TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Braxn - Hej Krokodilen 008
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Braxen Well, a guy gotta have his connections ey ? and its HAWT ! |
| Originally posted by jofawe Braxns connections consists of constant selling his body ![]() |
| Originally posted by benni ^^ yep thats where the name MODE comes from... ... from Braxen |
Re: Re: Braxn - Hej Krokodilen 008
| Originally posted by hustler S�n j�vla top of the line l�t, tydligen Luciano Ingrosso som ringde upp Prydz och sa att det de g�r �r inte house, "s� h�r ska det l�ta bla bla bla". Prydz pillade lite och samplade samtalet och det h�r blev tydligen resultatet, vet inte om det st�mmer eller inte men bra �r den. |
n�n som har lust att fixa en cue-fil till detta?
| Originally posted by jofawe n�n som har lust att fixa en cue-fil till detta? |
va sn�ll du �r 
| Originally posted by jofawe va sn�ll du �r |
| Originally posted by anuga http://music.anuga.se/v2/tracklists/383/ Hehehe, jag vet |

| Originally posted by jofawe edit: f�ressten, �r det bara jag som tycker att b�rjan p� Geyster - Under the fuse of love �r snuskigt likt den d�r l�ten som g�r typ.. my, temptation, my sweet love .. (s�mst p� att komma ih�g l�ttitlar) |

Lyssnade igenom idag och det var sk�nt gung som vanligt. Soft sommarmusik enligt mig. 
Well done pete!
^^ Nice 
Lyssna p� mixen f�rut, gl�mmde dock att skriva en kommentar
anyway... H�rligt, forts�tt i den h�r takten bro!!
diggade den h�r mixen jag med 
keep up 
nice thnx 
bra pul absolut
h�ller mest ett halvt �ga p� musiken numera, s� jag laddade ner och ffw:ade igenom f�r att se om jag tyckte det var bra.
och det var det ju!
f�r slanga lite fr�n DC /k�pa lite av dessa tror jag.
tackar.
^ H�rligt � h�ra 
Grym mix Braxen.. l�t nr 1 �r ju inte att leka med 
You know the drill.
�terkommer!
G�r s� 
nice set Braxen its one of my favs in my Ipod great TL
| Originally posted by InterMilan31 nice set Braxen its one of my favs in my Ipod great TL |