARslecht tijdens Tiesto zen set. Ik vond er dus ook niks aan. 'k Heb geen idee of ik dit jaar ga.

Posted by Bl@ckOut on Jul-20-2006 16:48:

kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja.

edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa?

Posted by FenixStyle on Jul-20-2006 20:57:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja.

edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa?

Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden...

Posted by kokkenmaster on Jul-20-2006 21:48:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden...

Ja, ge krijgt misschien nog zo'n oplichting fluitje of een fluostick gratis

Vorig jaar was spijtig genoeg overbevolkt door toeristen, terwijl Ti�sto wel een superset draaide maar de voornoemde bezoekers kreeg em spijtig genoeg niet aan het dansen omdat die enkel de hitjes verwachtten...

Dit jaar ben ik er zeker bij... Armin en Schulz Van MIKE zijn nieuwe stijl ben ik niet echt een fan, al hoeft voor de 1000e keer Universal Nation of Strange World ook niet meer te passeren voor mij... Zal wel de 20 euro worden... 40 vinnik er ietsje over en champagne is op zo'n evenementen toch niet te zuipen. Ik gebruik die 20 gewonnen euros dan wel voor een beter flesje thuis

Posted by Bl@ckOut on Jul-21-2006 10:35:

quote:
Originally posted by FenixStyle

Eten, eten, op zo'n feest moet ge drinken, dansen en genieten van de muziek

't zal voor mij alleszins ook een 20 euro ticketje worden

Posted by FenixStyle on Jul-21-2006 10:45:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Eten, eten, op zo'n feest moet ge drinken, dansen en genieten van de muziek

't zal voor mij alleszins ook een 20 euro ticketje worden

Als het van mij afhangt wsl ook, eerst zien wat de rest doet..
Veel eten doe ik zowiezo al niet, want met een volle maag kan ik niet feesten..
Enja ook al is de sfeer op de VIP-stage mss ook wel goed, ik verkies toch de sfeer voor aan de dj-booth..

Posted by Antony on Jul-21-2006 15:33:

khoop da er in de regular trug free hot-dogs zijn ja...

en is er dat weekend dan trug een studio54?

Posted by FenixStyle on Jul-21-2006 16:08:

quote:
Originally posted by Antony

en is er dat weekend dan trug een studio54?

Studio 54 vindt een week later plaats, normaal gezien delen Illusion en Studio 54 de installaties maar dit jaar zou dit te veel verbouwingswerken met zich meebrengen omdat beide concepten t� vee verschillen.

En op de affiche staat dat er weer free food is voorzien ja

Posted by _Jedi on Jul-23-2006 10:55:

Ik vind de line-up wel heel goed wat Trance betreft,
misschien ga ik ook wel.

Posted by Jasperovitsj on Jul-23-2006 10:59:

Ey, welcome back Jan

Posted by Bunz on Jul-23-2006 11:03:

quote:
Originally posted by Antony

smerige dingen zijn dat, man !

Posted by _Jedi on Jul-23-2006 11:12:

^Thx
Ik kom hier eens snuffelen, was curieus wie hier nog regelmatig post, leest en of de tranceaddicts nog niet verandert zijn.

Posted by Dark Apostle on Jul-23-2006 12:16:

quote:
Originally posted by _Jedi
^Thx
Ik kom hier eens snuffelen, was curieus wie hier nog regelmatig post, leest en of de tranceaddicts nog niet verandert zijn.

TranceAddicts are 4 Ever jong

BTW welkom terug

Posted by Dark Apostle on Aug-05-2006 09:25:

Ik ga miss ook afkomen ben aan het twijfelen tss vip (als er nog kaarten voor zijn) en regular (als er nog kaarten zijn)

Posted by Glexx on Aug-05-2006 10:23:

Ik ga ook voor de �20 hoor,
en misschien krijg ik deze keer wat meer vrienden mee aangezien Coone en Furax ook draaien

Posted by Dark Apostle on Aug-05-2006 11:02:

Ik moet zeggen, zo slecht als ik Furax ook in principe vind, op Qlimax viel hij redelijk goed mee.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-05-2006 11:05:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik moet zeggen, zo slecht als ik Furax ook in principe vind, op Qlimax viel hij redelijk goed mee.

zo begint dat h�, en voor ge't weet stade in The Complex of The Oh

Posted by Dark Apostle on Aug-05-2006 11:06:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zo begint dat h�, en voor ge't weet stade in The Complex of The Oh

Tis al goed h�

BTW als Promo ofzo naar The Complex komt, mij ni gelaten

Posted by DJ Sid on Aug-05-2006 11:23:

lol, Furax "Special Live-Set"

tzal wa zijn

Posted by MikeVee on Aug-05-2006 12:22:

quote:
Originally posted by Dark Apostle

BTW als Promo ofzo naar The Complex komt, mij ni gelaten

De 14de

Posted by Dark Apostle on Aug-05-2006 12:57:

quote:
Originally posted by MikeVee
De 14de

Allen daarhen

Posted by Loraine on Aug-05-2006 13:02:

Kben de 15e wel vrij van mn job en kzal het eens in overweging nemen, temeer omdat Kelly de 16e naar Amsterdam komt en het wellicht te combineren is

Posted by Kelly* on Aug-05-2006 13:10:

quote:
Originally posted by Loraine
Kben de 15e wel vrij van mn job en kzal het eens in overweging nemen, temeer omdat Kelly de 16e naar Amsterdam komt en het wellicht te combineren is

alsek ni moet werken dat weekend... YES!!!!!!!!! feestje int Sportpaleis en dan bootje varen in A'dam...

Posted by Loraine on Aug-05-2006 13:13:

quote:
Originally posted by Kelly*
alsek ni moet werken dat weekend... YES!!!!!!!!! feestje int Sportpaleis en dan bootje varen in A'dam...

Hou me maar op de hoogte ! Ik zal ook eens uitzoeken hoe het eigenlijk met de trein te doen is naar Antwerp (wel handig) en of er andere Ollanders die kant op gaan met d'oto

Pages (26): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »